Ακρίβεια: Στροφή καταναλωτών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στα χύμα

Ακρίβεια: Στροφή καταναλωτών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στα χύμα

Σε φθηνά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας οδηγεί τους καταναλωτές η ακρίβεια, που ροκανίζει τα εισοδήματά τους, αλλά και ο πληθωρισμός, ενώ η μείωση των προσφορών ωθεί τους καταναλωτές να σκεφτούν δύο φορές πριν κάνουν τα ψώνια τους. Κάτι που συνεπάγεται στροφή σε φθηνότερες λύσεις, όπως είναι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τα χύμα, ταυτόχρονα με τον περιορισμό του όγκου των αγορών.

Και όμως, ακόμη και με αυτές τις πυροσβεστικές λύσεις ο λογαριασμός είναι υψηλότερος σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε προ ημερών η IRI, οι τιμές στα σούπερ μάρκετ έχουν αυξηθεί μεσοσταθμικά κατά 4% στο επτάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, ωστόσο το μικρό ποσοστό αποδίδεται στην αλλαγή του καλαθιού αγορών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οι επτά υγιεινές συνήθειες που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο άνοιας στους διαβητικούς

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top