Το τουριστικό CONNECT Θεσσαλονίκης και Κεντρικής Μακεδονίας

Το τουριστικό CONNECT Θεσσαλονίκης και Κεντρικής Μακεδονίας

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Mε το CΟΝΝΕCT Tourism & Travel Event Thessaloniki, στις 11 και 12 Μαίου, Θεσσαλονίκη και Κεντρική Μακεδονία, επιχειρούν την έξοδό τους στη διεθνή αγορά των επαγγελματιών του τουρισμού και το ξαναζωντάνεμα της τουριστικής κίνησης μέσα από στοχευμένες θεματικές διοργανώσεις.

Σε συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το Thessaloniki Convention Bureau, τονίσθηκε από τον πρόεδρο κ. Γιάννη Ασλάνη, ότι αυτό το διήμερο των Β2Β συναντήσεων, που γίνεται αναγκαστικά διαδικτυακά, θα φέρει κοντά 50 buyers/ αγοραστές από 15 χώρες, με 65 suppliers/ προμηθευτές, στις παραμονές της επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού που έχει οριστεί για τις 15 Μαίου.

Το διήμερο των συναντήσεων θα αρχίζει, κάθε φορά, με την προβολή video που θα ξεναγούν τους buyers και θα ακολουθούν τα Β2Β meetings. Tην Τρίτη 11/5 η διοργάνωση θα αφορά ειδικά τη Θεσσαλονίκη σαν προορισμό city break , αλλά και συνεδριακό ( ΜΙCE) , ενώ την Τετάρτη 12/5 θα προτείνονται εναλλακτικές τουριστικές επιλογές στην Κεντρική Μακεδονία.

Μεταξύ των 15 χωρών, που «στέλνουν» επιχειρηματίες τους στο CONNECT, είναι και κάποιες που βρίσκονται πιο κοντά σε Θεσσαλονίκη και Κεντρική Μακεδονίας, όπως Ισραήλ, Γερμανία, Ρουμανία, Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο, Σλοβενία, Πολωνία.

Στην αφετηρία και η Κεντρική Μακεδονία

Το διήμερο του CONNECT- site και διοργάνωση- έγινε δυνατό χάρη στην υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία μέσα στην περίοδο της καραντίνας προετοίμασε τη νέα τουριστική της καμπάνια.

Μάλιστα όπως είπε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Π.Κ.Μ. κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Περιφέρεια εύχεται το CONNECT να γίνει θεσμός στα επόμενα χρόνια, ενώ υπάρχει πρόθεση από πλευράς της Π.Κ.Μ., να υποστηριχθεί η πρωτοβουλία αυτή και με επόμενες ενέργειες που θα γίνουν μέσα στη χρονιά και θα φέρουν κοντά στη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, εν δυνάμει πελάτες από το εξωτερικό.

Παίρνοντας το λόγο η γενική διευθύντρια του TCB κα. Ελένη Σωτηρίου, υπογράμμισε πως το CONNECT διοργανώθηκε για να ισχυροποιήσει τα brands του τουρισμού ‘Θεσσαλονίκη’ και ‘Κεντρική Μακεδονία’, καθώς μετά το πλήγμα της πανδημίας ο τουρισμός ξανανοίγει σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική επόμενη ημέρα.

Ειδικά σε ότι αφορά την προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας η κα. Σωτηρίου εκτίμησε ότι οι εναλλακτικές τουριστικές επιλογές, έχουν μία πολύ καλή πιθανότητα να προσελκύσουν αγοραστικό ενδιαφέρον ακριβώς επειδή προτείνουν δραστηριότητες στη φύση. Η εμπορική προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας, γίνεται στη λογική της καμπάνιας της Περιφέρειας “just 60 minutes away”, δηλαδή προορισμοί σε βουνό και θάλασσα, σε απόσταση μόλις μίας ώρας.

Στο κλείσιμο της συνέντευξης ο κ. Ασλάνης πρόσθεσε ότι σκοπός του ΤCB είναι, η διοργάνωση του CONNECT και του χρόνου, ωστόσο ακόμη είναι νωρίς για να σχεδιαστεί η μορφή με την οποία θα πραγματοποιηθούν οι συναντήσεις των τουριστικών επιχειρηματιών.

Το site του CONNECT , στο www.connect-thessaloniki.gr, θα είναι προσβάσιμο για κάθε ενδιαφερόμενο, με πληροφορίες για το TCB, τη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ