Θεσσαλονίκη: Οι εναλλακτικές της Βενιζέλου (VIDEO)

Θεσσαλονίκη: Οι εναλλακτικές της Βενιζέλου (VIDEO)

Ρεπορτάζ: Στράτος Λούβαρης

Με τις άδειες να τελειώνουν και τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης να επιστρέφουν στη βάση τους, ξεκινάει σιγά σιγά ο κυκλοφοριακός “πονοκέφαλος” για τους οδηγούς, ο οποίος εκτιμάται πως θα αυξηθεί όσο προχωράμε προς τους φθινοπωρινούς – χειμερινούς μήνες.

Μποτιλιάρισμα, διπλοπαρκαρισμένα και τριπλοπαρκαρισμένα οχήματα, θέσεις στάθμευσης “υπό εξαφάνιση”, εκνευρισμός, ταλαιπωρία, μόνο άγνωστες λέξεις δεν αποτελούν εδώ και χρόνια για τους Θεσσαλονικείς που μετακινούνται – ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής – στο κέντρο της πόλης θέλοντας να φτάσουν στη δουλειά τους ή να επιστρέψουν από αυτή.

Μάλιστα, από το κλείσιμο για περίπου έναν χρόνο της οδού Βενιζέλου, στο τμήμα της από Ερμού έως Εγνατία προκειμένου να κατασκευαστεί η είσοδος του σταθμού «Βενιζέλου» του Μετρό, ένα σημαντικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε είναι ότι το κέντρο της πόλης στερείται έναν ακόμη βασικό κάθετο άξονα με τους οδηγούς να είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν εναλλακτικές διαδρομές, διανύοντας μεγαλύτερες αποστάσεις. Πρόβλημα που έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα και που μέχρι τώρα λόγω των μέτρων για την πανδημία και του καλοκαιριού δεν είχαν φανεί οι πλήρεις διαστάσεις του.

Επιπλέον, με το κλείσιμο του συγκεκριμένου δρόμου, πέρα από τα προβλήματα που δημιουργούνται στην ήδη “πονεμένη” αγορά της πόλης λόγω των χρόνιων εργασιών του Μετρό, μόλις επιστρέψουν οι εργαζόμενοι από τις άδειες θα έχει μεγαλώσει και το κυκλοφοριακό, αφού μεγάλος όγκος οχημάτων θα πρέπει να κινείται μέσα από το ιστορικό κέντρο και τις ώρες αιχμής αναπόφευκτα θα δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Αξίζει να σημειωθεί, όπως μπορείτε να δείτε στο σχεδιάγραμμα που ακολουθεί και στο βίντεο του GRTimes.gr, ότι οι οδηγοί που θέλουν να φτάσουν από την κάτω μεριά της Θεσσαλονίκης, πάνω από την Εγνατία, περιορίζονται μόνο στους τέσσερις κάθετους άξονες. Ενδεικτικό είναι, ότι αν κάποιος για παράδειγμα κινείται στην Τσιμισκή και θέλει από το ύψος της Αριστοτέλους να φτάσει στο Τουρκικό προξενείο, είναι αναγκασμένος να διασχίσει την απόσταση ως την οδό Πολυτεχνείου, στη συνέχεια να διανύσει την 26ης Οκτωβρίου και αφού βγει στην Εγνατία να ανηφορίσει βρίσκοντας διέξοδο προς την Αγίου Δημητρίου.

Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη τρανταχτή περίπτωση, αφού για παράδειγμα, αν κάποιος οδηγός κινείται επί της οδού Εγνατίας, στο ύψος της Κολόμβου με κατεύθυνση ανατολικά και θέλει να φτάσει στο Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), τότε είναι αναγκασμένος να κατέβει στην Τσιμισκή, να ανέβει από τα Δικαστήρια, να συνεχίσει από την οδό Λαγκαδά μέχρι να στρίψει δεξιά για την Αγίου Δημητρίου.

 

Οι κάθετοι άξονες που συνδέουν το κάτω μέρος της πόλης με το πάνω είναι οι εξής:

  • 26ης Οκτωμβρίου
  • Αγίας Σοφίας από το ύψος της Ερμού
  • Παλαιών Πατρών Γερμανού
  • Αγγελάκη

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top