Στα έργα που σχεδιάζει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να χρηματοδοτήσει μέσα από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης, στις εργασίες συντήρησης στην Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης, καθώς και στο λεγόμενο «ορφανό» χιλιόμετρο στην Ποτίδαια της Χαλκιδικής αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Πάρις Μπίλλιας μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλημέρα», στον Real Fm 107,1.

Όπως τόνισε ο κ. Μπίλλιας, μέσω του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» θα χρηματοδοτηθεί ένα πακέτο αντιπλημμυρικών έργων ύψους 29,38 εκατ. ευρώ. Το πακέτο περιλαμβάνει την κατασκευή δικτύου ομβρίων στη Νικόπολη του δήμου Πάυλου Μελά, έργα διευθέτησης ρεμάτων (του ρέματος «Κυβέλη» στη ΔΕ Πυλαίας και στο ρέμα Ευκαρπίας του δήμου Παύλου Μελά), υποστηρικτικές δράσεις πρόληψης πλημμυρικών φαινομένων, έργο αποστράγγισης ομβρίων υδάτων στην ευρύτερη περιοχή της παραλιακής ζώνης της Νέας Προποντίδας και την προστασία των οικισμών Ορμύλιας και Ψακουδίων στον δήμο Πολυγύρου.

Για πρώτη φορά βραδινές εργασίες στην Περιφερειακή

Ο αντιπεριφερειάρχης ρωτήθηκε, επίσης, για τις διαμαρτυρίες που διατυπώνονται από οδηγούς οι οποίοι χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους την Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης, καθώς το μποτιλιάρισμα είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο λόγω των εργασιών συντήρησης. Εξήγησε για ποιον λόγο δεν ήταν εφικτή η κοπή των κλαδιών κατά την περίοδο της καραντίνας και γιατί δεν μπορεί να προγραμματιστεί η αντικατάσταση στηθαίων. Ζήτησε δε την υπομονή των πολιτών έως τα τέλη Ιουνίου οπότε θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες που είναι σε εξέλιξη, ενώ προανήγγειλε εργασίες ασφαλτόστρωσης στην Περιφερειακή Οδό κατά τις βραδινές ώρες, κάτι που θα γίνει για πρώτη φορά. Οι εργασίες θα γίνουν αμέσως μετά το καλοκαίρι και στη διάρκειά τους η περιφερειακή θα παραμένει κλειστή για λόγους ασφαλείας.

Το «ορφανό» χιλιόμετρο της Ποτίδαιας

Τέλο,ς ο κ. Μπίλλιας ρωτήθηκε και για το λεγόμενο «ορφανό» χιλιόμετρο, στην Ποτίδαια, που ταλαιπωρεί όλους όσοι επιλέγουν τις παραλίες στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής. Υπογράμμισε πως υπεύθυνη για το έργο είναι η Εγνατία Οδός, ωστόσο τόνισε πως -σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχει ο ίδιος- είναι πιθανό το φετινό καλοκαίρι να είναι είναι το «τελευταίο καλοκαίρι ταλαιπωρίας». Και απέδωσε τις μέχρι σήμερα καθυστερήσεις στις δεκάδες προσφυγές που κατατέθηκαν από ιδιοκτήτες ακινήτων εκατέρωθεν της οδού οι οποίοι επί σειρά ετών αντιδρούσαν στην κατασκευή κλειστού αυτοκινητόδρομου.

Ακούστε όλα όσα είπε ο κ. Πάρις Μπίλλιας στη Μαρία Σαμολαδά:

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ