ΟΑΣΘ: Επιπλέον 80 λεωφορεία ως το τέλος Αυγούστου

ΟΑΣΘ: Επιπλέον 80 λεωφορεία ως το τέλος Αυγούστου

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Μέχρι τέλος Αυγούστου υπολογίζεται ότι θα έχουν ενσωματωθεί στις γραμμές του ΟΑΣΘ τα επιπλέον 80 λεωφορεία που μισθώνει με leasing ο Οργανισμός, στο πλαίσιο της προαίρεσης που προβλέπεται από την ήδη υλοποιούμενη σύμβαση που έχει με τη Med Bus & Truck Center.

Πιο συγκεκριμένα, όπως είπε στο GRTimes.gr ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του ΟΑΣΘ καθ. Γιώργος Σκόδρας, την Παρασκευή αναμένεται να περάσει από το διοικητικό συμβούλιο  ο φάκελος με την προσφορά της Med Bus & Truck Center, ο οποίος έχει ήδη ελεγχθεί από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες και έχει βρεθεί πλήρης.

Ο ΟΑΣΘ θα πάρει τα επιπλέον λεωφορεία – έχει ήδη προμηθευτεί 180- για περίοδο 18 μηνών και μέχρι το τέλος του 2022 οπότε και εκπνέει η περίοδος της λειτουργίας του σε καθεστώς εκκαθάρισης.

Από τα 80 λεωφορεία, τα 30 θα είναι αρθρωτά και τα 50 διαξονικά, έχουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των λεωφορείων της αρχικής προμήθειας  και μισθώνονται με τους ίδιους όρους της κύριας σύμβασης.

Για αυτά τα 80 + 180 λεωφορεία που μισθώνει ο ΟΑΣΘ από τη Med Bus & Truck, έχει ένα μηνιαίο κόστος 736.000 ευρώ, επιπλέον ΦΠΑ. Άρα για τον επόμενο ενάμισι χρόνο, ως τέλος 2022, το κόστος για όλα τα λεωφορεία που μισθώνει ο ΟΑΣΘ, θα είναι περίπου 14 εκατ.

Σημειωτέον ότι έχουν ήδη διαχυθεί πληροφορίες για επέκταση κατά ένα χρόνο, της λειτουργίας του Οργανισμού σε καθεστώς εκκαθάρισης, κάτι που αν συμβεί, θα είναι η δεύτερη παράταση ζωής που δίνει η κυβέρνηση στον ΟΑΣΘ. Άλλωστε δεν φαίνεται να έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις για το μέλλον του ΟΑΣΘ και των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, ενώ βεβαίως η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών συνδέεται με την έναρξη λειτουργίας του Μετρό, τουλάχιστον της βασικής γραμμής.

Οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, της δεύτερης μεγαλύτερης αστικής συγκέντρωσης της χώρας μας, είναι θέμα που οριστικά θα πρέπει να ρυθμιστεί με αποφάσεις και πολιτικού χαρακτήρα.

Ωστόσο, σε λιγότερο από δύο χρόνια, Αύγουστος 2019 –Αύγουστος 2021,   ο στόλος του ΟΑΣΘ ενισχύεται με 260 λεωφορεία, δεύτερο χέρι μεν αλλά αξιόμαχα, κατηγορίας Euro 5. Πριν δύο χρόνια, είναι ζήτημα αν κυκλοφορούσαν στη Θεσσαλονίκη 230 λεωφορεία, σε καθημερινή βάση.

Άλλωστε να μη λησμονούμε ότι η κάκιστη κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είχε σχολιαστεί σε Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, επόμενο, αφού στην Π.Ε. Θεσσαλονίκης, περισσότερα ήταν τα λεωφορεία στα αμαξοστάσια από εκείνα που έβγαιναν για δρομολόγια στην πόλη και περιαστικά.

Αν στα 260 λεωφορεία που μισθώνει ο ΟΑΣΘ, προστεθούν και τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ , δηλαδή 125 + 25 εφεδρικά, όπως και τα 49 που αγόρασε ο κεντρικός Δήμος, τότε γίνεται κατανοητός ο τρόπος με τον οποίο συντονισμένες δράσεις, έφεραν αποτελέσματα

Τώρα πλέον μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί αρκετά άνετα και , μετ’ ου πολύ, με την παραλαβή και των επόμενων 80 λεωφορείων, ακόμη ανετότερα.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ