Στ. Κωνσταντινίδης: Η ανάπλαση της ΔΕΘ, «αναπλάθει» και το κυκλοφοριακό

Στ. Κωνσταντινίδης: Η ανάπλαση της ΔΕΘ, «αναπλάθει» και το κυκλοφοριακό

Υπηρεσία θα προσφέρει στην πόλη η ΔΕΘ, με την ανάπλαση του εκθεσιακού της κέντρου και τις 2.100 των υπόγειων θέσεων πάρκινγκ που θα δημιουργήσει, αφού θα απορροφά μέρος των κυκλοφοριακών φόρτων προς το κέντρο της πόλης, παρεμβαίνοντας παράλληλα υπέρ των «πράσινων» μετακινήσεων πεζών και ποδηλατών.

«Η ΔΕΘ Helexpo στην πραγματικότητα προσφέρει υπηρεσία στην πόλη με τους υπόγειους χώρους park & ride που θα δημιουργήσει. Πέραν αυτού, η ανάπλαση του Εκθεσιακού θα δώσει ώθηση για την εκτέλεση έργων στην ευρύτερη περιοχή, που θα ηπιοποιήσουν την κυκλοφορία οχημάτων και θα αφήσουν χώρο σε πεζούς και ποδηλάτες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το περιβάλλον», δήλωσε στο GRTimes.gr o πολιτικός μηχανικός- συγκοινωνιολόγος κ. Σταύρος Κωνσταντινίδης, δίνοντας απάντηση στις ενστάσεις που είχαν διατυπωθεί από όσους υποστήριξαν ότι ο τριπλασιασμός των θέσεων στάθμευσης θα εντείνει την κυκλοφοριακή φόρτιση, προξενώντας και επιβάρυνση στο περιβάλλον.

Αυτήν την εβδομάδα θα παραδοθεί από τον κ. Κωνσταντινίδη το πρώτο μέρος της  «Μελέτης προκαταρκτικής θεώρησης των κυκλοφοριακών επιπτώσεων του έργου της ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου Θεσσαλονίκης» και μέχρι τα Χριστούγεννα θα παραδοθεί και το υπόλοιπο της μελέτης.

Η μελέτη αυτή αποτελεί ουσιαστικά ένα road map για ζητήματα αιχμής, τα οποία πρέπει να τα έχει υπόψη της η ΔΕΘ-Helexpo, τόσο για την παροχή στοιχείων στους αρχιτέκτονες που θα αρχίσουν να σχεδιάζουν το νέο Εκθεσιακό, όσο και για τα αδειοδοτικά ζητήματα που θα προκύψουν στο μέλλον.

Ο στόχος της μελέτης

«Ένας βασικός στόχος της προκαταρκτικής μελέτης που αναλάβαμε, είναι, ο προσδιορισμός της οριστικής κυκλοφοριακής μελέτης που θα ακολουθήσει και η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει αφ’ ενός τη μελέτη των κυκλοφοριακών επιπτώσεων του έργου της ΔΕΘ και αφ’ ετέρου συγκοινωνιακά μέτρα, έργα και παρεμβάσεις στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου σαν απαραίτητα συνοδά του έργου ανάπτυξης της ΔΕΘ, είτε προβλέπονται από το ΣΒΑΚ, είτε δεν σχετίζονται ευθέως με αυτό», τόνισε ο κ. Κωνσταντινίδης αναλύοντας τη δουλειά που κλήθηκε να κάνει ο μελετητής:

«Η μελέτη συσχετίζει τα συγκοινωνιακά δεδομένα της ευρύτερης περιοχής του κέντρου και του έργου ανάπλασης του Εκθεσιακού της ΔΕΘ και αυτά όλα τα προβάλλει πάνω στον καμβά του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου της ΔΕΘ αλλά και του ΣΒΑΚ του Δήμου Θεσσαλονίκης, λαμβάνοντας υπόψη έργα που θα συμβάλλουν στην διαφοροποίηση του κυκλοφοριακού μείγματος, όπως η λειτουργία του Μετρό το 2023, η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών, αλλά και η λειτουργία του fly over εφ’ όσον προχωρήσει ο διαγωνισμός και το έργο κατασκευαστεί».

Σχετικά με τις ενστάσεις που είχαν διατυπωθεί κατά τη δημόσια διαβούλευση, ο κ. Κωνσταντινίδης επισήμανε:

-Το επιχείρημα ότι θα προκληθούν αυξημένοι κυκλοφοριακοί  φόρτοι πέριξ του Εκθεσιακού, λόγω της δημιουργίας πολλών θέσεων στάθμευσης οχημάτων ( σ.σ. 2.100 θέσεις, υπόγειες, από 740 σήμερα), ο κ. Κωνσταντινίδης το χαρακτήρισε «αδύναμο» κι’ αυτό επειδή η ΔΕΘ όπως και το ΑΠΘ, στην 35η κυκλοφοριακή ιστορία της Θεσσαλονίκης, αντιμετωπίζονται ως χώροι περιφερειακής στάθμευσης. Δεν πρόκειται συνεπώς για την καρδιά του κέντρου της πόλης

Σημειώνεται ότι η προκαταρκτική μελέτη Κωνσταντινίδη, προτείνει δύο εισόδους- εξόδους για κάθε υπόγειο χώρο στάθμευσης της ΔΕΘ (τρεις συνολικά), ενώ κάποιες από τις τεχνικές συστάσεις, στη βάση του ΕΧΣ, αφορούν το ενδεχόμενο αλλαγής της χωροθέτησης ενός πάρκινγκ, στην περίπτωση που το έργο συναντήσει αρχαία.

Park & Ride οι μισές θέσεις στάθμευσης

– Οι θέσεις πάρκινγκ που δημιουργούνται, υπογράμμισε ο κ. Κωνσταντινίδης, κατά το ήμισυ και παραπάνω, θα λειτουργούν ως park & ride, δηλαδή οι χρήστες θα παρκάρουν τα οχήματά τους και με άλλο μέσο θα πηγαίνουν στο κέντρο της πόλης. Συνεπώς, η ΔΕΘ, με τις θέσεις στάθμευσης που δημιουργεί θα συμβάλλει στην ανακούφιση των κυκλοφοριακών φόρτων. Με τα τρία αυτά πάρκινγκ θα καλύπτει τις ανάγκες της, αλλά και θα εξυπηρετεί ανάγκες των επισκεπτών της πόλης. Άλλωστε, όπως τονίσθηκε, μεγάλης κλίμακας εκθέσεις, από αυτές που διοργανώνει και φιλοξενεί η ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, είναι λίγες, όπως π.χ. η Γενική του Σεπτεμβρίου και η Agrotica. Οι περισσότερες εκθέσεις είναι μεσαίας και μικρής κλίμακας.

Ακόμη όμως και σε εκθέσεις μεγάλης κλίμακας, όταν δηλαδή θα αυξάνεται ο αριθμός των οχημάτων που θα εισέρχονται και θα εξέρχονται από τα πάρκινγκ της ΔΕΘ, δεν θα προξενείται μεγάλη κυκλοφοριακή επιφόρτιση και bottle necks από την υπερσυγκέντρωση οχημάτων.

«Να ληφθεί υπόψη ότι στα επόμενα χρόνια θα εκτελεστούν πολλά συνοδά έργα που θα βοηθούν στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας. Πέραν αυτού, μεγάλος αριθμός οχημάτων θα καταλήγει στα πάρκινγκ της ΔΕΘ.

Υπάρχει ανάγκη για χώρους πάρκινγκ

«Αλλά γιατί να σταθούμε μόνο στα πάρκινγκ της ΔΕΘ; Λίγο παρακάτω είναι το πάρκινγκ της ΧΑΝΘ, έχει 1.000 θέσεις. Δεν το θέλουμε αυτό το πάρκινγκ; Προφανώς και το θέλουμε. Και το πάρκινγκ της Κουντουριώτου, που λειτουργεί επίσης περιφερειακά, στα δυτικά της ΔΕΘ, έχει 800 θέσεις και πλέον.

«Σε μεγάλες εκθέσεις θα υπάρχει κάποια επιφόρτιση του κυκλοφοριακού, αλλά όχι ιδιαίτερα μεγάλη.

«Για αυτές τις 2.100 θέσεις στη ΔΕΘ- με συντελεστή αιχμής 0,60- θα υπάρχει κίνηση σε 1.200 θέσεις και άρα ταυτόχρονη είσοδος και έξοδος οχημάτων, αυτό και θα είναι το δυσμενέστερο σενάριο, στην βάση του οποίου θα πρέπει να υπολογιστεί η κυκλοφοριακή ικανότητα», πρόσθεσε ο συγκοινωνιολόγος που έχει μελετήσει μεγάλα έργα πάρκινγκ σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

Μετρό και νέες συγκοινωνιακές συνθήκες

Σε αυτή τη μελέτη που εκπονεί ο κ. Κωνσταντινίδης, λαμβάνει υπόψη τη λειτουργία του Μετρό όπως και όλα τα μελλοντικά έργα, τα οποία έχουν διαφορετικούς βαθμούς σαφήνειας ή ασάφειας ως προς την εκτέλεσή τους.

«Το 2023, θα έχουμε λειτουργία του Μετρό, σύμφωνα τουλάχιστον με τις διαβεβαιώσεις από πλευράς της Αττικό Μετρό Α.Ε. και, αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών. Τότε θα έχουμε μία αύξηση της τάξης του 10% στον αριθμό των επιβατών που θα χρησιμοποιούν το καινούργιο σύστημα δημοσίων συγκοινωνιών και μείωση στη χρήση ιδιωτικών αυτοκινήτων.

«Θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στο συγκοινωνιακό και κυκλοφοριακό χάρτη της πόλης, πριν ολοκληρωθεί το νέο εκθεσιακό της ΔΕΘ, περί το 2028», επισήμανε.

Το 2023 χρησιμοποιείται από το μελετητή ως έτος βάσης υπολογισμού μελλοντικών προβλέψεων, ενώ ως έτος ορόσημο χρησιμοποιείται το 2028, προσαρμόζοντας τη μελέτη στις παραδοχές του ΣΒΑΚ.

Στα έργα που θα επιδράσουν θετικά, μειώνοντας την κίνηση προς το κέντρο της πόλης, μπορεί να συμπεριληφθεί και το fly over της Εσωτερικής Περιφερειακής. Εκτιμάται ότι όταν κατασκευαστεί,  πολλοί οδηγοί θα επιλέγουν την αναβαθμισμένη Περιφερειακή αντί να χρησιμοποιούν την  Εγνατία, σαν οδό διαμπερούς κυκλοφορίας.

Ήπια κυκλοφορία- πεζοί και ποδηλάτες

Πέραν των ανωτέρω, αναμένεται να υπάρξουν και άλλες παρεμβάσεις που θα κάνουν ηπιότερη την κυκλοφορία στην ζώνη ΔΕΘ- ΑΠΘ (από το ΣΒΑΚ αντιμετωπίζεται ως μία ενότητα) και θα καταστήσουν όλη αυτή την περιοχή ελκυστικότερη για τους πεζούς και τους ποδηλάτες.

Για παράδειγμα, κάτι που περιλαμβάνεται στη μελέτη του κ. Κωνσταντινίδη, είναι η ριζική ανάπλαση της οδού Αλεξάνδρου Σβώλου, η οποία είναι η αρτηρία που θα συνδέσει τη ΔΕΘ με το ιστορικό εμπορικό κέντρο της πόλης. Σημειώνεται ότι το ΣΒΑΚ προτείνει να λειτουργεί η Σβώλου ως οδός ήπιας κυκλοφορίας με π.χ. διαπλάτυνση πεζοδρομίων, απαγόρευση στάθμευσης οχημάτων κ.ο.κ.

Αγγελάκη: πεζόδρομος το πεζοδρόμιο

«Επίσης, όπως προβλέπεται από το ΕΧΣ της ΔΕΘ, πολύ σημαντική θα είναι η δημιουργία, στο μέτωπο της Αγγελάκη, ενός εντυπωσιακού πεζοδρομίου, ενός πεζοδρόμου στην πραγματικότητα. Να σκεφθούμε ότι στο υφιστάμενο πεζοδρόμιο πλάτους 10 μέτρων, θα προστεθούν 25 μέτρα μέσω της κατασκευής του περιμετρικού κοινόχρηστου χώρου», υπογράμμισε ο κ. Κωνσταντινίδης.

Συνεπώς, όπως επισημάνθηκε, με τέτοιου είδους παρεμβάσεις, θα έχουμε μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων και αύξηση της κίνησης πεζών και ποδηλατών.

Βεβαίως, οι μελετητές στην παρούσα φάση αλλά και σε επόμενο μελετητικό στάδιο, θα πρέπει να λύσουν δύο καίριας σημασίας ζητήματα. Τα ζητήματα αυτά αφορούν την σύνδεση της περιοχής της ΔΕΘ, με την Εγνατία και τις περιοχές βορείως της Εγνατίας, όπως και με τη νότια περιοχή και προς τη θάλασσα, τόσο σε ότι αφορά την κίνηση πεζών, όσο και την διοχέτευση της κυκλοφορίας οχημάτων.

Για τη διαχείριση αυτών των θεμάτων, όπως εξήγησε ο κ. Κωνσταντινίδης, το ΣΒΑΚ προβλέπει ως εργαλεία, εμβληματικές παρεμβάσεις στην Εγνατία οδό, με έξυπνες προστατευμένες διαβάσεις πεζών, ενώ κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να συμβεί και στον κόμβο της ΧΑΝΘ.

Σε ό,τι αφορά στην κίνηση των οχημάτων, θα δίδεται διέξοδος μέσω της οδού Εθνικής Αμύνης, αλλά και της Περιφερειακής, μέσω των οδών Γ’ Σεπτεμβρίου, Αγίου Δημητρίου και Κατσιμίδη.

Η μελέτη του κ. Κωνσταντινίδη επεκτείνεται και πέραν της ΔΕΘ καθώς θα περιλαμβάνει προτάσεις για τη διευκόλυνση της πεζής κίνησης, π.χ. με έξυπνες διαβάσεις πεζών και προτεραιότητα στην πεζή κίνηση ,  διασυνδέσεις που θα επιτυγχάνονται με πεζογέφυρες ή υπόγειες διαβάσεις, σκέψεις που όμως ακόμη δεν έχουν οριστικοποιηθεί από το μελετητή.

ΔΕΘ- Δήμος- Περιφέρεια

Στο πλαίσιο της μελέτης, θα διαμορφωθεί μία ατζέντα θεμάτων, τα οποία η ΔΕΘ- Ηelexpo θα πρέπει να προσεγγίσει συνεργαζόμενη με  το Δήμο Θεσσαλονίκης και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

«Η ΔΕΘ, για παράδειγμα, θα μπορούσε να ζητήσει παρεμβάσεις στην Αλεξάνδρου Σβώλου, διαβάσεις στην Εγνατία και στη ΧΑΝΘ, εκσυγχρονισμό των κόμβων σύμφωνα με τα όσα θα δείξει η οριστική κυκλοφοριακή μελέτη, σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα για να διευκολυνθεί η κυκλοφορία» είπε ο κ. Κωνσταντινίδης.

Παρατηρητήριο κυκλοφορίας

«Επίσης, η ΔΕΘ θα πρέπει να αναπτύξει και να λειτουργεί ένα παρατηρητήριο κυκλοφορίας» συνέχισε ο κ. Κωνσταντινίδης. «Το παρατηρητήριο θα παρακολουθεί την κυκλοφορία- κάτι πολύ σημαντικό ειδικά κατά τις μεγάλες εκθέσεις- αλλά και θα ενημερώνει τους πολίτες και επισκέπτες της Έκθεσης.  Μέσω ενός site, να μπορεί ο ενδιαφερόμενες να αντλεί διάφορες πληροφορίες, σε real time, όπως π.χ. για τις ελεύθερες θέσεις στα πάρκινγκ.

«Η ΔΕΘ μπορεί επίσης να διευκολύνει τις κυκλοφοριακές συνθήκες, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις εκθετών και επισκεπτών. Θα μπορεί ενδεχομένως να δρομολογεί express λεωφορεία κατά τη διάρκεια των εκθέσεων. Δεν γνωρίζουμε ακόμη πως θα αναδιαρθρωθούν οι λεωφορειακές γραμμές, στο πλαίσιο της Μελέτης Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά  είναι κάτι που η ΔΕΘ θα μπορούσε να το εξετάσει από κοινού με το Δήμο», κατέληξε ο κ. Κωνσταντινίδης.

ΔΕΘ- Helexpo και μελετητές πολλών ειδικοτήτων, όπως και φορείς της πόλης, αυτοδιοικητικοί και άλλοι, είναι αναμφίβολα μπροστά σε μία μεγάλη αστική πρόκληση και αναπτυξιακή παρέμβαση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

17:2001/12

Ληγμένη από το 2016 η άδεια οπλοφορίας του Σφακιανάκη Ελλάδα ,Χωρίς κατηγορία

17:1601/12

ΟΛΘ: Προειδοποιητική αποχή των μεταφορέων την ερχόμενη Τρίτη Β.Ελλάδα ,Επιχειρήσεις ,Θέματα GR Times

17:1001/12

Θ. Καράογλου: Η Π.Ε. Δράμας δεν είναι η μόνη της στη δοκιμασία της πανδημίας Β.Ελλάδα ,Πολιτική

17:0201/12

Το σχόλιο Μητσοτάκη για την Aston Martin του Αντιδημάρχου Αθηναίων Δήμοι ,Ελλάδα ,Παραπολιτικά

17:0001/12

Κυπριακό: Συνάντηση Αναστασιάδη με την απεσταλμένη του ΓΓ του ΟΗΕ Διεθνή ,Χωρίς κατηγορία

16:5401/12

Πάϊατ: Ισχυρή η Ελλάδα, κτίζει διεθνείς συμμαχίες Διεθνή ,Ελλάδα ,Πολιτική

16:5001/12

Η «πανδημία», αναδείχτηκε λέξη της χρονιάς! Διεθνή ,Κοινωνία ,Κορωνοϊός

16:4001/12

Διαδικτυακό συνέδριο για την αντιμετώπιση του άγχους Θεσσαλονίκη ,Παιδεία

16:3001/12

ΠΟΥ: Σε κρίσιμη κατάσταση Βραζιλία και Μεξικό Διεθνή ,Κορωνοϊός ,Χωρίς κατηγορία

16:2401/12

Γερμανία: Η στιγμή σύλληψης του οδηγού που έπεσε στο πλήθος (VIDEO) Διεθνή ,Σημαντικά

16:2001/12

Μήνυμα Δ. Χανίων για την επέτειο της Ένωσης της Κρήτης Ελλάδα ,Περιφέρειες

16:1601/12

Τι συζήτησε ο Κοντοζαμάνης στο Νοσοκομείο Κατερίνης Β.Ελλάδα ,Ελλάδα ,Κοινωνία

16:1001/12

ΠΚΜ: Ενισχύει δομές υγείας της Ημαθίας και νοσοκομεία σε Βέροια-Νάουσα Θεσσαλονίκη ,Κορωνοϊός ,Πολιτική

16:0001/12

Στο σκαμνί κατηγορούμενοι για τηλεφωνικές απάτες Ελλάδα ,Κοινωνία ,Σημαντικά

15:5501/12

Δ. Θεσσαλονίκης: Σε πλήρη ετοιμότητα για τον χειμώνα (VIDEO) Δήμοι ,Θεσσαλονίκη ,Σημαντικά

15:5301/12

Σ. Χανδακά: Διαδικτυακά το CoMuseum από 2-4/12 (ΗΧΗΤΙΚΟ) Θέματα GR Times ,Κορωνοϊός ,Πολιτισμός

15:5001/12

Παρεμβάσεις για την αντιπλημμυρική θωράκιση στον δήμο Χαλκηδόνας Θεσσαλονίκη

15:4001/12

Κλήση Κικίλια, Χαρδαλιά, Αρκουμανέα, Τσιόδρα στη Βουλή ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ Κορωνοϊός ,Πολιτική

15:3701/12

Σχοινάς: Koντά σε reset η σχέση Ευρώπης- Τουρκίας Ελλάδα ,Θέματα GR Times ,Οικονομία

15:3101/12

Δέδες: Τι δείχνει η μείωση στην καταγραφή ασθενών με HIV (ΗΧΗΤΙΚΟ) Θέματα GR Times ,Κοινωνία ,Υγεία

15:3001/12

Καράογλου: Η Δράμα δεν είναι μόνη της στη δοκιμασία της πανδημίας Β.Ελλάδα ,Κορωνοϊός ,Πολιτική

15:2901/12

Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πεζούς – Πληροφορίες για δύο νεκρούς (VIDEO) Διεθνή

15:2001/12

EMΑ: Αρχές του 2021 οι πρώτοι εμβολιασμοί Διεθνή ,Κορωνοϊός

15:1301/12

Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησε να στολίζεται για τα Χριστούγεννα (ΦΩΤΟ) Δήμοι ,Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη

15:1201/12

Τορτοπίδης: Έκρηξη e-πωλήσεων στον «Μασούτη» (ΗΧΗΤΙΚΟ) Θέματα GR Times ,Κοινωνία ,Κορωνοϊός

15:1001/12

Ακόμα και σε ολικό lockdown η ΕΔΑ ΘΕΣΣ ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών Ενέργεια

15:0001/12

Μαρσέιγ – Ολυμπιακός, οι άλλες νίκες του στη Γαλλία Αθλητισμός

14:5001/12

Πωλητές λαϊκών αγορών: Δραματική η κατάσταση που βιώνουμε Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

14:4001/12

Για να εξασφαλίσει την 3η θέση ο Ολυμπιακός Αθλητισμός

14:3801/12

Χωρίς θέρμανση και τρόφιμα το «Παιδικό Χωριό» στο Φίλυρο- Κίνδυνος να κλείσει Β.Ελλάδα ,Ελλάδα ,Θέματα GR Times

14:2601/12

Η 12η «Zootechnia» μεταφέρεται για το Σεπτέμβριο του 2021 Επιχειρήσεις ,Θεσσαλονίκη ,Κορωνοϊός

14:2501/12

Θεσσαλονίκη: Φαγητό σε γιατρούς και νοσηλευτές πρόσφερε η Λέσχη Αρχιμαγείρων (ΦΩΤΟ+VIDEO) Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

14:2401/12

Τσανικίδης: Οριακή η κατάσταση στο νοσοκομείο Κατερίνης (ΗΧΗΤΙΚΟ) Β.Ελλάδα ,Θέματα GR Times ,Κοινωνία

14:2001/12

Προειδοποιεί η Άγκελα Μέρκελ για τρίτο κύμα Διεθνή ,Κορωνοϊός

14:1001/12

ΠΚΜ: Να μην παραλείπεται ο εμβολιασμός παιδιών – ενηλίκων Θεσσαλονίκη ,Κορωνοϊός ,Πολιτική

14:0001/12

Γεωργιάδης: Θα ήθελα να ανοίξω σήμερα τα εποχικά καταστήματα Ελλάδα ,Επιχειρήσεις ,Κοινωνία

13:4501/12

ΠΚΜ: Συστάσεις για τον εμβολιασμό παιδιών-ενηλίκων Κοινωνία ,Περιφέρειες ,Υγεία

13:3001/12

Κορωνοϊός: Τα έγγραφα από τη Γουχάν που «καίνε» την Κίνα Διεθνή ,Κορωνοϊός

13:2301/12

Μετρό: «Αρπαξε» covid και ο γερανός στην «Αγία Σοφία» Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Παραπολιτικά

13:1901/12

Κ. Μακεδονία: 596 παραβάσεις σε τροχονομικούς ελέγχους το τελευταίο 24ωρο Β.Ελλάδα ,Ελλάδα

13:0201/12

ΝΔ: «Ψηφιακό βήμα» στους πολίτες με LIVE συζητήσεις Οικονομία ,Πολιτική

13:0001/12

Εθελοντές και ο «φερετζές του νεοφιλελευθερισμού» Άρθρα

12:5801/12

Κορωνοϊός-Θεσσαλονίκη: Εκοιμήθη ο αρχιμανδρίτης π. Λουκάς Λαλόπουλος Θεσσαλονίκη ,Κορωνοϊός

12:5001/12

Κάηκε ενώ προσπαθούσε να ζεσταθεί – Μαρτυρία (VIDEO) Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

12:4501/12

Κορωνοϊός: 1.638 παραβάσεις για μέτρα χθες σε όλη την Ελλάδα Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη ,Κορωνοϊός

12:4401/12

Λαμία: Δύο ακόμα θάνατοι από κορωνοϊό Ελλάδα ,Κορωνοϊός

12:4001/12

ΕΛΤΑ: Έναρξη του προγράμματος μετασχηματισμού Ελλάδα ,Επιχειρήσεις

12:3601/12

Σε ΜΕΘ στο «Ευαγγελισμός» ο Γ. Πλακιωτάκης Κορωνοϊός ,Σημαντικά

12:3001/12

Αίτημα κατέθεσαν Pfizer και BioNTech στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων Κορωνοϊός ,Σημαντικά ,Υγεία

12:1501/12

Συμμετοχή Μητσοτάκη σε τηλεδιάσκεψη προετοιμασίας της Συνόδου Κορυφής Πολιτική

12:1501/12

Λινού: Δύσκολο να μιλάμε για μείωση κρουσμάτων με τόσα λίγα τεστ Ελλάδα ,Κορωνοϊός

12:1401/12

ΟΛΘ: Μεταφορείς ετοιμάζονται να μπλοκάρουν την ‘Πύλη 16’ Επιχειρήσεις ,Θεσσαλονίκη ,Ναυτιλία

12:0601/12

Την Παρασκευή το διάγγελμα Μητσοτάκη Ελλάδα ,Κορωνοϊός ,Σημαντικά

12:0001/12

Κορωνοϊός: Πάνω από 90.000 έλεγχοι τον Νοέμβριο στην Κεντρική Μακεδονία Β.Ελλάδα ,Ελλάδα ,Κορωνοϊός

11:5901/12

Θεσσαλονίκη: Απανθρακωμένο το παιδί από τη φωτιά σε διαμέρισμα (ΦΩΤΟ-VIDEO) Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

11:4501/12

Βατόπουλος: Έχουμε καιρό ακόμα για άρση των μέτρων! Κοινωνία ,Κορωνοϊός ,Υγεία

11:3701/12

EΟΔΥ: Πού διενεργούνται σήμερα δωρεάν rapid test Ελλάδα ,Κορωνοϊός

11:2401/12

Τάσιος: Με lockdown δεν μπορεί να γίνει συζήτηση για τουριστική κίνηση Επιχειρήσεις ,Κοινωνία ,Κορωνοϊός

11:1801/12

Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε διαμέρισμα – Συναγερμός στην Πυροσβεστική (ΦΩΤΟ-VIDEO) Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

11:1501/12

«Έκθεση Πισσαρίδη» και Πτωχευτικό Δίκαιο – Καθηγηταί εις και τρεις Άποψη ,Άρθρα

11:0001/12

Καλεμκερίδης (Κιλκίς): Έχουμε διασωληνωμένους εκτός ΜΕΘ και έλλειψη οξυγόνου Β.Ελλάδα ,Κορωνοϊός

11:0001/12

Χ. Γώγος: Άνοιγμα σχολείων πιθανόν μετά τις γιορτές Ελλάδα ,Κορωνοϊός ,Παιδεία

10:5801/12

Κορωνοϊός: Tι αναφέρει η έκθεση του ΔΝΤ για τα μέτρα της Ελλάδας Διεθνή ,Κορωνοϊός ,Οικονομία

10:4501/12

Στην αγκαλιά γιατρού κλαίει ηλικιωμένος ασθενής Διεθνή

10:3001/12

Εργασίες συντήρησης στην 22η Επαρχιακή Οδό (Λαγκαδίκια – Σχολάρι) Κοινωνία

10:1501/12

Στιβ Βρανάκης: Φεύγει από το Μαξίμου και επιστρέφει στον ιδιωτικό τομέα Χωρίς κατηγορία

10:0201/12

Formula 1: Θετικός στον κορωνοϊό ο Λιούις Χάμιλτον Αθλητισμός ,Διεθνή ,Κορωνοϊός

10:0201/12

Δωρεάν τεστ covid-19 για τα μέλη του ΕΕΘ Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία ,Κορωνοϊός

10:0001/12

Μπαράζ επισκέψεων στελεχών της ΕΑΔ και του υπ. Υγείας στη Β. Ελλάδα Δήμοι ,Ελλάδα ,Κορωνοϊός

09:4501/12

Στ. Πέτσας: Οι ημερομηνίες δεν βοηθούν Κορωνοϊός ,Πολιτική

09:3001/12

Δυτική Θεσσαλονίκη: Συνεδρίαση για τη δυσοσμία στην περιοχή Δήμοι ,Τοπική Αυτοδιοίκηση

09:2501/12

Πέταξαν μπογιές στην είσοδο του ΕΒΕΘ (ΦΩΤΟ) Επιχειρήσεις ,Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη

09:2001/12

Διαδικτυακά σήμερα το 7th Technology Forum Τεχνολογία

09:1501/12

Ζωική πρωτεΐνη: Σε ποια τρόφιμα την βρίσκουμε; Health-Fitness ,Θέματα GR Times ,Υγεία

09:0501/12

Σαντορίνη: Εξιχνιάστηκε η δολοφονία ξενοδόχου Κοινωνία

09:0001/12

Κορωνοϊός: Πρόκληση η κρυοσυντήρηση και κρυομεταφορά των εμβολίων Κορωνοϊός

08:4501/12

Εθελοντική αιμοδοσία στον Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης Δήμοι

08:4001/12

Κέλλας: Fake News του ΣΥΡΙΖΑ για την υγεία- Τι λένε Πολάκης και Βαρδάκης Ελλάδα ,Θέματα GR Times ,Κοινωνία

08:3001/12

«Είσαι ΓΥΝΑΙΚΑ. Είσαι ΔΥΝΑΜΗ!» – Δωρεάν διαδικτυακά βιωματικά εργαστήρια Κοινωνία

08:2001/12

Τα πρώτα χιόνια στα ορεινά της Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ-VIDEO) Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

08:1501/12

Στη σύνοδο κορυφής των ΥΠΕΞ του ΝΑΤΟ σήμερα ο Ν. Δένδιας Πολιτισμός

08:0001/12

Εστίαση: «Όχι» σε άνοιγμα το 2020 – Τι ζητούν οι επαγγελματίες Επιχειρήσεις ,Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη

07:4501/12

‘Π.Ε.15’ και αξιοποίηση του παραλιακού «φιλέτου» της Πυλαίας Δήμοι ,Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη

07:3001/12

Σε καραντίνα στρατόπεδο Ιωαννίνων – Τί λένε φαντάροι, αποκλειστικά στο GRTimes.gr Ελλάδα ,Θέματα GR Times ,Κορωνοϊός

07:2501/12

Στη γραμμή εκκίνησης το 31ο Greek Economic Summit Ελλάδα ,Οικονομία

07:1501/12

Χριστουγεννιάτικα έλατα: Ξεκίνησε η διακίνηση και η πώλησή τους Αγροτική Οικονομία ,Ελλάδα ,Θέματα GR Times

07:1001/12

Κορωνοϊός: Ξεκίνησε παγκόσμια κλινική δοκιμή τριών φαρμάκων Διεθνή ,Επιστήμη ,Κορωνοϊός

07:0501/12

Διακοπή νερού στον δήμο Ωραιοκάστρου Δήμοι

07:0501/12

Δ. Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε το τεχνικό πρόγραμμα 34 εκατ. ευρώ – Τι προβλέπει Δήμοι ,Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη

07:0101/12

Στην Πιερία σήμερα ο Βασίλης Κοντοζαμάνης Β.Ελλάδα ,Κοινωνία ,Κορωνοϊός

07:0001/12

Ο καιρός για σήμερα, Τρίτη, σε όλη τη χώρα Κοινωνία ,Σημαντικά

01:3101/12

Δ. Θεσσαλονίκης: Υιοθετήθηκε το ψήφισμα της ΠΕΔΚΜ για την πανδημία Δήμοι ,Θεσσαλονίκη ,Τοπική Αυτοδιοίκηση

ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ