Στην παράδοση των πρώτων ολοκληρωμένων χιλιομέτρων του οδικού άξονα Θέρμη – Γαλάτιστα, στο «ορφανό» χιλιόμετρο της Ποτίδαιας, στο Flyover, στα έργα συντήρησης που εκτελούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση στην Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης, καθώς και στην καθαίρεση κτιρίου με στοιχεία από αμίαντο  στο νοσοκομείο «Άγιος Παύλος», αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας μιλώντας το πρωί της Τετάρτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλημέρα» στον Real Fm 107,1.

Όπως εξήγησε ο κ. Μπίλλιας ολοκληρώθηκε το τμήμα μεταξύ Βασιλικών και Γαλάτιστας «που ήταν και το πιο προβληματικό σημείο» του συγκεκριμένου οδικού άξονα, με τις κλειστές στροφές. Μάλιστα, «το έργο παραδόθηκε ένα χρόνο νωρίτερα από την ημερομηνία που προέβλεπε το αρχικό χρονοδιάγραμμα», ενώ το σύνολο του έργου θα ολοκληρωθεί «μέχρι το καλοκαίρι του 2022, επίσης νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».

Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της ΠΚΜ αναφέρθηκε ακόμη και σε ένα άλλο σημαντικό έργο που υλοποιείται σε συνεργασία της Περιφέρειας και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και αφορά στον «εναλλακτικό διάδρομο» που θα ενώνει το δεύτερο πόδι, δηλαδή τη χερσόνησο της Σιθωνίας, με τη Θεσσαλονίκη. Ήδη ξεκίνησαν οι μελέτες και γίνονται οι πρώτες συζητήσεις για τη νέα διαδρομή που «θα ξεκινά από την Περιφερειακή Οδό στο ύψος της Πυλαίας, θα φτάνει στον δρόμο Θέρμης -Πανοράματος, θα παρακάμπτει τους οικισμούς Θέρμης και Ραιδεστού και θα ενώνεται με τον δρόμο Θέρμη -Γαλάτιστα ο οποίος θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι 2022». Όπως αποκάλυψε χτες ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, για τον νέο δρόμο των 20 χλμ που θα συνδέει την Εσωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης και θα ξεκινάει από τον Κόμβο Κ11, θα απαιτηθεί επένδυση της τάξης των 60 εκατ. ευρώ.

Η εκπόνηση των μελετών για το συγκεκριμένο έργο θα διαρκέσει περίπου 2 χρόνια και αμέσως μετά θα γίνει η δημοπράτηση ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες. Η συγκεκριμένη εναλλακτική διαδρομή κρίθηκε αναγκαία, καθώς -όπως τόνισε ο κ. Μπίλλιας- θα πρέπει να αποσυμφορηθεί η Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης -Μουδανιών που συγκεντρώνει αυξημένο φόρτο οχημάτων κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Επίσης ο κ. Μπίλλιας  ανακοίνωσε πως μέχρι το καλοκαίρι θα ολοκληρωθεί το «ορφανό» χιλιόμετρο της Ποτίδαιας κάνοντας λόγο για «εντατικούς ρυθμούς» στην εκτέλεση των εργασιών, ενώ αναφέρθηκε και στην καθαίρεση του κτιρίου στο νοσοκομείο «Άγιος Παύλος» το οποίο είχε καθιζήσεις και ρωγμές, ενώ ήταν κατασκευασμένο από πάνελ αμιαντοτσιμέντου. Έκανε λόγο για σημαντικό έργο, καθώς το κτίριο ταλαιπωρούσε εργαζόμενους και επισκέπτες, ενώ απελευθερώνεται χώρος για την κατασκευή νέας πτέρυγας του νοσοκομείου.

Δεν υπάρχουν μαγικοί τρόποι…

Ακόμη, ο αντιπεριφερειάρχης μίλησε για το σχέδιο ανάπλασης του παραλιακού μετώπου, αλλά και για τα σχεδόν καθημερινά μποτιλιαρίσματα στην Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης είτε λόγω κάποιου τροχαίου ατυχήματος είτε λόγω εργασιών συντήρησης που εκτελούνται από την ΠΚΜ. Όπως ο ίδιος τόνισε όλα αυτά συμβαίνουν «διότι δεν υπάρχει εναλλακτικός διάδρομος, καθώς με τις αντιδράσεις μας ακυρώσαμε το έργο της υποθαλάσσιας» και στις καθυστερήσεις στην κατασκευή του μετρό. Ως προς τις εργασίες που εκτελούνται στην Περιφερειακή, είπε πως όλες προγραμματίζονται μετά τις 9 το πρωί. «Τα έργα συντήρησης πρέπει να γίνονται διαρκώς. Προσπαθούμε να ταλαιπωρούμε όσο το δυνατό λιγότερο τους πολίτες. Δεν υπάρχουν μαγικοί τρόποι για να ξεφύγουμε από αυτή την πραγματικότητα προκειμένου να διατηρούμε τους δρόμους σε όσο το δυνατόν καλύτερο επίπεδο», είπε ο κ. Μπίλλας και ζήτησε από τους πολίτες «προκαταβολικά συγγνώμη για την ταλαιπωρία».

Αστυνόμευση και πρόστιμα…

Λύση στο πρόβλημα, πρόσθεσε ο ίδιος, θα δώσει το flyover τονίζοντας πως είναι εφικτός ο στόχος ολοκλήρωσης της κατασκευής του έως το τέλος του 2025, καθώς το έργο υλοποιείται με Σύμπραξη του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Ωστόσο «η λύση είναι να αποκτήσει η πόλη πολλά και εναλλακτικά μέσα μεταφοράς ώστε να επιλύσουμε στο μέτρο του δυνατού και του εφικτού το κυκλοφοριακό».

Ο κ. Μπίλλιας επισήμανε πως κατά την περίοδο κατασκευής του Flyover θα υπάρχει κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Περιφερειακή Οδό και ήδη αναζητούνται οι βέλτιστες λύσεις να να περιοριστούν οι επιπτώσεις.  Αυτή την περίοδο αρχίζει ο σχεδιασμός για την αντιμετώπιση των νέων συνθηκών, ενώ αναφερόμενος στις λύσεις που υπάρχουν ο αντιπεριφερειάρχης ήταν ξεκάθαρος: «Κάποιοι δρόμοι πρέπει να αστυνομεύονται… δια ροπάλου από την παράνομη στάθμευση». Επίσης τόνισε την ανάγκη δημιουργίας χώρων στάθμευσης -οι οποίοι θα είναι οικονομικά προσιτοί- και της επιβολής προστίμων σε όσους παρκάρουν παράνομα.

Ακούστε όλα όσα είπε ο κ. Πάρις Μπίλλιας στη Μαρία Σαμολαδά:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Γιατί ο Ιβάν Σαββίδης αύξησε το μερίδιό του στην ΟΛΘ ΑΕ- ο 6ος προβλήτας

Θεσσαλονίκη: Αλληλοκατηγορούνται μάνα και κόρη για τη δολοφονία του οδηγού ταξί

Ξεκίνησε η καθαίρεση του αμιάντου στο νοσοκομείο Άγιος Παύλος (VIDEO)

Τι αναζήτησαν οι Έλληνες και οι Ελληνίδες στην Google το 2021

Θεσσαλονίκη-Κορωνοϊός: 16 διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ στο ΑΧΕΠΑ (VIDEO)

«Βραβείο Επιχειρείν» Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Δέσποινα Καρφοπούλου

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top