Mία μεγάλη καμπάνια ¨βγάζει στον αέρα” το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης με στόχο να στηριχθούν οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες και το παραδοσιακό λιανεμπόριο, τώρα που ξανάνοιξε η αγορά.
Η καμπάνια, που περιλαμβάνει καλαίσθητα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά μηνύματα, θα τρέξει σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης αλλά και σε πανελλαδικούς, Η αφίσα ετοιμάστηκε για να αναρτηθεί σε κάθε κατάστημα για να επισημαίνει τα προστατευτικά μέτρα αλλά και τον επιτρεπόμενο αριθμό εισερχομένων.
Όπως τονίζει το ΕΕΘ , στόχος της καμπάνιας είναι να ενισχυθεί το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με την προβολή των στοιχείων που το καθιστούν πολύ καλύτερο, συμφερότερο και προτιμητέο σε σχέση με τις υπεραγορές και τα υπερκαταστήματα.
Τα σποτ “βγαίνουν στον αέρα” με την ευκαιρία της επαναλειτουργίας της αγοράς και απευθύνονται στους καταναλωτές που σταδιακά επιστρέφουν στις καταναλωτικές τους συνήθειες, με την πεποίθηση ότι οι επαγγελματίες της διπλανής πόρτας και ξέρουν αλλά και μπορούν να προσφέρουν συναλλαγές συμφέρουσες μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον! Και γι’ αυτό θα πρέπει να προτιμηθούν!
<