ΟΛΘ και Τελωνείο βάζουν «φρένο» στις καθυστερήσεις στην Πύλη 16 του λιμανιού (VIDEO)

ΟΛΘ και Τελωνείο βάζουν «φρένο» στις καθυστερήσεις στην Πύλη 16 του λιμανιού (VIDEO)

Μία σημαντική συμφωνία έκανε η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ με το Α΄ Τελωνείο, με την οποία  εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 20% οι χρόνοι διέλευσης των φορτηγών από την Πύλη 16.

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

«Πριν 4 ημέρες ο ΟΛΘ υπέγραψε σύμφωνο συναντίληψης με τις τελωνειακές αρχές, ώστε τα κενά φορτηγά που βγαίνουν από το λιμάνι να εξέρχονται από την Πύλη 10, προκειμένου να μειωθούν οι χρόνοι διέλευσης από την Πύλη 16, που είναι η πύλη  που οδηγεί στο τέρμιναλ των containers”, όπως δήλωσε ο Εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος.

Δείτε την δήλωσή του:

Είναι γνωστό το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητιστές και οι εταιρείες εθνικών και διεθνών μεταφορών, λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων κατά την είσοδο και την έξοδο των φορτηγών από την Πύλη 16 του λιμανιού. Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι παλιό και έχει κατά καιρούς προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από πλευράς φορέων των αυτοκινητιστών.

Όπως είπε ο κ. Λιάγκος, πέραν της απόφασης του Α’ Τελωνείου , οι προσπάθειες για να μειωθούν οι χρόνοι διέλευσης συνεχίζονται, έτσι ώστε να επιτευχθεί η τελική επίλυση του προβλήματος.

Αναλυτικότερα και σύμφωνα με τον ΟΛΘ:

“Στην έκδοση Απόφασης προχώρησε το Α΄ Τελωνείο Εισαγωγών-Εξαγωγών Θεσσαλονίκης για την παραχώρηση της διαχείρισης κενών φορτίων στην ΟΛΘ Α.Ε..

Βασικός στόχος της απόφασης είναι η διευκόλυνση του υγιούς εμπορίου με παράλληλη διασφάλιση των δημοσιονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης δια των τελωνειακών ελέγχων, ενισχύοντας τις τοπικές και διεθνείς δραστηριότητες μεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας, που στηρίζονται στη λειτουργία του Λιμένα της Θεσσαλονίκης.

Η Απόφαση εστιάζει στον ανασχεδιασμό και εκσυγχρονισμό της διαδικασίας εισόδου κενών φορτηγών οχημάτων στην Ελεύθερη Ζώνη (Ε/Ζ) για τη διευκόλυνση των ροών εισόδου-εξόδου από τις Πύλες 10 και 16 ώστε να διενεργούνται χωρίς καθυστερήσεις, οι παραδόσεις και παραλαβές των φορτίων.

Η διαχείριση των ροών εισόδου-εξόδου όλων των τύπων κενών φορτηγών και κενών εμπορευματοκιβωτίων, ανατίθεται στην ΟΛΘ Α.Ε., υπό την εποπτεία του αρμόδιου Τελωνείου ελέγχου, δια του μηχανογραφικού συστήματος της ΟΛΘ Α.Ε. αλλά και δια της διενέργειας φυσικών ελέγχων από το Α’ Τελωνείο Θεσσαλονίκης. Επισημαίνεται ότι η έξοδος κενών και έμφορτων οχημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά από την Πύλη 16 της Ε/Ζ του Λιμένα Θεσσαλονίκης και επιπλέον προβλέπεται η διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας στην Πύλη 10 ώστε να λειτουργεί καθημερινά από τις 07:00 – 19:00.

Η Απόφαση που τέθηκε σε ισχύ από τις 6 Μαΐου 2022, επιβεβαιώνει την άριστη συνεργασία και τις σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ της ΟΛΘ Α.Ε. και των Τελωνειακών Αρχών με προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτηση όλων των χρηστών του λιμένα.

  • Ενεργοποίηση δεύτερης ροής εισόδου των κενών φορτηγών όλων των τύπων και κενών εμπορευματοκιβωτίων, από την Πύλη 10, κατά τις ώρες συμφόρησης.
  • Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας της Πύλης 10, από 08:00 – 16:00, όπως ίσχυε, σε 07:00 – 19:00.
  • Δημιουργία δυο (2) νέων ροών εισόδου των κενών φορτηγών όλων των τύπων και κενών εμπορευματοκιβωτίων, από την Πύλη 16.
  • Ενεργοποίηση έκτης ροής εξόδου από την Πύλη 16, κατά τις ώρες συμφόρησης”.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΝΔ: Όταν η αξιωματική αντιπολίτευση τοποθετείται όπως μια περιθωριακή ομάδα, αυτό είναι επικίνδυνο

Υπ. Εργασίας: Παρατείνεται έως τις 31/7 η προθεσμία υποβολής του εντύπου Ε4, λόγω της αύξησης του κατώτατου μισθού

Θ. Λιβάνιος: Κονδύλια 320 εκατ. ευρώ για «έξυπνες πόλεις»

Θεσσαλονίκη: Μία προσαγωγή για τη φραστική επίθεση στον Α. Τσίπρα

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top