Θεσσαλονίκη: Νέος χάρτης με τα αξιοθέατα της πόλης – Εκπτώσεις μέσω app

Θεσσαλονίκη: Νέος χάρτης με τα αξιοθέατα της πόλης – Εκπτώσεις μέσω app

Ένας νέος χάρτης για την πόλη της Θεσσαλονίκης κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες, που εκτός από τα αξιοθέατα και τις χρήσιμες πληροφορίες για μουσεία και υπηρεσίες, δίνεται έμφαση και στη γαστρονομία της. Οι χάρτες τυπωμένοι στα αγγλικά διανέμονται δωρεάν σ’ όλα τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης ενώ όπως αναφέρει στο GRTimes.gr ο υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Grekomania Άρης Βαρταλάς «κατεβάζοντας κανείς την εφαρμογή της εταιρίας, απολαμβάνει εκπτώσεις σε περισσότερες από 250 επιχειρήσεις σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Κέρκυρα».

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου ([email protected])

Νέος χάρτης για την πόλη της Θεσσαλονίκης κυκλοφορεί από την Grekomania με έμφαση στα αξιοθέατα και όλες τις χρήσιμες πληροφορίες διαφόρων μουσείων και υπηρεσιών. Πρόκειται για την τέταρτη έκδοση που κυκλοφορεί από την εταιρία και μεταξύ άλλων, έχει δοθεί έμφαση στη γαστρονομία της πόλης με κυρίαρχο στοιχείο επιλογής καταστημάτων τα καλύτερα σε παροχή υπηρεσίας και σέρβις.

«Έχουμε επιλέξει τουριστικές περιοχές της Θεσσαλονίκης όπως τα Λαδάδικα, Άνω Λαδάδικα, Αριστοτέλους, Ναβαρίνο κτλ. έχοντας κυρίαρχο στοιχείο επιλογής καταστημάτων τα καλύτερα σε παροχή υπηρεσίας και σέρβις» αναφέρει στο GRTimes.gr ο Άρης Βαρταλάς υπεύθυνος μάρκετινκ της Grekomania προσθέτοντας ότι επιλογές γίνονται τόσο μέσα από προσωπική εμπειρία αλλά και κατόπιν έρευνας που απευθυνόταν σε τουρίστες με έμφαση στο σέρβις, την ποιότητα και την παροχή υπηρεσιών.

Ο χάρτης που κυκλοφορεί στην αγγλική γλώσσα διανέμεται δωρεάν σε όλα τα ξενοδοχεία της πόλης και όπως λέει ο κ. Βαρταλάς με τη νέα έκδοση «βοηθάμε και την πόλη και τους τουρίστες που την επισκέπτονται».

Εκπτώσεις μέσω της εφαρμογής

Άλλη μια καινοτόμα πρωτοβουλία της Grekomania, είναι η εφαρμογή που προωθεί για τα έξυπνα κινητά και κατεβάζοντάς την κανείς απολαμβάνει την αναγραφόμενη έκπτωση σε περισσότερες από 250 επιχειρήσεις όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Χαλκιδική και την Κέρκυρα.

Κατεβάζοντας την εφαρμογή Grekomania Club Card ο ενδιαφερόμενος, επιδεικνύοντας την σε κάποια από τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν, παίρνει την αναγραφόμενη έκπτωση.

«Απευθύνεται σε όλους, και όχι μόνο στους τουρίστες» διευκρινίζει ο κ. Βαρταλάς εξηγώντας ότι οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι συνολικά – μέχρι τη στιγμή του ρεπορτάζ μας- 260.

Διακόσιες επιχειρήσεις συμμετέχουν αμφότερες σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική ενώ 60 βρίσκονται στο νησί των Φαιάκων, την Κέρκυρα. Οι κατηγορίες των επιχειρήσεων που απολαμβάνει κανείς έκπτωση χωρίζονται σε εστιατόρια, street food, ζαχαροπλαστεία, καφέ μπαρ, εμπορικά καταστήματα και δραστηριότητες (ενοικίαση αυτοκινήτου, σκάφους κτλ.).

Τρίγλωσση ιστοσελίδα

Σχετικά με την ιστοσελίδα της εταιρίας είναι τρίγλωσση (ελληνικά, αγγλικά, ρωσικά) και όπως αναφέρει ο κ. Βαρταλάς δίνεται έμφαση στην προβολή και προώθηση της Ελλάδας, καλύπτοντας περίπου το 80% των περιοχών της.

Σχετικά με την Grekomania ιδρύθηκε το 2008, αρχικά ως εταιρία του Ομίλου Μουζενίδη, δίνοντας κυρίως έμφαση στους τουρίστες από τις Ανατολικές χώρες. Την τελευταία τετραετία η εταιρία κινείται αυτόνομα προβάλλοντας την Ελλάδα σ’ όλον τον κόσμο ενώ όπως πληροφορείται το GRTimes.gr κάποιες από τις επόμενες κινήσεις της είναι η συνεργασία με μηχανή κράτησης ξενοδοχείων προηγμένης τεχνολογίας.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ