Δήμος Σιθωνίας: Τονωτικές ενέσεις στην τουριστική αγορά

Δήμος Σιθωνίας: Τονωτικές ενέσεις στην τουριστική αγορά

Ρεπορτάζ: Φωτεινή Στεφανοπούλου

Συντονισμένες δράσεις σε διάφορα επίπεδα για την τόνωση της τουριστικής κίνησης και την υποστήριξη των επιχειρηματιών στο δύσκολο αυτό καλοκαίρι υλοποιεί ο Δήμος Σιθωνίας σε συνεργασία με όλους τους φορείς του τουρισμού.

Παράλληλα, προετοιμάζεται για την επόμενη τουριστική σεζόν οργανώνοντας στοχευμένη καμπάνια προβολής της περιοχής με τις υπέροχες παραλίες και το πλούσιο φυσικό περιβάλλον.

Όπως είπε στο GRTimes.gr η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου, Αντωνία Δαλαβίτσου, η οποία είναι πρόεδρος και του συλλόγου τουριστικών καταλυμάτων Σάρτης, η πρώτη προσπάθεια που έκανε ο δήμος ήταν να μειώσει τα δημοτικά τέλη αλλά και τα ενοίκια χρήσης για τον δημόσιο χώρο, ελαφρύνοντας το κόστος για τους επιχειρηματίες. Παράλληλα, ανέλαβε πρωτοβουλία για να εμπεδώσει το αίσθημα υγειονομικής ασφάλειας στην περιοχή που πάσχει από έλλειψη υγειονομικών υποδομών.

«Μία από τις πρόσφατες δράσεις μας για να νιώθουν σιγουριά οι πολίτες και οι επισκέπτες, ήταν σε συνεργασία με φορείς του τουρισμού να φέρουμε και δεύτερο ασθενοφόρο. Πλέον, το ένα έχει τη βάση του στο Κέντρο Υγείας στον Άγιο Νικόλαο και το δεύτερο στη Σάρτη, έτσι ώστε να εξυπηρετείται και η νότια Σιθωνία. Η Σιθωνία είναι πολύ δύσβατη περιοχή και για να πάμε από τη Σάρτη στο κοντινότερο ΕΣΥ θέλουμε τουλάχιστον 40 με 45 λεπτά.

Σε κάθε περίπτωση το ΕΚΑΒ έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί και ύποπτα περιστατικά και επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 κι αυτό δίνει μια σιγουριά για τους επιχειρηματίες. Παράλληλα και η αντιδημαρχία Τουρισμού κάνει παρεμβάσεις με τους γιατρούς στα ιατρεία της Συκιάς, της Σάρτης», ανέφερε.

Νέα καμπάνια

Βαρύτητα δίνεται και στη νέα καμπάνια προβολής, καθώς το marketing plan που είχε σχεδιαστεί για το φετινό καλοκαίρι δεν προχώρησε λόγω του κορωνοϊού, όπως και η απόπειρα προβολής όλης της Χαλκιδικής μέσω της Marketing Greece.

«Προσπαθούμε να ανανεώσουμε το τουριστικό σάιτ, το οποίο δεν έχει ανανεωθεί εδώ και δέκα χρόνια, να το προσαρμόσουμε στις νέες απαιτήσεις και θα προσπαθήσουμε να οργανώσουμε νέες καμπάνιες για το επόμενο καλοκαίρι, γιατί ό,τι και να κάνουμε τώρα πάει εντελώς χαμένο», επισήμανε η κ. Δαλαβίτσου, προσθέτοντας ότι ταυτόχρονα ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προχώρησε σε μία καμπάνια προώθησης του οδικού τουρισμού, στον οποίο στηρίζεται πολύ η περιοχή.

Απογοητευτική έναρξη

Παρά τις προσπάθειες, η έναρξη της τουριστικής σεζόν ήταν πολύ απογοητευτική.

Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν ανοίξει αλλά δεν έχουν κόσμο. Αντίστοιχα, τα κάμπινγκ κάποια πάνε καλά κάποια όχι. Οι πληρότητες είναι μόλις στο 20%, ενώ υπήρχε αισιοδοξία ότι θα έφταναν τουλάχιστον στο 50%. Υπάρχει προφανώς μια διστακτικότητα, η αβεβαιότητα απέναντι στο άγνωστο», είπε στο GRTimes.gr ο δήμαρχος Σιθωνίας, Πάρης Ντέμπλας.

«Η χρονιά είναι απογοητευτική, αν και ξεκίνησε πολύ δυναμικά μέχρι τη στιγμή που ανακοινώθηκαν τα μέτρα. Θεωρούσαμε ότι θα έχουμε από τις πιο δυνατές χρονιές της πενταετίας. Ήταν πολύ απογοητευτικές οι πρώτες εικόνες. Πιστεύαμε ότι από 1η Ιουλίου θα είναι τα πράγματα καλύτερα, αλλά δεν είναι όπως τα περιμέναμε. Αν καταφέρουμε να έχουμε σε τζίρους 40% με 50% σε σχέση με την περσινή χρονιά θα λέμε… δόξα τω Θεώ», ανέφερε από την πλευρά της η κ. Δαλαβίτσου.

Η πρόεδρος επισήμανε επίσης ότι οι πελάτες είναι «μαγκωμένοι» ειδικά με την plf φόρμα, όπου αναφέρεται ότι, εφόσον συμβεί κάτι, θα πρέπει να μείνουν σε καραντίνα στο κατάλυμα. Επιπλέον, είναι πεσμένη η κίνηση από τις χώρες που φτάνουν με αεροπλάνο, όπως η Γερμανία και η Αυστρία, ενώ πρόβλημα υπάρχει και με τους Βαλκάνιους τουρίστες που έρχονται οδικώς και με κρατήσεις από χώρες στις οποίες τελικά η Ευρώπη δεν άνοιξε τα σύνορα, όπως η Ουκρανία.

Αχτίδες αισιοδοξίες

Τα πρώτα αισιόδοξα μηνύματα έρχονται από την άφιξη των πρώτων Γερμανών τουριστών σε ξενοδοχεία της Σάρτης. «Αισιοδοξούμε ότι με το άνοιγμα των αεροδρομίων θα βελτιωθεί η κατάσταση, αν και για εμάς η έναρξη ξεκινάει από τις 15 Ιούλη και μετά», δήλωσε ο δήμαρχος.

Την ίδια άποψη εξέφρασε και η κ. Δαλαβίτσου, η οποία ανέφερε ότι μετά τα μέσα Ιουλίου οι επιχειρηματίες της περιοχής προσεγγίζουν την πληρότητα.

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ