ΟΑΣΘ: Γενική συνέλευση για τον νέο επικεφαλής Κώστα Ταγγίρη

ΟΑΣΘ: Γενική συνέλευση για τον νέο επικεφαλής Κώστα Ταγγίρη

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε, δηλαδή αύριο Πέμπτη ή έστω μεθαύριο Παρασκευή, με αυτόκλητη γενική συνέλευση που θα γίνει στην Αθήνα και μετά από συνεννόηση των Υπουργείων Οικονομικών και Υποδομών & Μεταφορών, θα οριστεί ο νέος επικεφαλής του ΟΑΣΘ κ. Κώστα Ταγγίρης.

Πράγματι ο κ. Ταγγίρης είναι ο νέος εκλεκτός του ΥΠΟΜΕ, του οποίου το «όνομα» ως νέου επικεφαλής του ΟΑΣΘ παίζει τις τελευταίες δύο εβδομάδες, αλλά τον οποίο ακόμη δεν έχουμε δει να αναλαμβάνει στα κεντρικά της Αλ. Παπαναστασίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes.gr, τη γενική συνέλευση θα απασχολήσει ένα και μοναδικό θέμα, η τοποθέτηση επικεφαλής στον Οργανισμό, καθώς ο ΟΑΣΘ, από τις 4 Αυγούστου που παραιτήθηκε ο μέχρι πρότινος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Γιώργος Σκόδρας, έχει μείνει ακέφαλος , σε μία ακόμη πολύ κρίσιμη συγκυρία για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Σε πρώτη φάση, στο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού, ο οικονομολόγος κ. Ταγγίρης θα αναλάβει καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, ενώ στο 9μελές δ.σ. θα συμπεριληφθεί και εκπρόσωπος των εργαζομένων, ο κ. Μόσχος Άγγος. Σε επόμενο χρόνο ενδέχεται να υπάρξουν και άλλες αλλαγές στη σύνθεση το διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ, με ένα ακόμη μέλος το οποίο πιθανώς θα έχει και εκτελεστική ιδιότητα.

Αυτό λοιπόν που πιέζει, είναι να αναλάβει καθήκοντα ο νέος επικεφαλής και η παράδοση – παραλαβή από τον προηγούμενο στο νέο διευθύνοντα, θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα, πιθανότατα στις αρχές της ή ακόμη και τη Δευτέρα 22 Αυγούστου.

Εννοείται πως τα πολλά θέματα που εκκρεμούν σχετικά με τον ΟΑΣΘ , κάποια από τα οποία θα πρέπει να περάσουν και από γενική συνέλευση (σ.σ. η Έκθεση Αποτίμησης), θα πρέπει να ρυθμιστούν στο μέλλον, στο άμεσο όμως μέλλον, καθώς επείγει η επίλυση λειτουργικών και εργασιακών ζητημάτων, αλλά και εκκρεμοτήτων που έρχονται από το παρελθόν του Οργανισμού . Υπενθυμίζεται πως οι εργαζόμενοι είχαν κηρύξει 4 στάσεις εργασίας για μέσα στον Αύγουστο, τρεις από τις οποίες ανέστειλαν περιμένοντας να δούνε τι «δώρα» θα φέρει ο νέος Διευθύνων.

Βεβαίως, υπάρχει το μεγάλο ερώτημα που πλανάται επί πολλούς μήνες, στο συγκοινωνιακό στερέωμα της Θεσσαλονίκης: Τι σκοπεύει εν τέλει να κάνει η κυβέρνηση, με τον ΟΑΣΘ που βρίσκεται, ως γνωστόν, σε εκκαθάριση εν λειτουργία;

Aυτό το οποίο από εγκυρότατη πλευρά του ΥΠΟΜΕ πληροφορήθηκε το GRTimes.gr, είναι, ότι το Υπουργείο θα εκπονήσει μετά από σχετική διαδικασία και ανάθεση, ειδική μελέτη για την εταιρική δομή των οργανισμών/φορέων , που θα έχουν αντικείμενο τις λεωφορειακές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Τονίσθηκε, ότι στην πρόθεση του Υπουργείου δεν είναι να μπει λουκέτο στον ΟΑΣΘ, γι΄αυτό και προχώρησε η νομοθετική ρύθμιση για τον μη καταλογισμό των ποσών που αχρεωστήτως είχαν καταβληθεί στους εργαζομένους, μετά την κρατικοποίηση του Οργανισμού και την ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο. Για τον ίδιο λόγο, υποστηρίχθηκε, δεν έχει ακόμη «κλείσει» με το ΥΠΟΙΚ η νέα ΕΣΣΕ, καθώς το ΥΠΟΜΕ προσπαθεί να επιτύχει   βελτιωμένες μη μισθολογικές παροχές.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top