“Discount Markt”: Nέα καταστήματα στην ελληνική εκπτωτική εταιρεία

“Discount Markt”: Nέα καταστήματα στην ελληνική εκπτωτική εταιρεία

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Koντά στα 135 εκατ. ευρώ, διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της «Discount Markt» το 2021, με την μεγαλύτερη ελληνική εκπτωτική αλυσίδα σούπερ μάρκετ να σταθεροποιεί τις πολύ καλές οικονομικές επιδόσεις της προηγούμενης χρονιάς, ενώ σχεδιάζει την επέκταση του δικτύου της με το άνοιγμα νέων καταστημάτων.

Το 2020, πρώτη χρονιά επέλασης της πανδημίας, το «Discount Markt», επωφελήθηκε από τις πρωτόγνωρες συνθήκες που έδωσαν ώθηση στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου και αύξησε τις πωλήσεις του κατά σχεδόν 15%, στα 132,321 εκατ. ευρώ. Όμως το μεγάλο άλμα η εταιρεία το έκανε στην κερδοφορία, καθώς τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 247% και διαμορφώθηκαν στα 3,530 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, το 2020, όπως επισημάνθηκε στο GRTimes.gr από πηγές της βορειοελλαδικής επιχείρησης, ήταν μία «μοναδική χρονιά» για τον κλάδο, με τις συνθήκες σταδιακά να εξομαλύνονται κατά το 2021, έτος στο οποίο η «Discount Markt» προχώρησε στην επέκταση του δικτύου της, κάτι που θα συνεχίσει και στη διάρκεια της φετινής χρονιάς, παρά τις πολύ ισχυρές αναταράξεις που έχει φέρει στην αγορά η μεγάλη άνοδος του ενεργειακού κόστους.

79 καταστήματα, 1.200 εργαζόμενοι

Να σημειωθεί ότι η «Discount Markt- Εγνατία Α.Ε.», ιδρύθηκε το 2005, έχει έδρα στο Λαγκαδά του νομού Θεσσαλονίκης, όπου βρίσκεται και το logistics center της εταιρείας.

Η εταιρεία απασχολεί 1.200 άτομα προσωπικό και το δίκτυό της αριθμεί 79 καταστήματα, τα περισσότερα από τα οποία βρίσκονται στην Κεντρική Μακεδονία. Η «Discount Markt» έχει 39 σούπερ μάρκετ στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης, αλλά φτάνει, ανατολικά, ως την Ξάνθη και δυτικά ως την Κοζάνη, ενώ έχει παρουσία και στη Θεσσαλία.

Μάλιστα, το 2021, η εταιρεία πρόσθεσε δύο νέα καταστήματα στο δίκτυό της, και τα δύο στα Τρίκαλα, ενώ για το 2022 σχεδιάζεται η δημιουργία και άλλων καταστημάτων, σε περιοχές που έχει ήδη παρουσία.

Η «Discount Markt» θα συνεχίσει και φέτος αναπτυξιακά, με την υλοποίηση και νέων επενδύσεων για την ενίσχυση του δικτύου της, παρότι η αύξηση του ενεργειακού κόστους, από το Σεπτέμβριο του 2021 και μετά, επιδρά αρνητικά στον κλάδο.

Το ενεργειακό κόστος και το “καλάθι της νοικοκυράς”

Πιο συγκεκριμένα, η μεγάλη αύξηση στο ενεργειακό κόστος αφ’ ενός επιβαρύνει το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων και, αφ’ ετέρου, περιορίζει σε αξία το «καλάθι της νοικοκυράς», καθώς οι ανατιμήσεις αναγκάζουν πολλούς καταναλωτές, στην αγορά φθηνότερων προϊόντων ( π.χ. λευκό τυρί αντί για φέτα) αλλά και μικρότερων συσκευασιών.

Εν τούτοις, η «Discount Markt», σαν εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, που δίνει όμως έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων αλλά και την προσφορά πολλών επιλογών στον καταναλωτή ( π.χ. πολλά φρέσκα αλλά και προϊόντα έψησης) , επενδύει για να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά με ισχυρότερο «όπλο» τις συμφερότερες τιμές.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top