Επιμελητήριο Χαλκιδικής: Στο Ν. Μαρμαρά το 2ο Taste Halkidiki Festival

Επιμελητήριο Χαλκιδικής: Στο Ν. Μαρμαρά το 2ο Taste Halkidiki Festival

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής με μεγάλη χαρά ανακοινώνει τη διοργάνωση 2ο TASTE HALKIDIKI FESTIVAL που θα γίνει την Κυριακή 19 Ιουνίου στο Νέο Μαρμαρά, στο δήμο Σιθωνίας, στη Χαλκιδική. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος μιας σειράς δράσεων, που διοργανώνει το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ενταγμένων στο τοπικό πρόγραμμα της Αναπτυξιακής Χαλκιδικής LEADER CLLD (ΠΑΑ 2014-2020), με στόχο να αναδειχθεί η γαστρονομία της Χαλκιδικής.

Στο χώρο της προβλήτας δίπλα ακριβώς από τη θάλασσα τοπικοί παραγωγοί μελιού, ελιάς, ελαιόλαδου, κρασιών, μπίρας, τσίπουρου, βοτάνων από όλη τη Χαλκιδική, θα παρουσιάσουν τα προϊόντα τους στους επισκέπτες. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής, καθώς και παραδοσιακές μαγείρισσες από τους συλλόγους της κοινότητας θα ετοιμάζουν τις γευστικές δημιουργίες τους, βασισμένες σε τοπικές συνταγές. Στη φετινή διοργάνωση συμμετέχει και η Ένωση Επαγγελματιών Μαγειρικής Ελλάδας, Culinary Professionals Greece. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να βαθμολογήσουν το αγαπημένο τους πιάτο και να επιβραβεύσουν τους chef!

Το 2ο TASTE HALKIDIKI FESTIVAL θα έχει και άρωμα Μικράς Ασίας, καθώς διανύουμε το 2022, που είναι έτος μνήμης της Μικρασιατικής καταστροφής και η εκδήλωση σε ένα αμιγώς προσφυγικό χωριό είναι μια ευκαιρία για αναφορά στην σπουδαία γαστρονομία των Ελλήνων, που ήρθαν από εκεί. Στα highlights της διοργάνωσης και το Olive Oil Tasting σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο από τον Olive oil Expert Οδυσσέα Βλαχάβα για αυτούς, που θέλουν να μυηθούν στην αναγνώριση των αρωμάτων και των γεύσεων του αγνού παρθένου ελαιόλαδου της Χαλκιδικής.

Χορηγοί της εκδήλωσης θα είναι η σχολή Millenium, σπουδαστές της οποίας από τα Τμήματα Επισιτισμού και Τουριστικών Επαγγελμάτων συμμετέχουν στη διοργάνωση, ο Σύλλογος Γυναικών Νέου Μαρμαρά, η αεροπορική εταιρεία Sky Express και η Εμφιαλωτική Άθως από τις Καλύβες, που χορηγεί τα νερά της διοργάνωσης.

Της εκδήλωσης θα προηγηθούν δύο τετραήμερα fam trip δημοσιογράφων και food bloggers από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, οι οποίοι θα επισκεφθούν παραγωγούς προϊόντων σε όλη τη Χαλκιδική και θα δοκιμάσουν τοπικά πιάτα σε επιλεγμένα εστιατόρια.

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής κ. Γιάννης Κουφίδης, στρατηγικός στόχος του TASTE HALKIDIKI είναι, να αποτελεί μια σταθερή αναφορά για την γαστρονομία όλης της Χαλκιδικής, να συμβάλλει στην ανάπτυξη περιοχών, τουριστικών και μη με αφορμή τη γαστρονομία, στη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν, αλλά και να συνδέει την παραγωγή με τη μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού, της φιλοξενίας και της εστίασης για την οικονομική ανάπτυξη του τόπου.

Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε η ΔΕΗ με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας

Ισίδωρος Πρίντεζης στο ΟΠΑΠ Game Time: «Ευκαιρία για την Εθνική να κλειδώσει την πρωτιά»

Για το 3/3 η Ελλάδα κόντρα στην Κύπρο!

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top