Ταξί Θεσσαλονίκης: Δεν καλοβλέπουν την άνοδο της UberΤΑΧΙ

Ταξί Θεσσαλονίκης: Δεν καλοβλέπουν την άνοδο της UberΤΑΧΙ

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Iδιοκτήτες και οδηγοί ταξί δεν καλοβλέπουν την απόφαση της UberTAXI να ανεβεί στη Θεσσαλονίκη. Σαν επαγγελματίες, βλέπουν  στον ορίζοντα την πιθανότητα εισόδου ιδιωτών στην αγορά, ενώ πιστεύουν ότι από πλευράς υπηρεσιών, τα  ραδιοταξί, εξοπλισμένα με σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και υπηρεσίες,  καλύπτουν από κάθε άποψη τις ανάγκες του επιβατικού κοινού.

Για την απόφαση της UberTAXI να επεκταθεί στη Θεσσαλονίκη και τις δυσκολίες που θα συναντήσει επειδή ο κλάδος έχει κάνει πολλά βήματα εξέλιξης, μίλησε στο GRTimes.gr o πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» κ. Κλήμης Λεοντιάδης.

«Aν θέλει να δραστηριοποιηθεί η Uber στη Θεσσαλονίκη, άλλος νόμιμος τρόπος δεν υπάρχει από το να βρει συνεργάτες από τον κλάδο μας, αλλά εκτιμώ ότι θα συναντήσει δυσκολίες γιατί ήδη οι περισσότεροι συνάδελφοι χρησιμοποιούν τα τεχνολογικά εργαλεία που τους επιτρέπουν να καλύπτουν, γρήγορα και με ασφάλεια τις απαιτήσεις του κόσμου», δήλωσε ο κ. Λεοντιάδης προσθέτοντας:

«Εμείς την ιστορία της Uber ανά τον κόσμο τη γνωρίζουμε, όπως ξέρουμε και τι είχε γίνει στην Αθήνα . Θεωρούμε ότι ο στόχος της είναι το ΙΧ αυτοκίνητο, αφού πρώτα μπει στην αγορά και δημιουργήσει πελατολόγιο. Είμαστε επιφυλακτικοί απέναντι σε τέτοιες εταιρείες και πιστεύουμε ότι όλοι οι συνάδελφοι θα πρέπει να θωρακιστούν πίσω από τα ραδιοταξί, τα οποία πλέον προσφέρουν σύγχρονες υπηρεσίες. Ό,τι θέλει ο πελάτες μπορεί να βρει χάρη στα ραδιοδίκτυα».

Tα ταξί, μέσα από τα δίκτυα των  ραδιοταξί, έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα  μετά  το…»κλασικό» cb. Ο κλάδος έχει περάσει στη σύγχρονη εποχή, έχει οργανωθεί αποτελεσματικά και εκσυγχρονισθεί σε ό,τι αφορά την παροχή υπηρεσιών και δεν περιμένει την εφαρμογή της Uber, για να προσφέρει γρήγορα και δίχως επιπλέον χρεώσεις, ασφαλείς υπηρεσίες στους χρήστες. Ο πελάτης κατεβάζει την εφαρμογή του ραδιοταξί στο κινητό του και ανά πάσα στιγμή, χωρίς εξτρά χρέωση, εξυπηρετείται, έχοντας μάλιστα γνώση του ποιος τον μεταφέρει και από που έρχεται για να τον παραλάβει.

Τρία δίκτυα ραδιοταξί στη Θεσσαλονίκη

Στη Θεσσαλονίκη, σήμερα λειτουργούν 2.000 ταξί και σε αυτά απασχολούνται περί τις 3.500 επαγγελματίες οδηγοί, πολλοί από τους οποίους είναι και ιδιοκτήτες ή συνιδιοκτήτες των οχημάτων.

Σε τρεις εταιρείες ραδιοταξί είναι ενταγμένα περίπου  1.500 ταξί της Θεσσαλονίκης, με το μεγαλύτερο δίκτυο να είναι το taxiway, ενώ επίσης σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες έχουν τα ταξί του Mercedes Taxi Club. Η τριάδα των ραδιοταξί της Θεσσαλονίκης συμπληρώνεται με το Ραδιοταξί Μακεδονία, το οποίο τώρα τελειοποιεί την ψηφιακή του εφαρμογή για τις smart συσκευές.

Το ταξί έχει από κάθε άποψη και, σίγουρα από άποψη ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών, διανύσει μεγάλη απόσταση τα τελευταία χρόνια και οι περισσότεροι επαγγελματίες οδηγοί έχουν εξοικειωθεί με τις νέες τεχνολογίες. Έτσι, από τα 2.000 ταξί της Θεσσαλονίκης, είναι ζήτημα αν τα 500 δουλεύουν μόνο με την πιάτσα, όπως είπε ο κ. Λεοντιάδης.

Σε ό,τι αφορά τις επιπτώσεις της πανδημίας στον κλάδο, ο κ. Λεοντιάδης για μία ακόμη φορά υπογραμμίζει ότι τα ταξί είναι από τους αδικημένους του κλάδου μεταφορών καθώς πέραν της Επιστρεπτέας Προκαταβολής δεν πήραν  επιδότηση , αντίστοιχης εκείνης που δόθηκε στα ΚΤΕΛ, στα τουριστικά λεωφορεία, αλλά και στο τραίνο, για τον αναγκαστικό περιορισμό στους μεταφερόμενους επιβάτες.

«Υπήρχε ο περιορισμός της μεταφοράς ενός μόνο ατόμου για τρεις μήνες. Μετά επιτράπηκαν δύο άτομα και ως και σήμερα υπάρχει αυτό το όριο των δύο ατόμων. Ελπίζουμε ότι από την Παρασκευή που θα ανοίξουν οι διανομαρχιακές μετακινήσεις, θα επιτραπεί στα ταξί και ο τρίτος επιβάτης», κατέληξε ο πρόεδρος του «Ερμή».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ