Θεσσαλονίκη: Πρεμιέρα για το click away με μειωμένη κίνηση (ΦΩΤΟ+VIDEO)

Θεσσαλονίκη: Πρεμιέρα για το click away με μειωμένη κίνηση (ΦΩΤΟ+VIDEO)

“Μουδιασμένη” άνοιξε σήμερα η αγορά της Θεσσαλονίκης, καθώς η επιστροφή του “click away” είχε ως αποτέλεσμα τα καταστήματα να πρέπει να προσαρμόσουν τη λειτουργία τους και οι καταναλωτές να κάνουν πλέον διαφορετικά τα ψώνια τους.

Ρεπορτάζ: Στράτος Λούβαρης

Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο και τις φωτογραφίες του GRTimes.gr, πολλοί είναι εκείνοι που έχουν στήσει και πάλι τις ταμειακές μηχανές τους στις εισόδους των καταστημάτων μαζί με αντισηπτικά προϊόντα, ενώ μέχρι και αυτή την ώρα η κίνηση στους κεντρικούς δρόμους της πόλης είναι ιδιαίτερα χαμηλή και δε θυμίζει σε τίποτα τις προηγούμενες ημέρες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετές είναι οι επιχειρήσεις που σήμερα δεν σήκωσαν ρολά καθώς θεώρησαν ασύμφορη τη λειτουργία του click away και ότι δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες.

Θυμίζουμε, ότι με το άνοιγμα του λιανεμπορίου στις 18 Ιανουαρίου και τις εκπτώσεις που έτρεχαν παράλληλα, πολλοί ήταν εκείνοι που καθημερινά επισκεπτόταν τα μαγαζιά για να κάνουν τις αγορές τους με τους επαγγελματίες να τηρούν στην συντριπτική τους πλειοψηφία όλα τα απαραίτητα μέτρα. Ωστόσο, δεν έλειψαν και περιπτώσεις από μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων σχηματίζονταν ουρές στα πεζοδρόμια, χωρίς όμως να προκύψουν προβλήματα.

“Ταφόπλακα το click away”

Ως το “τελειωτικό χτύπημα” χαρακτηρίζουν αρκετοί ιδιοκτήτες καταστημάτων την επιστροφή του click away αφού, όπως τονίζουν, είναι αδύνατον επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα με είδη ένδυσης και υπόδησης. να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους και ταυτόχρονα να είναι βιώσιμες.

“Δεν υπάρχεις προοπτική να δουλέψουμε με αυτή την κατάσταση ούτε μία μέρα και ξανά γυρνάμε στα μηδενικά ταμεία”, τονίζει ο Χρήστος Χατζηνικολάου, ιδιοκτήτης καταστήματος στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με γυναικεία ενδύματα και αξεσουάρ.

“Αν δεν μπει ο κόσμος στα δικά μας τα καταστήματα, να διαλέξει και να αγοράσει, πράξη δεν μπορεί να γίνει. Δεν πουλάμε ένα συγκεκριμένο προϊόν, όπως είναι τα μεγάλα καταστήματα, που ο καταναλωτής ξέρει τι θα πάει να πάρει και μπορεί να το παραγγείλει και να το αγοράσει. Σε εμάς πρέπει να μπει, να δει το ρούχο και το παπούτσι και να το δοκιμάσει πριν το αγοράσει”, συμπληρώνει, τονίζοντας ότι:” Φυσικά πάνω από όλα είναι η υγεία αλλά και η δικά μας οικονομική κατάσταση καθώς πάμε για καταστροφή”.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top