Κτήμα ΣΕΜΕΛΗ: Επενδύσεις και rebranding το 2019

Κτήμα ΣΕΜΕΛΗ: Επενδύσεις και rebranding το 2019

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Το Κτήμα ΣΕΜΕΛΗ προχωράει σε rebranding μέσα στο 2019, υλοποιώντας ένα επενδυτικό πρόγραμμα που ξεπερνάει τα 2 εκ. Ευρώ, δίνοντας έμφαση στον οινοτουρισμό και στις αναμπελώσεις.

To Kτήμα, με την ευκαιρία συμμετοχής του στο Χάρτη των Γεύσεων, παρουσίασε την αναπτυξιακή του προοπτική από τη Θεσσαλονίκη, καθώς μέσα στους στόχους του, είναι και η αύξηση των πωλήσεων του στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας. Το πρόγραμμα δράσης του Κτήματος ΣΕΜΕΛΗ κατά την περίοδο 2018 -2019 παρουσίασαν ο δ/νων σύμβουλος της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Δαριβάκης και ο οινολόγος και γεν. διευθυντής κ. Λεωνίδας Νασιάκος. 

Η Νέα Εποχή του ΣΕΜΕΛΗ, ουσιαστικά αρχίζει από το 2019, παρότι η α’ φάση του επενδυτικού σχεδίου που βρίσκεται σε εξέλιξη υλοποιήθηκε εντός του 2018. Αυτή η πρώτη φάση, ύψους περίπου 500.000 ευρώ, αφορούσε σύγχρονο εξοπλισμό οινοποίησης, ενώ η β! φάση που θα εκτελεστεί εντός του 2019 αφορά τον οινοτουρισμό, με την επέκταση των εγκαταστάσεων φιλοξενίας επισκεπτών όπως και την αναδιαμόρφωση του κελαριού προκειμένου να φιλοξενούνται εκδηλώσεις.

Στη διάρκεια του 2019, το Κτήμα θα προσθέσει επιπλέον 100 στρέμματα στους ιδιόκτητους αμπελώνες του, στην περιοχή Κούτσι Νεμέας, στους οποίους θα φυτέψει τις ποικιλίες Αγιωργίτικο, Cabernet Sauvignon, Syrah ενώ για πρώτη φορά θα εντάξει στο οινικό του δυναμικό την Αλσατική ποικιλία Gewürztraminer, που δίνει λευκά, αρωματικά κρασιά. Στόχος είναι, όπως είπε ο κ. Δαριβάκης, τα 300 ιδιόκτητα, σήμερα, αμπελοτόπια του Κτήματος, να αυξηθούν στα 500, με γαίες που έχουν δικαιώματα φύτευσης.

Να σημειωθεί ότι στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας το Κτήμα ΣΕΜΕΛΗ έχει επενδύσει περί τα 10 εκατ. σε εγκαταστάσεις, εξοπλισμούς και συστήματα διαχείρισης ή, διαφορετικά, κατά μέσο όρο επενδύει ετησίως περί το εκατ. ευρώ.

Το rebranding που αρχίζει με την καινούργια χρονιά, κυρίως συνδέεται με τις εξής δύο ενέργειες: Με νέες εμφιαλώσεις των κρασιών του Κτήματος όπως και με την προώθηση των premium προϊόντων.

Nα σημειωθεί ότι το Κτήμα ΣΕΜΕΛΗ παράγει περί το 1 εκατομμύριο φιάλες λευκών και ερυθρών κρασιών, δίνοντας έμφαση στην οινοποίηση των μεγάλων, δυναμικών ποικιλιών του Πελοποννησιακού Αμπελώνα και συγκεκριμένα του Αγιωργίτικου και του Μοσχοφίλερου, ενώ επίσης οινοποιεί Μαλαγουζιά, Ροδίτη, Cabernet Sauvignon, Merlot, Syrah, Chardonnay και Sauvignon Blanc.

Το Κτήμα, συνεργάζεται με παραγωγούς στην περιοχή της Νεμέας όπως και της Μαντινείας, εισκομίζοντας σταφύλια από περίπου 1.200 στρέμματα, ενώ με την απόκτηση και επιπλέον 200 στρεμμάτων στοχεύει στην αύξηση της παραγωγής του σε 1,1 εκατ. φιάλες.

Όπως είπε ο κ. Νασιάκος, οι πωλήσεις του Κτήματος το 2018 αναμένεται να διαμορφωθούν στα 4 εκατ. ευρώ, έναντι των 3,8 εκατ. της περυσινής χρονιάς, ενώ τα κέρδη προβλέπεται ότι θα έχουν αύξηση της τάξης του 15%. Από το σύνολο των πωλήσεων, ποσοστό 17% αναλογεί στις εξαγωγές με σημαντικότερες αγορές για την εταιρεία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, τη Βρετανία και τη Γερμανία.

Στις πολύ δυνατές εμπορικά ετικέτες του Κτήματος είναι τα δύο λευκά από Μοσχοφίλερο, το ‘Semeli Thea Mantinia’, το ‘Semeli Ορεινός Ήλιος’ και από τα ερυθρά, το ‘Semeli Nemea Reserve’.

Σε ό,τι αφορά τον Οινοτουρισμό, το Κτήμα διαθέτει ήδη οκτώ δωμάτια φιλοξενίας, τα οποία θα αυξηθούν σε 12, ενώ υπάρχει ομάδα που ασχολείται ειδικά με το συγκεκριμένο αντικείμενο που προβάλλεται και από ιδιαίτερο link στην ιστοσελίδα της Εταιρείας.

 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ