“ΜC Chargers”: “Φορτίζει” νέα deals σε Ελλάδα και εξωτερικό

“ΜC Chargers”: “Φορτίζει” νέα deals σε Ελλάδα και εξωτερικό

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

H ελληνική “MC Chargers” εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα και  μέσα στον επόμενο ενάμισι μήνα θα έχει έτοιμο το πρωτότυπο ενός δημόσιου σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών σκούτερς και ποδηλάτων, στον οποίο θα μπορούν να φορτίζονται ταυτόχρονα από δύο ως τέσσερα δίκυκλα.

Η νεαρή “MC Chargers IKE”, που ακόμη δεν γιόρτασε τα δεύτερά της γενέθλια, ήδη έχει στείλει τους πρώτους φορτιστές στην Αυστραλία, ενώ συζητάει με πολύ μεγάλη εταιρεία της Βρετανίας, που ενδιαφέρεται για τους οικιακούς φορτιστές της και θέλει customized προϊόν. Οι επαφές για πωλήσεις αφορούν τις αγορές Ρουμανίας, Κύπρου, επίσης ΗΑΕ και Κατάρ, αλλά και Ισλανδίας και Ολλανδίας, τόσο για οικιακούς, όσο και για επαγγελματικούς φορτιστές.

H εταιρεία, που έχει έδρα και εγκαταστάσεις στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, συστάθηκε τον Αύγουστο του 2019, με τους Παναγιώτη Χριστοδούλου και Χαράλαμπο Μαρμάγγελο να μπαίνουν σε μία αγορά που έχουν δώσει το «παρών», γνωστά ονόματα των ΑΠΕ και του eco-mobility και μέσα από πολυδιαφημισμένες διεθνείς συνεργασίες.

Οι δύο επιχειρηματίες, πάντρεψαν τις γνώσεις τους από το χώρο των ηλεκτρονικών και των χρηματο-οικονομικών και σύστησαν την “MC Chargers IKE”, η οποία άρχισε να παράγει  τις συσκευές φόρτισης – hardware και software- παρουσιάζοντας τον πρώτο φορτιστή ‘Οrion’ το Νοέμβριο του 2019. Σήμερα η σειρά ‘Orion’ έχει έξι διαφορετικά μοντέλα φόρτισης, για οικιακή αλλά και για επαγγελματική χρήση, έως AC 7 kw και AC 22 kw αντίστοιχα. Σε λίγο, στη σειρά των φορτιστών αυτοκινήτων που τοποθετήθηκαν στην αγορά το 2020 και είναι όλοι διαθέσιμοι, θα προστεθεί και ο φορτιστής δικύκλων.

Μιλώντας στο GRTimes.gr o κ. Μαρμάγγελος, τόνισε πως “στην αγορά υπάρχει χώρος όπως και διαθέσιμοι πόροι για μία μικρή ακόμη εταιρεία, η οποία όμως διαθέτει ανταγωνιστικό προϊόν, έχει δυνατό R&D, διακρίνεται για την ασφάλεια στη διαχείριση πληροφοριών , ξεχωρίζει για την ευελιξία της, μπορεί και παράγει customized προϊόντα”.

μαρμαγγελος μπαμπης

“Η αγορά της ηλεκτροκίνησης”, υποστήριξε ο κ. Μαρμάγγελος “τόσο σε ό,τι αφορά την παραγωγή Συστημάτων Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (ΣΦΗΟ), όσο και στην ανάπτυξη δικτύων φορτιστών και διαχείρισής τους, προσελκύει το επενδυτικό ενδιαφέρον του ιδιωτικού τομέα”.

Η “MC Chargers”, το 2020 και ουσιαστικά στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, πούλησε κοντά 100 συστήματα φόρτισης ‘Orion’ και όπως ο κ. Μαρμάγγελος υπολογίζει, το 2021 οι πωλήσεις  ίσως και  να πενταπλασιαστούν καθώς η αγορά, βοηθούμενη από τα κίνητρα που δόθηκαν για την ηλεκτροκίνηση, αρχίζει να μπαίνει στη λογική ανάπτυξης των δικτύων.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία, το καλοκαίρι του 2020 υπέγραψε συμφωνία με την ΚΑOIL για την εγκατάσταση ΣΦΗΟ στο πανελλαδικό της δίκτυο, η οποία θα αρχίσει να τρέχει από τώρα και στο εξής, αφού διαγνωστούν τα σημεία με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την τοποθέτηση σταθμών φόρτισης.

Κοντά σε νέα συνεργασία

“Έχουμε ολοκληρώσει ένα κύκλο διαπραγματεύσεων με παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας και ανακοινώσεις θα γίνουν από πλευράς παρόχου το επόμενο διάστημα, για την εγκατάσταση αρκετών ΣΦΗΟ εντός του 2021. Επίσης συζητάμε και με άλλα πρατήρια καυσίμων, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, με αποθήκες ηλεκτρολογικού υλικού που έχουν πρόσβαση σε ξενοδοχεία, ενώ επιδιώκουμε να είμαστε κοντά στους διαχειριστές δικτύων, στους φορείς εκμετάλλευσης υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

“Οι Φ.Ε.Υ.Φ.Η.Ο. άλλωστε θα κάνουν και τη διαχείριση φορτιστών ξεκινώντας από τους Δήμους, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι μέχρι 31/3 να ολοκληρώσουν τις χωροταξικές μελέτες ώστε στη συνέχεια να γίνουν οι σχετικοί διαγωνισμοί”.

Η “MC Chargers” κάνει συνολικά το σχεδιασμό και την κατασκευή των ΣΦΗΟ, δηλαδή «κουτιού», πλακέτας, του firmware, της εφαρμογής για τις έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές , της πλατφόρμας διαχείρισης. H Eλλάδα, υποστήριξε ο κ. Μαρμάγγελος, δεν υστερεί σε τεχνογνωσία, ενώ ειδικά για τη “MC Chargers” υπογράμμισε ότι υπερέχει στο επίπεδο ασφαλείας που παρέχει, στη μεταφορά των data, από το φορτιστή στο cloud και από εκεί στο διαχειριστή, σημαντικό πλεονέκτημα που θα φανεί όταν αυξηθούν κατά πολλές χιλιάδες οι φορτιστές.

Σε τούτη τη φάση ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης, αυτό που προέχει για την αγορά είναι η κάλυψη σημείων φόρτισης. Όταν ωριμάσει περισσότερο η αγορά, τότε θα απασχολούν ζητήματα χρόνου φόρτισης καθώς μάλιστα οι ταχυφορτιστές DC είναι σημαντικά ακριβότεροι από τους AC, ενώ όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες  συστήνουν την όχι συχνή ταχυφόρτιση.

Καταλήγοντας ο κ. Μαρμάγγελος πρόσθεσε ότι η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας  μπορεί και σήμερα να καλύψει την πρόσθετη ζήτηση για ηλεκτρική ενέργεια, που εκτιμάται ότι θα υπάρχει, όταν μετά μία δεκαετία θα κυκλοφορούν στην Ελλάδα 350.000-400.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top