Δ. Αριστοτέλη: Προώθηση στη Σκανδιναβία για τον θαλάσσιο πολιτιστικό τουρισμό της Αν. Χαλκιδικής

Δ. Αριστοτέλη: Προώθηση στη Σκανδιναβία για τον θαλάσσιο πολιτιστικό τουρισμό της Αν. Χαλκιδικής

Πρόγραμμα D2D επαγγελματικών συναντήσεων στην Κοπεγχάγη και στο Χέρνινγκ της Δανίας, αλλά και στο Μάλμε της Σουηδίας πραγματοποίησε ο δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής (23 – 26.2.22), προκειμένου να προωθήσει στη σκανδιναβική τουριστική αγορά μορφές τουρισμού, σχετιζόμενες με το ελληνικό καλοκαίρι, τον τουρισμό πολυτελείας και τις πολιτιστικές – οινικές περιηγήσεις.

Στις επαφές που πραγματοποιήθηκαν στις δύο χώρες παρουσιάστηκε η δυναμική της Ανατολικής Χαλκιδικής ως μεσογειακού προορισμού διακοπών, ο οποίος εντάσσει πολιτιστικά και ιστορικά στοιχεία στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν του.

Το «τί θα κάνει ο επισκέπτης κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών» μονοπώλησε το ενδιαφέρον καταρχάς των Δανών, οι οποίοι κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων επικεντρώθηκαν στις καταδυτικές εξορμήσεις στις blue lagoon περιοχές της Ουρανούπολης και της Αμμουλιανής (Δρένια), αλλά και στην καταδυτική δραστηριότητα στο Στρατώνι, όπου απαντάται μια από τις μεγαλύτερες αποικίες ιππόκαμπου στη μεσογειακή λεκάνη.

Έτσι δόθηκε συνέχεια στο ενδιαφέρον που προκάλεσε στη Δανία η διαδικτυακή παρουσίαση του «τουρισμού αναψυχής» τον περασμένο Μάρτιο, όταν οι συνθήκες απαγόρευαν στις μετακινήσεις.

Ιδιαίτερη ήταν η πρόταση του Δήμου για τον τουρισμό πολυτελείας, η οποία αποτελεί συνδυαστική επιλογή στο πρόγραμμα καλοκαιρινού τουρισμού: sailing, γαστρονομία, οινικές δραστηριότητες και πολιτισμός αποτελούν κύριους άξονες του συγκεκριμένου μοντέλου διακοπών.

Στο Μάλμε (Σουηδία) προτάθηκαν μεταξύ άλλων διακοπές σε προνομιακές τιμές, απευθυνόμενες σε δίκτυα ή πόλεις με ορυκτολογική κληρονομιά, μέλη των οποίων αποτελούν Σουηδοί απασχολούμενοι σε μια από τις σημαντικότερες βιομηχανίες της χώρας.

Στο περιθώριο του D2D προγράμματος επαγγελματικών επαφών, η αποστολή του δήμου Αριστοτέλη πραγματοποίησε επίσκεψη στη διεθνή τουριστική έκθεση Ferrien For Alle του Χέρνινγκ (Δανία), όπου μεταξύ άλλων παρουσίασε το «πολιτιστικό καλοκαίρι» σε πάνω από δέκα (10) product και sales managers τουριστικών γραφείων από τη Δανία.

Η αίσθηση ότι οι Σκανδιναβοί αναζητούν εναλλακτικά σενάρια διακοπών, προσαρμοσμένα πλήρως στο «ήλιος – θάλασσα», ορίζει τη μετά-covid δραστηριότητα των Δανών τουριστικών πρακτόρων, οι οποίοι αναπτύσσουν νέες τεχνικές και εντάσσουν στα προγράμματά τους εναλλακτικά τουριστικά μοντέλα σε φρέσκους ταξιδιωτικούς προορισμούς.

Μία από τις πλέον ιδιαίτερες συναντήσεις, που πραγματοποιήθηκαν στη Σκανδιναβία, ήταν αυτή με το Δανό tour operator Primo Tours, ο οποίος φαίνεται να ισχυροποιεί το συμβόλαιό του στην Ανατολική Χαλκιδική, δεδομένου του ολοκληρωμένου προγράμματος συν-διαφήμισης που πραγματοποιεί με τη στήριξη και την οικονομική αρωγή του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Σκανδιναβίας.

Το παραπάνω συμβόλαιο υλοποιείται από το τοπικό ταξιδιωτικό γραφείο Prima Holidays, ορίζοντας έτσι την Ανατολική Χαλκιδική ως προορισμό διακοπών των Δανών. Με αφετηρία αυτό το δεδομένο και λόγω της βαρύτητας που δίνει ο δήμος Αριστοτέλη στο ουσιαστικό άνοιγμα της σκανδιναβικής τουριστικής αγοράς, προγραμματίζεται ειδικά διαμορφωμένο educ. trip με τη συμμετοχή Δανών και Σουηδών εκπροσώπων Τύπου και τουριστικών γραφείων, το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το γραφείο Ε.Ο.Τ. Σκανδιναβίας κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του KOUZINA 2022.

Τέλος, σημαντικά θεωρούνται τα inspections των Δανών product managers, που έχουν ήδη προβεί σε υπογραφή συμβολαίων με ξενοδοχειακά καταλύματα της Ανατολικής Χαλκιδικής. Αναμένεται να πραγματοποιηθούν νωρίς το καλοκαίρι, συμβάλλοντας έτσι στην κατανόηση του τοπικού προϊόντος.

Ο δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στέλιος Βαλιάνος, δήλωσε:

«Εν μέσω πολλαπλών κρίσεων, υγειονομικής, ενεργειακής και τελευταία της πολεμικής στην Ουκρανία, που προβληματίζει όλο τον κόσμο, προσαρμοζόμαστε και συνεχίζουμε απαρέγκλιτα την μεθοδική και επαγγελματική οικοδόμηση του νέου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης του
δήμου Αριστοτέλη.

Κινούμαστε σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον ανακατατάξεων, που μετά την ολοκλήρωσή τους, θα είναι αρκετά διαφοροποιημένο, με παραδοσιακές τουριστικές αγορές να περιορίζονται και άλλες νέες να δημιουργούνται. Αυτό το δεύτερο σκέλος εξασφαλίζουμε, με σκληρή δουλειά, έγκαιρη προετοιμασία και αποτελεσματική δικτύωση των τουριστικών επιχειρήσεων της περιοχής μας, αλλά και του ίδιου του Δήμου, ως προορισμού, με νέους συνεργάτες σε νέες τουριστικές αγορές και με εργαλεία, τα πολυποίκιλα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ευλογημένου μας τόπου. Συνεχίζουμε, κάθε μέρα και ένα βήμα».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top