Μεγαλύτερες και πιο διεθνείς η 11η ARTOZYMA και η 36η ATHENS INTERNATIONAL JEWELLERY SHOW

Μεγαλύτερες και πιο διεθνείς η 11η ARTOZYMA και η 36η ATHENS INTERNATIONAL JEWELLERY SHOW

Μεγάλωσε και αυτονομήθηκε από την Detrop η κλαδική έκθεση αρτοζαχαροπλαστικής ARTOZYMA και θα ανοίξει τις πύλες της στις 24 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώ μεγαλύτερη και πιο εξωστρεφής είναι φέτος και η ATHENS INTERNATIOANL JEWELLERY SHOW που θα πραγματοποιηθεί από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo στην Αθήνα.

Όπως τόνισαν σε σημερινή συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo Α.Ε., Τάσος Τζήκας και Κυριάκος Ποζρικίδης, η Artozyma έχει 206 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), εκ των οποίων οι άμεσοι από οκτώ χώρες, ενώ πλαισιώνεται από πρόγραμμα ξένων hosted buyers από δώδεκα χώρες, το 6ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, bakery και pastry labs και άλλες παράλληλες εκδηλώσεις και καταγράφει αύξηση εκθετηρίων χώρων 44% και άμεσων εκθετών 46% σε σύγκριση με την διοργάνωση του 2022.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την τοποθέτησή του στη συνέντευξη τύπου πρόεδρος της Συντεχνίας Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδίας Ζαχαροπλαστικών και Αρτοποιητικών Ομοσπονδιών, Μάριος Παπαδόπουλος,  τόνισε την ανάγκη επαναφοράς στο δημόσιο διάλογο της μείωσης του ΦΠΑ στους κλάδους αρτοποιΐας και ζαχαροπλαστικής στη χώρα μας, στα “βήματα” όσοωνμ συμβαίνουν στη Γαλλία, την Ισπανία, τη Βουλγαρία και άλλες χώρες.
Η πρόεδρος του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης “Ο Προφήτης Ηλίας”, Έλσα Κουκουμέρια, σημείωσε ότι υπάρχει ανάπτυξη στον κλάδο παρά τα προβλήματα και χάρη στην σταθερή τιμή ηλεκτρικής ενέργειας (15λεπτά την κιλοβατώρα) που έχει πετύχει ο κλάδος μέσω προγράμματος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας του, έχει καταφέρει ο κλάδος να αποφύγει τις νέες αυξήσεις τιμών από τον Μάρτιο του 2023.
36η Athens International Jewellery Show
Με ενισχυμένη εξωστρέφεια θα ανοίξει τις δικές της πύλες και η 36η Athens International Jewellery Show (23-26 Φεβρουαρίου) στο Metropolitan Expo, στην οποία συμμετέχουν 370 εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι), εκ των οποίων οι 240 είναι άμεσοι και προέρχονται από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Κύπρο, την Τουρκία, την Ινδία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και την Εσθονία.

Στο πλαίσιο της Έκθεσης θα προβληθεί η κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους (σ.σ. διάρκειας εννέα λεπτών) για το ελληνικό κόσμημα και την ιστορία του με τίτλο “Love in the Making”, που γυρίστηκε με πρωτοβουλία της ΠΟΒΑΚΩ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών) για την προβολή του ελληνικού κοσμήματος ανά την υφήλιο.
Ο πρόεδρος της ΠΟΑΒΚΩ και του Συλλόγου Κοσμηματοπωλών Θεσσαλονίκης (ΣΚΩΘ), Πέτρος Καλπακίδης, επισήμανε ότι ο κλάδος πρέπει να δώσει έμφαση στο design, που αποτελεί το συγκριτικό πλεονέκτημα της ελληνικής αργυροχρυσοχοΐας, ενώ ζήτησε επίσης παράταση στην εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής χρήσης τερματικών POS.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Athens International Jewellery Show φιλοξενεί για τρίτη συνεχή χρονιά το Design Section με συμμετοχές Ελλήνων σχεδιαστών, με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής σχεδιαστικής δυναμικής του κλάδου, ενώ στους κόλπους της θα πραγματοποιηθούν επίσης γεμολογίας  και ομιλίες για επίκαιρα ζητήματα της ελληνικής και διεθνούς αργυροχρυσοχοΐας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top