Οι μεταφορικές επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας, τελικώς δεν προχωρούν σε αποκλεισμό της ‘Πύλης 16΄, αλλά τα φορτηγά τους αυτοκίνητα θα τραβήξουν χειρόφρενο την Τρίτη 8/12/1010, καθώς τα μέλη του ΣΕΜΒΕ αποφάσισαν προειδοποιητική αποχή εργασίας, ενώ σε επιστολή τους που στάλθηκε στη διοίκηση του ΟΛΘ τονίζουν ότι θα προχωρήσουν σε μαζικές κινητοποιήσεις εάν δεν δοθεί λύση στο πρόβλημα των μεγάλων καθυστερήσεων στην εξυπηρέτηση των φορτηγών που μεταφέρουν το λιμάνι containers προς εξαγωγή.
Η επιστολή που εστάλη έχει ως ακολούθως:
«Σε συνέχεια των προηγούμενων επιστολών, πραγματοποιήθηκε σήμερα «e-συνάντηση» με τα μέλη του ΣΕΜΒΕ για την επίλυση των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι μας σε σχέση με τις αβάσταχτες και αδικαιολόγητες πλέον καθυστερήσεις του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Δυστυχώς η κατάσταση στο λιμάνι Θεσσαλονίκης από ότι γνωρίζετε παραμένει ίδια και τα φαινόμενα καθυστερήσεων είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητα μας.
Μετά την σημερινή «συνάντηση» των μελών μας που αντιπροσωπεύουν κοντά στα 400 ΦΔΧ καταλήξαμε σε μια Προειδοποιητική ΑΠΟΧΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ των φορτηγών αυτοκινήτων των επιχειρήσεων μας την ερχόμενη Τρίτη 08/12/20 καθόλην την διάρκεια της ημέρας από τις 07:00 μέχρι της 22:00 το βράδυ
Παρακαλούμε και σας καλούμε σε συγκεκριμένες ενέργειες με απώτερο σκοπό την επίλυση των καθυστερήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις μας και οι εργαζόμενοι μας .
Επιφυλασσόμαστε για περαιτέρω μαζικές κινητοποιήσεις σε περίπτωση αδιαφορίας ή μη αλλαγή πλεύσης
Δυστυχώς η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο»
Τι απαντά η ΟΛΘ ΑΕ
Πηγές της διοίκησης της ΟΛΘ Α.Ε., αναγνώρισαν ότι την προηγούμενη εβδομάδα υπήρξαν καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των φορτηγών αλλά αυτές κυρίως οφείλονταν στην απεργία των τελωνειακών υπαλλήλων. Σήμερα αλλά και από την περασμένη Παρασκευή, δεν υπάρχουν καθυστερήσεις στην ‘Πύλη 16′ αλλά ούτε και στην εκφόρτωση των φορτηγών. Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτηση των φορτηγών, σήμερα το πρωί ήταν 18′ της ώρας και από τις 11πμ. και μετά , 28′-30′ της ώρας.
Η συνολική διαδικασία εξυπηρέτησης των φορτηγών, το Νοέμβριο φέτος ήταν 46′ της ώρας κατά μέσο όρο, όταν πέρυσι ήταν 45’ της ώρας.
Όπως τονίσθηκε, η διοίκηση και οι υπηρεσίες του ΟΛΘ είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση των επιχειρήσεων και επαγγελματιών, που επιθυμούν να υποβάλλουν προτάσεις για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.