Σκόδρας (ΟΑΣΘ): Υπήρξαν μέρες που κόπηκαν 2 εισιτήρια!-(ΗΧΗΤΙΚΟ)

Σκόδρας (ΟΑΣΘ): Υπήρξαν μέρες που κόπηκαν 2 εισιτήρια!-(ΗΧΗΤΙΚΟ)

Στην εισαγγελική παρέμβαση για τους πλαστούς τίτλους σπουδών, στην έλλειψη κλιματιστικών στα λεωφορεία από τη Λειψία, καθώς και στις επιπτώσεις της πανδημίας στα οικονομικά αποτελέσματα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας μιλώντας το πρωί της Τρίτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλημέρα», στον Real Fm 107,1.

Επίσης ρωτήθηκε για το χτεσινό δημοσίευμα του GRTimes που αποκαλύπτει ότι πριν καλά – καλά φύγει ο Ιούνιος, το υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, ενέκρινε να δοθεί στον ΟΑΣΘ η επιχορήγηση του Οκτωβρίου, ύψους 4,052 εκατ. ευρώ, γιατί αλλιώς ο Οργανισμός «δεν τη βγάζει». Όπως εξήγησε ο κ. Σκόδρας, τον Απρίλιο του 2020 τα έσοδα του Οργανισμού ήταν 184.000 ευρώ, ενώ υπήρξαν μέρες κατά την περίοδο του ολικού lockdown που κόπηκαν δύο (!) εισιτήρια ανά λεωφορείο κατά μέσο όρο. Το 2020 -πρόσθεσε ο ίδιος- έκλεισε με έσοδα λίγο πάνω από τα 12 εκατομμύρια ευρώ, όταν μόνο η μισθοδοσία κοστίζει 5,5 εκατομμύρια ευρώ κάθε μήνα.

«Έγραφαν» υπερωρίες ενώ ήταν σε άδεια

Αναφερόμενος στην εντολή για έρευνα περί πλαστών πτυχίων που έδωσε ο εισαγγελέας, ο κ. Σκόδρας έκανε λόγο για «εξαιρετικά δυσάρεστη υπόθεση», υπογραμμίζοντας ωστόσο πως «ο έλεγχος έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια». Όπως είπε, έχουν εντοπιστεί 15 περιπτώσεις εργαζομένων με πλαστούς τίτλους σπουδών οι οποίοι έπαιρναν επιδόματα χωρίς να τα δικαιούνται. Επισήμανε ακόμη πως ο νόμος είναι ιδιαίτερα αυστηρός όσον αφορά στην επιβολή των ποινών καταθέτοντας παράλληλα την προσωπική του άποψη για το θέμα, ενώ αποκάλυψε ότι ο δημοσιονομικός έλεγχος αποκάλυψε πολλές περιπτώσεις όπου δεν εφαρμόζονταν οι νόμοι επιβαρύνοντας τον Οργανισμό. Τυπικό παράδειγμα η καταβολή πρόσθετων αμοιβών (υπερωρίες, νυχτερινά και εξαιρέσιμα) σε εργαζόμενους οι οποίοι το ίδιο χρονικό διάστημα κατά το οποίο «έγραφαν» υπερωρίες ήταν σε άδεια.

Τα κλιματιστικά

Επίσης, ο κ. Σκόδρας αναφέρθηκε στα λεωφορεία από τη Λειψία που δεν κυκλοφορούν αυτή την περίοδο διότι δεν έχουν κλιματιστικά τονίζοντας πως το πρόβλημα ήταν γνωστό εκ των προτέρων ωστόσο πρόσθεσε ότι τα συγκεκριμένα -χαμηλού κόστους- οχήματα συνέβαλαν τους προηγούμενες μήνες στην επάρκεια του στόλου. Και εξήγησε για ποιους λόγους καθυστερεί η εγκατάσταση των κλιματιστικών.

«Ακόμη και αν κυκλοφορούν τους 10 από τους 12 μήνες είναι βοήθεια», είπε χαρακτηριστικά θυμίζοντας πως τον  Ιούλιο του 2019 ο μέσος όρος των αστικών λεωφορείων που κυκλοφορούσαν σε όλο τον νομό από τον ΟΑΣΘ ήταν 235 και μειώθηκαν στα 213 στις 19 Αυγούστου του ίδιου έτους, ημέρα κατά την οποία ανέλαβε το «τιμόνι» του Οργανισμού η νέα διοίκηση. Σήμερα, τόνισε ο κ. Σκόδρας, κυκλοφορούν σταθερά πάνω από 400 λεωφορεία ημερησίως, ενώ γνωστοποίησε πως σήμερα πρόκειται να σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο ο φάκελος για τη μίσθωση ακόμη 80 λεωφορείων.

Ακούστε όλα όσα είπε ο κ. Γιώργος Σκόδρας στη Μαρία Σαμολαδά:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ο ΟΑΣΘ σε ΜΕΘ- Aπό τον Ιούνιο “έφαγε” την επιχορήγηση Οκτωβρίου

Εισαγγελική έρευνα για πλαστά πτυχία στον ΟΑΣΘ

Σκόδρας: «Πάρτι στον ΟΑΣΘ με πλαστούς τίτλους σπουδών και εικονικές υπερωρίες» – Ανακοίνωση εργαζομένων

Σκόδρας: Πως θα γίνει ο ΟΑΣΘ κερδοφόρος – μετατάξεις και leasing

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ