Μετά από 14 χρόνια, το έργο σύνδεσης ΟΛΘ με ΠΑΘΕ

Tags#: ΟΛΘ | ΠΑΘΕ

Μετά από 14 χρόνια, το έργο σύνδεσης ΟΛΘ με ΠΑΘΕ

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για το έργο «Κάθετος Άξονας 56 – Ολοκλήρωση σύνδεσης αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης και το οδικό δίκτυο της περιοχής Καλοχωρίου»,με εκτιμώμενο προϋπολογισμού 59.770.000  ευρώ χωρίς ΦΠΑ  και με δικαίωμα προαίρεσης  5.230.000 ευρώ.

Οι ενδιαφερόμενοι για το έργο θα πρέπει να υποβάλλουν τις προσφορές τους στην αναθέτουσα αρχή που είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε. μέχρι τις 22 Απριλίου, ενώ η αποσφράγιση θα γίνει στις 28 του ιδίου μήνα.

Βασικό αντικείμενο του έργου είναι η ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του αυτοκινητόδρομου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα του ΟΛΘ, μήκους 3,5 χλμ. περίπου, εκ των οποίων τα 1,4 χλμ. είναι ήδη σε κυκλοφορία και η κατασκευή της είχε αρχίσει σε προηγούμενες περιόδους. Η σύνδεση αναπτύσσεται επί οδογέφυρας αμφίδρομης κατεύθυνσης κατά το μεγαλύτερο της τμήμα. Παράλληλα, αναβαθμίζεται μέρος του τοπικού οδικού δικτύου στην βιομηχανική περιοχή του Καλοχωρίου αποκαθιστώντας την σύνδεσή του με τον 6ο Προβλήτα και τον ΠΑΘΕ.

Από την υπογραφή της σύμβασης το έργο, που χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ ( Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον, Αειφόρος Ανάπτυξη), θα πρέπει να εκτελεστεί εντός περιόδου 30 μηνών.

Mε την εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου θα ολοκληρωθεί η ημιτελής γέφυρα που είναι σαν να «αιωρείται» στο κενό, για περίπου μία δεκαετία, ενώ θα αποκτήσει επιτέλους την πολύ αναγκαία απευθείας σύνδεση το Λιμάνι με τους οδικούς άξονες ΠΑΘΕ και Εγνατίας Οδού.

Για την ιστορία του πράγματος σημειώνεται ότι η αρχική εργολαβία για τον κάθετο άξονα ‘56’ είχε δημοπρατηθεί το Σεπτέμβριο του 2006 και η σύμβαση είχε υπογραφεί το Δεκέμβριο του 2006 με την «ΒΙΟΤΕΡ Α.Ε. ». Ωστόσο, περίπου από τα μέσα του 2010 παρουσιάστηκαν συμβατικές εμπλοκές με αποτέλεσμα να σταματήσει κάθε κατασκευαστική δραστηριότητα και το έργο να παραμείνει στάσιμο. Η ΕΟΑΕ είχε προσπαθήσει την υποκατάσταση της ΒΙΟΤΕΡ από την ΑΚΤΩΡ, κάπου το 2013 αλλά το έργο δεν προχώρησε και η εταιρεία τελικώς αποφάσισε την αλλαγή της μελέτης και μετά την επαναδημοπράτησή του.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top