OAΣΘ: Κάποιοι ρίχνουν λάδι στις σπίθες ανύπαρκτης φωτιάς

OAΣΘ: Κάποιοι ρίχνουν λάδι στις σπίθες ανύπαρκτης φωτιάς

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

«Θα απαιτηθεί χρήμα και χρόνος για να ξαναγίνει ο ΟΑΣΘ, ο Οργανισμός που ήταν κάποτε. Ξέρουμε, όλοι το ξέρουν, ότι τα λεωφορεία που ήρθαν για να ενισχυθούν οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, είναι μεταχειρισμένα και στα μεταχειρισμένα οχήματα, βγαίνουν προβλήματα», δήλωσε στο GRTimes.gr ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ κ. Γιάννης Δήμκας, προσθέτοντας ότι κάποιοι θέλησαν σκόπιμα να …»ρίξουν φωτιά» στο συμβάν της περασμένης Πέμπτης, με το λεωφορείο του Δήμου που δήθεν έπιασε φωτιά.

Από την περασμένη Πέμπτη η ιστορία «φωτιά σε λεωφορείο του Δήμου που παραχωρήθηκε στον ΟΑΣΘ», παίζει σε δημοσιεύματα, ανακοινώσεις κλαδικών σωματείων, δηλώσεις βουλευτών της Θεσσαλονίκης, με τέτοια δηκτικότητα που κανείς θα νόμιζε ότι το λεωφορείο κατακάηκε και το συμβάν κατέληξε σε τραγωδία.

Τα περί φωτιάς ήταν υπερβολικά κι’ αυτό γιατί η ζημιά που έπαθε το όχημα ήταν ελάχιστη. Το πιθανότερο όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν, είναι, να ανέβασε θερμοκρασία ο καταλύτης με αποτέλεσμα να «λιώσει» το δοχείο διαστολής και το φίλτρο του αέρα. Πρόκειται για πολύ μικρή ζημιά η οποία όμως άναψε μια πολύ μεγάλη γκρίνια από πλευράς όσων επιμένουν να καταγγέλλουν την προμήθεια νέων  λεωφορείων που δεν είναι καινούργια, για «σαπάκια» που φέρνουν κυβέρνηση και Δήμος στη Θεσσαλονίκη αντί να αγοράζονται καινούργια λεωφορεία για τον δημόσιο ΟΑΣΘ.

Μόνο που αν γινόταν διαγωνισμός για την προμήθεια καινούργιων λεωφορείων – λιγότερων οχημάτων με τα ίδια χρήματα- θα έπρεπε η Θεσσαλονίκη να περιμένει ακόμη ένα χρόνο για να βελτιωθεί κάπως η κακή κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες, με τον ΟΑΣΘ να το «πολεμάει» μέσα στην πόλη με μόλις περίπου 200 λεωφορεία στο δρόμο.

Φυσικά στην σκληρή κριτική που γίνεται υπάρχει ξεκάθαρη σκοπιμότητα από εκείνους που κάνουν πως δεν ξέρουν και δεν καταλαβαίνουν ότι οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης για χρόνια παραμελήθηκαν και υποβαθμίστηκαν. Αυτοί οι ίδιοι δεν θέλουν μάλλον να αναγνωρίσουν τα όσα έχουν γίνει τον τελευταίο ενάμισι χρόνο για να «σωθεί η παρτίδα», να έρθουν και άλλα λεωφορεία στην πόλη, μαζί με αυτά που προμηθεύτηκαν τα ΚΤΕΛ για να αναλάβουν τις περιαστικές γραμμές.

Ήταν το συμβάν της περασμένης Πέμπτης το μοναδικό; Όχι, βέβαια. Πριν ένα- ενάμισι μήνα, πήρε φωτιά λεωφορείο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, από αυτά που εκτελούν δρομολόγια του ΟΑΣΘ, στην περιοχή του Praktiker, αλλά και λεωφορεία του Οργανισμού, από τα νεώτερα, βγάζουν ζημιές καθώς είναι σε κίνηση.

Όπως είπε ο πρόεδρος του ΣΕΟΑΣΘ κ. Δήμκας, όλα αυτά είναι μεταχειρισμένα αυτοκίνητα των 10-12 ή και 15 ετών, κι’ είναι πολύ πιθανό να βγάλουν προβλήματα όταν έχουν κάνει 700.000-800.000 χιλιόμετρα, δεν είναι αυτοκίνητα που έχουν έρθει καινούργια από την αντιπροσωπεία. Το θέμα είναι, όπως τονίζει, τι έκτασης προβλήματα παρουσιάζουν.

«Δεν μπορεί με μιας, από την μία ημέρα στην άλλη, να λυθεί το πρόβλημα των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Τον Οργανισμό αυτό, τον ΟΑΣΘ, τον γκρεμίζανε για χρόνια, δεν μπορεί να ξανακτισθεί ως δια μαγείας. Για να ξαναγίνει αυτό που ήταν κάποτε, χρειάζεται και χρήμα και χρόνος», υπογράμμισε ο κ. Δήμκας.

Τώρα αν τα λίγα λεωφορεία που έχουν έρθει από τη Λειψία- από τα 50 που συνολικά αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης- τραβάνε στην ανηφόρα ή δυσκολεύονται, είναι κάτι που θα το δούνε οι τεχνικοί. Τα οχήματα πρέπει να δοκιμασθούνε σε συνθήκες κίνησης.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top