Θεσσαλονίκη: Δυο «έξυπνες» ψηφιακές εφαρμογές από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Θεσσαλονίκη: Δυο «έξυπνες» ψηφιακές εφαρμογές από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Δυο «έξυπνες» ψηφιακές εφαρμογές, με τις ονομασίες «POLITIS» και «Indoor wayfinding», αναπτύχθηκαν από το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου και βρίσκονται στη διάθεση των πολιτών με στόχο την ποιοτικότερη εξυπηρέτησή τους.

Αξιοποιώντας τα εργαλεία αυτά, ασθενείς, συνοδοί και επισκέπτες μπορούν, μέσω κινητού τηλεφώνου, να διευκολύνονται πλέον στην υποβολή αιτημάτων στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη και να λαμβάνουν καθοδήγηση στις μετακινήσεις τους εντός του νοσηλευτικού ιδρύματος.

Ένας «POLITIS» – βοηθός

Η εφαρμογή «POLITIS» βοηθά το κοινό στη διαδικασία κατάθεσης αιτημάτων. Η πλατφόρμα είναι κατάλληλη για συσκευές έξυπνων τηλεφώνων και επιτρέπει σε ασθενείς και συνοδούς να υποβάλλουν με ευκολία και ασφάλεια, ηλεκτρονικά αιτήματα στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολίτη, αιτούμενοι στοιχεία του Ατομικού Φακέλου Ασθενούς. Μέσω της εφαρμογής, ο αιτούμενος έχει τη δυνατότητα διασύνδεσης με το περιβάλλον egov, εκδίδοντας ταυτόχρονα υπεύθυνη δήλωση ή εξουσιοδότηση, ως ικανή και αναγκαία συνθήκη για τη διασφάλιση της ταυτοπροσωπίας και την ασφάλεια των προσωπικών και ιατρικών δεδομένων. Σε μικρό χρόνο, o ασθενής ή ο εξουσιοδοτημένος συνοδός του παραλαμβάνει στο σπίτι του, σε έγχαρτη ή ηλεκτρονική μορφή, αντίγραφο των ιατρικών δεδομένων για την περίοδο της νοσηλείας του. Από την πρώτη στιγμή της διάθεσης στην κυκλοφορία, η εφαρμογή αγκαλιάστηκε από ασθενείς και συνοδούς, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά χρήσης, κάνοντας πράξη το μήνυμα «ερχόμαστε κοντά, μένοντας σε απόσταση». Η εφαρμογή δημιουργήθηκε από την Υπηρεσία Πληροφορικής με τη συνεργασία της Διοικητικής Διεύθυνσης και την καθοδήγηση της Διοίκησης, και εντάχθηκε πρόσφατα στο δυναμικό των mobile apps του Νοσοκομείου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή «POLITIS» από το Google Play σαρώνοντας τον κωδικό που ακολουθεί.

Ο οδηγός πλοήγησης

Η Υπηρεσία Πληροφορικής, με τη βοήθεια της Τεχνικής Υπηρεσίας, έδωσε λύση και σε ένα ακόμη πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί από τους χιλιάδες πολίτες οι οποίοι περνούν καθημερινά τις πύλες του Νοσοκομείο ως επισκέπτες σε ιατρεία ή νοσηλευόμενοι. Η μετακίνηση στις κτηριακές εγκαταστάσεις, που εκτείνονται σε 74.000 τετραγωνικά μέτρα και καταλαμβάνουν αρκετούς ορόφους, μετατρέπεται συχνά σε περιπλάνηση ή καθυστέρηση σε κάποιο ιατρικό ραντεβού.

Η εφαρμογή «Indoor wayfinding» δίνει τέλος στους «χαμένους» ασθενείς, εξοικονομώντας ανθρώπινους πόρους. Ο χρήστης αρκεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα https://www.papageorgiou-hospital.gr/, όπου είναι διαθέσιμη η εφαρμογή. Επιλέγοντας το σημείο της αφετηρίας του, δηλώνει το σημείο προορισμού και η εφαρμογή τον οδηγεί γραφικά (σε μη πραγματικό χρόνο), απεικονίζοντας με κόκκινη γραμμή την πορεία που πρέπει να ακολουθήσει. Έτσι, εντοπίζει με ευκολία από ιατρεία και κλινικές, μέχρι εργαστήρια, τουαλέτες και χώρους στάθμευσης. Σύντομα η εφαρμογή εσωτερικής πλοήγησης θα είναι διαθέσιμη για κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android και iOs.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

H πρώτη μεγάλη συνέντευξη του Γουστάβο Πογέτ στο ΟΠΑΠ Game Time

Δώρο Πάσχα: Πότε ξεκινά η προπληρωμή για ανέργους και άλλους ωφελούμενους του ΟΑΕΔ

Πετρέλαιο Κίνησης: Πτώση στην τιμή από σήμερα σε αστικά κέντρα – Τί λέει ο Θ. Κιουρτζής στο GRTimes

Κατερινόπουλος για Μάνο Δασκαλάκη: «Πού είναι το πατρικό ένστικτο; – Δεν είναι αυτή αντίδραση πατέρα που πονά»

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top