Και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης βάζει όρους για νέα σύμβαση με ΟΣΕΘ και ΟΑΣΘ

Και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης βάζει όρους για νέα σύμβαση με ΟΣΕΘ και ΟΑΣΘ

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Τους δικούς της όρους βάζει και η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, για να υπογράψει τη νέα σύμβαση με τον ΟΣΕΘ, για την παράταση, ουσιαστικά, της κάλυψης του συγκοινωνιακού έργου στις 25 περιαστικές γραμμές του ΟΑΣΘ, ως το τέλος του 2022.

Πολύ ξεκάθαρα, η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.» και δι’ αυτής τα άλλα τρία ΚΤΕΛ της κοινοπραξίας (Κιλκίς, Σερρών και Χαλκιδικής) που λειτουργούν υπεργολαβικά, διαμηνύουν ότι αν είναι να γίνουν δεκτοί οι όροι του ΟΑΣΘ,  για να καλύπτονται από τα ΚΤΕΛ δαπάνες που αφορούν τη λειτουργία της τηλεματικής, τα ενοίκια των σταθμαρχείων, δαπάνες ύδρευσης και  ηλεκτροδότησης, δαπάνες καθαριότητας και φύλαξης των χώρων που χρησιμοποιούν τα ΚΤΕΛ, αλλά και  δημοτικά τέλη, τότε θα πρέπει να αυξηθεί το τίμημα που θα καταβληθεί στα ΚΤΕΛ.

Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, με έγγραφό του που υπογράφουν τα μέλη του νέου δ.σ., λέει μεν ότι έγινε ομόφωνα αποδεκτή η νέα σύμβαση που θα υπογράψει με τον ΟΣΕΘ, υπό τον όρο ότι θα προσαυξηθεί ανάλογα και η αποζημίωση του ΚΤΕΛ.

Όπως τονίζεται, στην αρχική σύμβαση της 16-5-2019, όταν δηλαδή πρωτοανατέθηκαν στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, γραμμές του ΟΑΣΘ, τέτοιες δαπάνες δεν περιλαμβάνονταν γι’ αυτό και η προσφορά του ΚΤΕΛ ήταν για αποζημίωση στα 1,43 ευρώ/χλμ, αποζημίωση που δεν αυξήθηκε ως και σήμερα.

Μάλιστα στην αρχική σύμβαση, επισημαίνονταν ότι η ΚΤΕΛ θα έκανε ελεύθερη χρήση των χώρων που χρησιμοποιηθεί ο ΟΑΣΘ για την εξυπηρέτηση του συγκοινωνιακού έργου.

Τώρα όμως, με το σχέδιο κειμένου της νέας σύμβασης (άρθρο 4) επιδιώκεται να περάσουν στην ΚΤΕΛ δαπάνες που σήμερα βαρύνουν τον ΟΑΣΘ, κάτι που η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε., δεν δέχεται.

Στην απάντησή της προς τον ΟΣΕΘ, επισημαίνει πως δέχεται να επιβαρύνεται αναλογικά με τις δαπάνες μίσθωσης χώρων ιδιωτών και ΟΚΩ, μόνο και εφόσον της καταβληθεί ισόποση αποζημίωση. Εάν πρόκειται να υπάρξει συμμετοχή της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε, σε δαπάνες υποδομής του ΟΑΣΘ, θα πρέπει είτε να αυξηθεί ανάλογα το τίμημα που θα καταβληθεί στο ΚΤΕΛ ή οι δαπάνες αυτές να επιβαρύνουν τον αναθέτοντα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes.gr, oι μέτοχοι της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.  δεν είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουν να εκτελούν έργο, αναλαμβάνοντας επιβαρύνσεις οικονομικές, που δεν είχαν αρχικά συμπεριληφθεί στις υποχρεώσεις τους και, για το λόγο αυτό, δεν είχαν συνυπολογιστεί στην προσφορά που είχε υποβληθεί. Mε μία κουβέντα, όπως είπανε “δεν θα γράψουνε ζημία τα ΚΤΕΛ, για να μην επιβαρύνεται ο  ΟΑΣΘ”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Nέα σύμβαση ΟΣΕΘ – ΚΤΕΛ για τις 25 περιαστικές γραμμές του ΟΑΣΘ

ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Πρόεδρος ο Στ. Τσόλης- πανηγυρική επανεκλογή

Κούγιας: Δεν ήταν συμπλοκή, αλλά ψυχρή εκτέλεση από επαγγελματίες (VIDEO)

Δολοφονία Άλκη: Μέχρι αύριο θα εκδοθεί το ένταλμα διεθνούς αναζήτησης για τον 20χρονο Αλβανό

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top