Σκόδρας: «Πάρτι στον ΟΑΣΘ με πλαστούς τίτλους σπουδών και εικονικές υπερωρίες» – Ανακοίνωση εργαζομένων

Σκόδρας: «Πάρτι στον ΟΑΣΘ με πλαστούς τίτλους σπουδών και εικονικές υπερωρίες» – Ανακοίνωση εργαζομένων

«Κάποιοι έχουν αρχίσει να ξεβολεύονται στον ΟΑΣΘ! Κάποιοι που δεν είχαν δουλέψει 20 χρόνια, τώρα δουλεύουν. Επιπλέον, εντοπίσαμε περίπου 15 περιπτώσεις πλαστών τίτλων σπουδών, εργαζομένων που επί χρόνια πληρώνονταν ποσά που δεν δικαιούνταν. Και ακολουθείται η νόμιμη διαδικασία για να επιστραφούν αυτά τα ποσά ως αχρεωστήτως καταβληθέντα.»

Τα παραπάνω αποκάλυψε ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Γιώργος Σκόδρας μιλώντας σήμερα στο Radio North 98, με αφορμή τη συζήτηση που έχει ξεκινήσει για την απουσία κλιματιστικών στα λεωφορεία που παρελήφθησαν από τη Λειψία, μετά τη σχετική δωρεά του Δήμου Θεσσαλονίκης.

«Μα ήταν γνωστό εξ` αρχής ότι αυτά τα λεωφορεία δεν είχαν κλιματιστικά. Δεν το έκρυβε κανένας», είπε ο κ. Σκόδρας. «Και είναι γνωστό πως έχει ξεκινήσει διαδικασία για να βάλουμε κλιματιστικά. Προφανώς αυτά, απαιτούν χρόνο. Πιο σημαντικό είναι το πρόβλημα της προσαρμογής των συνεργείων μας σε μάρκα λεωφορείου για την οποία δεν υπήρχε ως τώρα σχετική εμπειρία, ενώ δύσκολη υπόθεση είναι και η εύρεση των ανταλλακτικών. Σε κάθε περίπτωση κάποια λεωφορεία από αυτά θα έχουν εντός του καλοκαιριού κλιματιστικά και θα κυκλοφορήσουν, ενώ έχουμε κινηθεί και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα ενταχθούν στο στόλο μας άλλα 80 λεωφορεία μισθωμένα. Σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο στη συνεδρίασή του το μεσημέρι θα εγκρίνει και τον φάκελο δικαιολογητικών , που υπέβαλε ο ανάδοχος για να έρθουν ακόμη 80 λεωφορεία. Από Δευτέρα ή Τρίτη θα φύγει ο φάκελος στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αν και είναι ήδη εγκεκριμένος ο διαγωνισμός από πέρσι, θα φύγει στο Ελεγκτικό Συνέδριο για να προχωρήσει η μίσθωση. Τα λεωφορεία είναι από τον ανάδοχο του περσινού διαγωνισμού.»

Ο κ. Σκόδρας, απέδωσε τον θόρυβο περί ανεπαρκών κλιματιστικών στα λεωφορεία του leasing σε άλλους λόγους: «Ξέρετε, έχει συμβεί το εξής στον Οργανισμό: κάποιοι έχουν αρχίσει να ξεβολεύονται και θα συνεχίσουν να ξεβολεύονται. Κάποιοι επέστρεψαν στο τιμόνι και θα επιστρέψουν κι άλλοι. Κάποιοι που είχαν να εργαστούν 20 χρόνια, τώρα εργάζονται. Άνθρωποι που δεν δούλευαν ούτε μια ώρα, πληρώνονταν υπερωρίες και νυχτερινά! Για να μην αναφέρω το γεγονός ότι η υποχρέωση από το νόμο για έλεγχο γνησιότητας τίτλων σπουδών, δεν έγινε ποτέ. Διαπιστώθηκε στον δημοσιονομικό έλεγχο ότι δεν έχει γίνει, ξεκινήσαμε τη διαδικασία να γίνει έλεγχος γνησιότητας. Ήδη εντοπίστηκαν 15 περιπτώσεις με πλαστούς τίτλους σπουδών! Εγώ δεν είμαι δικαστής, ούτε εισαγγελέας, εμείς εφαρμόζουμε το νόμο στο μέτρο που μας αναλογεί . Σ ό,τι αφορά τους τίτλους σπουδών ο νόμος είναι ρητός, σαφής και αυστηρός. Προβλέπει συγκεκριμένα βήμα, τα οποία ήδη έχουν ξεκινήσει!»

Ολόκληρη η συνέντευξη

Ανακοίνωση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ

Με ανακοίνωση απάντησε το Δ.Σ του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, στα όσα είπε ο πρόεδρος του Οργανισμού κ. Σκόδρας, επιρρίπτοντας ευθύνες μεταξύ άλλων στη διοίκηση για την παραλαβή των 49 λεωφορείων από τον Δήμο Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση αναλυτικά έχει ως εξής:

Τα λέγαμε μήνες πριν, ότι το εγχείρημα της Κυβέρνησης για την ανασυγκρότηση της συγκοινωνίας στην πόλη μας, οδηγείται σε αποτυχία, με την λάθος επιλογή προσώπων στην ανάθεση καθηκόντων ευθύνης στην Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ.

Δυστυχώς για όλους μας, επιβατικό κοινό και εργαζόμενους, τα γεγονότα μας επαληθεύουν.

Μας επιβεβαιώνει και η κατάσταση πανικού που βρίσκεται ο διορισμένος Πρόεδρος του Ο.Α.Σ.Θ., ο οποίος εκ νέου επιδίδεται σε ένα πρωτοφανές παραλήρημα στα μέσα ενημέρωσης, προσπαθώντας για άλλη μια φορά να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη, επιρρίπτοντας τις ευθύνες στους εργαζόμενους και συκοφαντώντας τους εκπροσώπους τους.

Αυτό που ενδιαφέρει όμως την κοινή γνώμη και τους εκατοντάδες των καθημερινών μετακινούμενων επιβατών, είναι να απαντήσει επιτέλους στα ερωτήματα.

Γιατί συναίνεσε στην παραλαβή των λεωφορείων του Δήμου Θεσσαλονίκης, 49 τον αριθμό, εκ των οποίων κανένα δεν διαθέτει κλιματισμό για τους επιβάτες αλλά ούτε και παράθυρα;

Σήμερα πλέον είναι όλα ακατάλληλα προς κυκλοφορία ….

Γιατί από τα 180 λεωφορεία leasing σήμερα κυκλοφορούν 136 εκ των οποίων αρκετά στην διάρκεια της ημέρας θα αποσυρθούν λόγω έλλειψης ή υπολειτουργίας κλιματιστικών; ούτε αυτά διαθέτουν παράθυρα…

Γιατί, ενώ τους πρώτους μήνες ανάληψης των καθηκόντων του, κυκλοφορούσαν 305-310 κατά μέσο όρο λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. (Δημόσια περιουσία) σήμερα κυκλοφορούν 131 λεωφορεία;

Γιατί, στα αμαξοστάσια του Ο.Α.Σ.Θ. παραμένουν παροπλισμένα μεγάλος αριθμός δημόσιων λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ., και μάλιστα αρκετά εξ αυτών για βλάβες ευτελούς κόστους;

Γιατί, σε γραμμές όπου παραδοσιακά κυκλοφορούσαν αρθρωτά λεωφορεία λόγω αυξημένου επιβατικού όγκου, δεν φρόντισε για την επάνδρωσή τους με αρθρωτά, και σήμερα στοιβάζονται και ταλαιπωρούνται απίστευτα καθημερινά οι επιβάτες;

Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα κύριε Πρόεδρε.

Θα σας προτείναμε, στις καθημερινές μετακινήσεις σας, να αφήσετε για μια ημέρα μόνο την υπηρεσιακή μερσεντές και να επιβιβαστείτε σε ένα λεωφορείο χωρίς παράθυρα και με υπολειτουργούντα κλιματισμό. Ίσως έτσι αφουγκραστείτε επιτέλους το επιβατικό κοινό και αναθεωρήσετε την άποψή σας ότι για όλα φταίνε οι εργαζόμενοι και οι εκπρόσωποί τους ….

Για την ιστορία, χτες κυκλοφορούσαν περί τα 240 λεωφορεία. Αν και εμείς δεν ευθυνόμαστε, ζητάμε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό, καθώς οι καθ’ ύλην υπεύθυνοι, δεν τολμούν ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ