ΟΑΣΘ: Οδηγοί που ασθενούν στον ΟΑΣΘ, γιατρεύονται σε Δήμο

ΟΑΣΘ: Οδηγοί που ασθενούν στον ΟΑΣΘ, γιατρεύονται σε Δήμο

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Στον ΟΑΣΘ είχαν δηλώσει ανίκανοι για το τιμόνι, αλλά ω! του θαύματος, είναι και με το παραπάνω ικανοί για να δουλεύουν ως οδηγοί απορριμματοφόρου σε Δήμο. Αυτά συμβαίνουν και αλλού ή μόνο στον ΟΑΣΘ;

Εδώ και ημέρες, έχει έρθει ψηλά στη…συγκοινωνιακή επικαιρότητα της Θεσσαλονίκης, το θέμα με τους «οδηγούς γραφείου» του ΟΑΣΘ, δηλαδή με τους 359 υπαλλήλους του Οργανισμού που είχαν προσληφθεί ως οδηγοί, αλλά κατέληξαν να εργάζονται σε άλλες θέσεις, κυρίως διοικητικές. Κάποιοι από αυτούς, τον καιρό που ο ΟΑΣΘ ήταν ελλειμματικός σε λεωφορεία, κάλυψαν ανάγκες σε άλλα πόστα του Οργανισμού, αλλά και  πολλοί άφησαν το τιμόνι, επειδή υποτίθεται ότι δεν ήταν ικανοί, για ιατρικούς λόγους, να οδηγούν μέσο μαζικής μεταφοράς.

Όσο ο ΟΑΣΘ ήταν ελλειμματικός σε λεωφορεία, η μεταπήδηση οδηγών σε άλλες θέσεις εργασίας, δεν προξενούσε προβλήματα. Αλλά μετά τις μεγάλες προσπάθειες που έγιναν στα τελευταία δυόμισι χρόνια, για την ενίσχυση του στόλου του Οργανισμού, τώρα το πρόβλημα ήρθε στην επιφάνεια.

Τώρα όμως, όπως φαίνεται, οι λόγοι υγείας που τουλάχιστον ορισμένοι  προέβαλαν, ήταν ανυπόστατοι, με μια κουβέντα, ψευδείς ή αλλιώς….μούφα.

Όπως πληροφορήθηκε το GRTimes.gr, πληροφορία που την επιβεβαίωσε ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του ΟΑΣΘ κ. Γιώργος Σκόδρας, τρεις οδηγοί του Οργανισμού, που είχαν αφήσει το τιμόνι λόγω προβλημάτων υγείας, ζήτησαν να μεταφερθούν, με το μέτρο της κινητικότητας, σε Δήμο της Θεσσαλονίκης και να δουλεύουν εκεί ως οδηγοί απορριμματοφόρων.

Ή κάτι στραβό συμβαίνει στο «βασίλειο της Παπαναστασίου» ή υπάρχει κάτι αδιευκρίνιστο στο περιβάλλον του Οργανισμού, που κάνει τους υπαλλήλους να… αρρωσταίνουν.

Το γεγονός είναι, ότι οδηγοί που είχαν ενεργό επαγγελματικό δίπλωμα και ενεργή πιστοποίηση επαγγελματικής ικανότητας, δεν έπιαναν το τιμόνι, αλλά αιτήθηκαν να μεταταγούν σε Δήμο της Ανατολικής Θεσσαλονίκης προκειμένου να απασχολούνται εκεί ως οδηγοί, «παίρνοντας» μαζί τους την προσωπική διαφορά που λαμβάνουν από τότε που κρατικοποιήθηκε ο ΟΑΣΘ και εντάχθηκαν στο ενιαίο μισθολόγιο, αλλά και τα έτη προϋπηρεσίας με ό,τι συνεπάγεται για τις αμοιβές τους.

Έτσι, από τη μία πλευρά η διοίκηση του Οργανισμού, προσπαθεί να επαναφέρει, σταδιακά, 150 από τους 359 οδηγούς που είχαν γίνει υπάλληλοι γραφείου, ώστε να κυκλοφορούν όλα τα λεωφορεία που έχει στη διάθεσή του ο ΟΑΣΘ και, από την άλλη πλευρά, μη ικανοί οδηγοί, πηγαίνουν ως ικανοί, σε άλλους φορείς!

Έτσι όπως πάει το πράγμα, πολύ πιθανό είναι, να μπει φρένο στην κινητικότητα από το συγκεκριμένο Τμήμα, αν διαπιστωθεί ότι δεν εξασφαλίζεται η απαιτούμενη διαθεσιμότητα του 65%.

Να σημειωθεί, ότι ήδη σε πρώτη φάση, περίπου 30 από τους 80 οδηγούς που είχε αποφασιστεί να επιστρέψουν στο Τμήμα Κίνησης, έχουν πάρει ξανά το τιμόνι στα χέρια τους, αλλά και πολλοί έχουν δηλώσει πως για λόγους υγείας δεν μπορούν να επιστρέψουν στα καθήκοντα του οδηγού. Πάντως η διοίκηση του ΟΑΣΘ θέλει να επαναφέρει 150 οδηγούς ώστε να βγαίνουν σε δρομολόγια τα 40 λεωφορεία που μένουν στα αμαξοστάσια, λόγω ελλείψεως οδηγών.

Στον ΟΑΣΘ σήμερα το προσωπικό ανέρχεται σε 1.713 άτομα, από τα οποία 1.000 υπηρετούν ως οδηγοί, όταν επιπλέον 359 υπάλληλοι που προσλήφθηκαν ως οδηγοί, εργάζονται σε άλλες θέσεις.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top