Ένας στους τρεις καταναλωτές χρησιμοποίησε το «καλάθι του νοικοκυριού», ωστόσο μεγάλο ποσοστό το βλέπει με δυσπιστία, σύμφωνα με το β’ μέρος της δημοσκόπησης που διενήργησε η εταιρεία Marc για τον ΑΝΤ1.
Συγκεκριμένα, το 36,8% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αγόρασε από τα προϊόντα που περιέχει το «καλάθι του νοικοκυριού» στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, το 36,5% ανέφερε ότι δεν αγόρασε και το 25,7% είπε ότι είδε τη σχετική σήμανση στα καταστήματα.
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων 58,7% ανέφερε ότι το «καλάθι του νοικοκυριού» δεν μπορεί να συμβάλλει στην συγκράτηση των τιμών, ενώ αντίθετη άποψη εξέφρασε το 38,3% των ερωτηθέντων.
«Αγκάθι» η ακρίβεια
Σύμφωνα πάντα με τη δημοσκόπηση της Marc, η ακρίβεια είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο -και με μεγάλη διαφορά από το επόμενο- πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση της ΝΔ.
Συγκεκριμένα, το 68,8% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι η ακρίβεια και η αυξηση των τιμών μπορούν να προκαλέσουν το μεγαλύτερο κόστος για την κυβέρνηση, έπεται το θέμα των παρακολουθήσεων με 12,5% και ακολουθούν η εγκληματικότητα και το θέμα Πάτση.
Πηγή: newsit.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δημοσκόπηση Marc: Στις 8 μονάδες η διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ – Τι ανησυχεί τους πολίτες (ΦΩΤΟ-VIDEO)
Paul Walker: Εννέα χρόνια από τον θάνατό του – Η ανάρτηση του Vin Diesel
Balenciaga: Πώς φτάσαμε να κατηγορείται για παιδική πορνογραφία ο οίκος μόδας
«Καλάθι του νοικοκυριού»: Μειωμένες ή σταθερές οι τιμές στο 94,7% των προϊόντων (ΠΙΝΑΚΑΣ)