Δήμος Κατερίνης: Τουριστική καμπάνια κόντρα στον κορωνοϊό

Δήμος Κατερίνης: Τουριστική καμπάνια κόντρα στον κορωνοϊό

Ρεπορτάζ: Φωτεινή Στεφανοπούλου

Με μία δυναμική καμπάνια τουριστικής προβολής απαντά ο Δήμος Κατερίνης στην κρίση που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορωνοϊού στην οικονομία της πόλης.

Με αιχμή του δόρατος το brand name της περιοχής, η οποία διαθέτει τον σπάνιο συνδυασμό θάλασσας και βουνού σε απόσταση μόλις λίγων λεπτών, ο δήμος σχεδιάζει και θα υλοποιήσει άμεσα δράσεις για την τόνωση του βαριά πληττόμενου κλάδου του τουρισμού.

Έχοντας το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα και με συμμάχους τον ΕΟΤ και τους επαγγελματίες του κλάδου, η διοίκηση του δήμου στοχεύει στην ανάδειξη της περιοχής ως ιδανικού προορισμού για όλες τις εποχές και για κάθε γούστο.

Οι βασικοί άξονες

Το πρόγραμμα, το οποίο προτάθηκε από τη νεοσυσταθείσα Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Δήμου Κατερίνης, ψηφίστηκε ομόφωνα από το δημοτικό συμβούλιο και έχει ήδη πάρει έγκριση από τον ΕΟΤ, περιλαμβάνει έξι άξονες και συγκεκριμένα:

  • τουριστικό μάρκετινγκ,
  • δράσεις προβολής και διαφήμισης,
  • δαπάνες φιλοξενίας και δημόσιες σχέσεις,
  • ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού,
  • αξιοποίηση και ανάδειξη κορυφαίων πολιτιστικών εκδηλώσεων και σύνδεσή τους με τον τουρισμό και
  • εκπαίδευση σε συναφή με τον τουρισμό αντικείμενα μέσα από τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης.

Εκτός από το brand name βαρύτητα θα δοθεί και σε κάθε μορφή σύγχρονης προβολής (ιστοσελίδα, κοινωνικά δίκτυα, κα) που μπορεί να αναπτύξει ο δήμος.

Οι δράσεις θα εξειδικευτούν από την επιτροπή, η οποία εκ των πραγμάτων θα προσαρμόσει τους στόχους και τις προτεραιότητες στη νέα πραγματικότητα που έφερε η πανδημία.

«Είναι η πρώτη φορά που συγκροτείται τέτοια επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν όλοι οι φορείς που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τον τουρισμό. Καταρτίσαμε ένα σχέδιο δράσης προϋπολογισμού 100.000 ευρώ για την προώθηση και ανάδειξη του brand name Δήμος Κατερίνης με όλα τα πλεονεκτήματα που διαθέτει, από τη θάλασσα μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο του Ελατοχωρίου.

Στείλαμε το σχέδιο στον ΕΟΤ, γιατί πρέπει να είμαστε εναρμονισμένοι ως προς τις προδιαγραφές στο θέμα της προβολής και των εντύπων και πήραμε την έγκριση», είπε στο GRTimes.gr ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και πρόεδρος της επιτροπής, Γιώργος Νταντάμης.

Οι πρώτες δράσεις

Ο αντιδήμαρχος ανέφερε ότι οι πρώτες δράσεις θα είναι η συμμετοχή σε εκθέσεις και η έκδοση τουριστικών εντύπων.

«Θα κάνουμε έντυπα με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του δήμου που έχει τα πάντα: θάλασσα και βουνό (Όλυμπο και Πιέρια), μύθους για τους δώδεκα θεούς και τις εννέα μούσες, αρχαιολογικούς χώρους, από μακροβούτια μέχρι σκι. Δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα απόσταση θάλασσας και χιονοδρομικής πίστας μόλις 20 λεπτά. Είναι ένας παραδεισένιος τόπος», είπε χαρακτηριστικά.

Δράση αντί για μεμψιμοιρία

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος, τόνισε πως η δημοτική αρχή εστιάζει στην επόμενη μέρα και στον στόχο της που παραμένει να γίνει ο δήμος πρωτοπόρος στην ανάπτυξη, παρότι οι αρχικοί σχεδιασμοί ανατράπηκαν από την κρίση του κορωνοϊού.

«Είναι συνειδητή επιλογή μας, η δράση αντί της μεμψιμοιρίας», είπε και πρόσθεσε: «Η φετινή τουριστική χρονιά, μας βρίσκει κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες όμως θα ήθελα να διαβεβαιώσω όλους τους επαγγελματίες και εργαζόμενους στον τουρισμό ότι θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για τη στήριξή τους».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top