Τραγελαφική απάντηση ΟΑΣΘ για λεωφορείο της γραμμής 59

Τραγελαφική απάντηση ΟΑΣΘ για λεωφορείο της γραμμής 59

Ρεπορτάζ: Αλέξανδρος Αλεξιάδης

Δύο ώρες στη στάση «Περίπτερο» στα Πεύκα,  περίμενε παιδί για να πάρει το λεωφορείο του ΟΑΣΘ της γραμμής 59, για να πάει στο σπίτι του, αλλά… μάταια.

Το λεωφορείο που εκτελεί το τοπικό δρομολόγιο, φαίνεται ότι λειτουργεί, όταν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό και όταν υπάρχουν διαθέσιμα οχήματα, χωρίς να ενημερώνεται εκ των προτέρων το επιβατικό κοινό που μπορεί να περιμένει με τις ώρες στη στάση.

Και αυτό, παρά το γεγονός ότι στο πρόγραμμα που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του οργανισμού, τα δρομολόγια εμφανίζονται κανονικά.

Σε ερώτηση στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 11085 για το παιδί που περίμενε μάταια από τις  14.20 έως τις 16.15, χωρίς να έρθει το λεωφορείο, ο υπεύθυνος ανέφερε πως «συνήθως το απόγευμα το λεωφορείο δεν λειτουργεί, λόγω έλλειψης προσωπικού ή λεωφορείων».

Ο ίδιος επισήμανε πως πλέον αυτό συμβαίνει αρκετά τακτικά.

Σε ερώτηση για το αν ισχύουν τα δρομολόγια που αναφέρονται στην ιστοσελίδα και η οποία είναι το μόνο μέσο που μπορεί να ενημερωθεί υπεύθυνα το επιβατικό κοινό, ο άνθρωπος από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, ήταν κατατοπιστικός.

«Ο Προγραμματισμός λέει ότι υπάρχει το λεωφορείο, αλλά προκύπτουν ζητήματα με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να το επανδρώσουμε».

Στην άλλη ερώτηση για το πως μπορεί ο κόσμος να γνωρίζει ότι δεν θα υπάρχει λεωφορείο, για να μην περιμένει άδικα, ο εκπρόσωπος ήταν κατατοπιστικός. «Κάθε μέρα είναι διαφορετική. Δεν μπορώ να σας δώσω συγκεκριμένη απάντηση».

Ο ίδιος αναγνώρισε το δίκαιο του επιβάτη, αλλά όπως είπε… «ότι και να σας πω δεν θα ισχύει. Δεν υπάρχει κανόνας στο συγκεκριμένο».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top