O Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt μιλάει στο GRTimes για την επέκταση της εταιρίας στον κλάδο της λιανικής

Tags#: Wolt

O Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt μιλάει στο GRTimes για την επέκταση της εταιρίας στον κλάδο της λιανικής

Με αφορμή την ανακοίνωση επέκτασης της Wolt από το food delivery, στον κλάδο της λιανικής, ο γενικός διευθυντής της Wolt Δημήτρης Καρέλος μιλάει στο GRTimes.

Η Wolt, από το food delivery, ανακοίνωσε την επέκτασή της στο κλάδο της λιανικής. Τι καινούργιο φέρνει το Wolt Market στον καταναλωτή και πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία;

Πράγματι, το 2021 ολοκληρώσαμε την σύσταση της Wolt Market Greece, μιας εταιρείας που είναι 100% θυγατρική της Wolt Greece, και με την οποία έγινε το πρώτο βήμα για την είσοδο της Wolt στη διανομή προϊόντων supermarket. Το Wolt Market, αρχικά, ήταν διαθέσιμο σε περιοχές του κέντρου της Αθήνας. Η υπηρεσία σταδιακά επεκτείνεται στην Αττική, ενώ πρόσφατα ανακοινώσαμε την έναρξη της λειτουργίας του Wolt Market στη Θεσσαλονίκη. Πλέον οι Θεσσαλονικείς μπορούν να έχουν τα ψώνια του supermarket στην πόρτα τους σε περίπου 20 λεπτά, απολαμβάνοντας τον ελεύθερο τους χρόνο με όσα τους φέρνουν χαρά, μαζί με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Μέσα από την εφαρμογή μας οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από 2.500 κωδικούς προϊόντων, που διαρκώς αυξάνονται και καλύπτουν όλες τι κατηγορίες προϊόντων όπως τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, συσκευασμένα προϊόντα όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, αλλά και είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά και χαρτικά. Από νωρίς το πρωί έως τα μεσάνυχτα και 7 ημέρες την εβδομάδα, τα ψώνια φτάνουν στην πόρτα των πελατών μας εύκολα, γρήγορα και οικονομικά.

Αξίζει επίσης να αναφέρω ότι οι πελάτες μας θα βρουν στο Wolt Market μοναδικές προσφορές που μετατρέπουν τα καθημερινά ψώνια σε μία αξεπέραστη εμπειρία.

 Η υπηρεσία Wolt Market δημιουργεί νέα δεδομένα στο delivery supermarket προϊόντων. Ποια είναι η εκτίμησή σας για τον κλάδο;

Το online supermarket όπως και το online delivery είναι κλάδοι που βρίσκονται σε ανάπτυξη. Ειδικά λόγω της πανδημίας αυτή η ανάπτυξη επιταχύνθηκε και εκτιμούμε οτι θα συνεχιστεί εξίσου δυναμικά.

Ο βασικός μας στόχος είναι να κάνουμε την καθημερινότητα των ανθρώπων πιο εύκολη και πιο απλή. Με όχημα την τεχνολογία μας αναπτύξαμε το Wolt Market με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην ανησυχούν για το εάν θα προλάβουν το supermarket ανοιχτό και να έχουν περισσότερο χρόνο για τις δραστηριότητες που τους δίνουν ευχαρίστηση.

Από πότε θα μπορούν να εξυπηρετηθούν από τη νέα υπηρεσία οι Θεσσαλονικείς; Σχεδιάζεται η επέκτασή της και σε άλλες μεγάλες πόλεις;

Η υπηρεσία λανσαρίστηκε επίσημα στη Θεσσαλονίκη στις αρχές Νοέμβριου αλλά η εξυπηρέτηση παραγγελιών είχαν ξεκινήσει πιλοτικά λίγο νωρίτερα για να είμαστε σίγουροι οτι οι Θεσσαλονικείς θα μπορούν να απολαμβάνουν την εμπειρία Wolt Market στο βέλτιστο βαθμό.

Στα πλάνα μας, προβλέπουμε καταρχήν τον εμπλουτισμό των κωδικών και των επιλογών που διαθέτουμε στους πελάτες μας και σε δεύτερο χρόνο την επέκταση σε άλλες πόλεις. Η φιλοσοφία μας είναι πρώτα να κάνουμε καλά αυτό που έχουμε ξεκινήσει, και στη συνέχεια να προχωράμε στο επόμενο βήμα όπως για παράδειγμα η επέκταση σε άλλες πόλεις.

Η Wolt αναπτύσσεται ραγδαία στην Ελλάδα. Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν τρία χρόνια με μία πολύ μικρή ομάδα και πλέον η ομάδα της Wolt στη χώρα μας ξεπερνά τους 200 εργαζομένους με γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μπορείτε να μας μιλήσετε λίγο περισσότερο για αυτό την πορεία της Wolt στην Ελλάδα;

Η πρώτη παραγγελία της Wolt παραδόθηκε στις 19 Ιανουαρίου 2019, σε ένα γραφείο στο Μαρούσι. Τότε η ομάδα μας αριθμούσε 10 άτομα. Σήμερα, η Wolt διαθέτει γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και πάνω από 200 εργαζόμενους. Η ομάδα αναπτύσσεται δυναμικά και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό.

Η είσοδος της Wolt στην Ελλάδα βελτίωσε κατά πολύ την εμπειρία του πελάτη σε αυτή την αγορά. Η εταιρεία έφερε πολλές καινοτομίες όπως το live tracking, το menu που συνοδεύεται από φωτογραφίες, την προπαραγγελία, την παράδοση χωρίς επαφή, το φιλοδώρημα του διανομέα μέσω της εφαρμογής και το καλύτερο customer support της αγοράς με μέσο χρόνο απόκρισης τα 40 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, θα ήθελα να σημειώσω ότι πολλά εστιατόρια απέκτησαν ένα νέο κανάλι πωλήσεων μέσω του delivery.

Από το 2019 έως σήμερα έχουμε συνεργαστεί με 6.500 συνεργάτες διανομείς, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποκτήσουν επιπλέον εισόδημα άμεσα και χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες.

Σε τι διαφέρει το μοντέλο συνεργασίας της Wolt με τους διανομείς από τις άλλες εταιρείες του κλάδου;

Το μοντέλο μας παρέχει την ελευθερία και ευελιξία στους συνεργάτες διανομείς να επιλέγουν οι ίδιοι το πότε, πόσο και πως θα εργαστούν. Οι διανομείς με τους οποίους συνεργαζόμαστε είναι αυτοαπασχολούμενοι και μαζί τους συνάπτουμε μια σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Αυτό επιτρέπει στους συνεργάτες μας να έχουν μέγιστη ευελιξία και να συνδέονται στην εφαρμογή μας όποτε και για όσο θέλουν, χωρίς καμία δέσμευση.

Μπορούν επίσης να επιλέξουν ποιο όχημα χρησιμοποιούν, την τοποθεσία τους, δηλαδή σε ποιες περιοχές θέλουν να παραδώσουν παραγγελίες, να επιλέξουν τις διαδρομές αλλά και να αποφασίσουν ποιες παραγγελίες θα εκτελούν ή θα απορρίπτουν καθώς και πόσο συχνά. Τα έσοδα βασίζονται μόνο στις παραγγελίες που επιλέγουν οι διανομείς να παραδώσουν. Δεν υπάρχουν υποχρεωτικά ωράρια ή βάρδιες, ενώ ταυτόχρονα μπορούν να εργαστούν για άλλες εταιρείες, ακόμα και σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες συνεχίζοντας παράλληλα τη συνεργασία τους μαζί μας. Ως Wolt έχουμε καταβάλει στην Ελλάδα 25 εκατομμύρια ευρώ στους συνεργάτες διανομείς, από το 2019 έως και σήμερα.

Ενδεικτικό της απήχησης του μοντέλου μας, είναι οτι έχουμε αυτή τη στιγμή 12.000 αιτήσεις σε εκκρεμότητα από ανθρώπους που θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας ως διανομείς, οι αιτήσεις των οποίων βρίσκονται σε εκκρεμότητα.

Τα οφέλη του μοντέλου μας όμως δεν αφορούν μόνο τους συνεργάτες διανομείς. Η Wolt παρέχει στα συνεργαζόμενα καταστήματα ένα συνολικό πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει την εξυπηρέτηση του πελάτη, την παραγγελιοληψία, την προώθηση της επιχείρησης εντός ή εκτός εφαρμογή και φυσικά τη διανομή στον πελάτη. Ως εταιρεία καλύπτουμε όλο το φάσμα των υπηρεσιών που χρειάζεται ένα κατάστημα για να φτάσει η παραγγελία στον πελάτη με ασφάλεια και επαγγελματική εξυπηρέτηση. Για τα συνεργαζόμενα καταστήματα λοιπόν ως Wolt αναλαμβάνουμε το σύνολο αυτών των εργασιών, απαλλάσσοντας τους συνεργάτες μας από σημαντικά πάγια έξοδα και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να χρεώνονται μόνο για κάθε παραγγελία που παραδίδουμε για λογαριασμό τους. Ουσιαστικά, μέσω της Wolt τα καταστήματα αποκτούν ένα επιπλέον κανάλι πωλήσεων, χωρίς ωστόσο να αυξάνουν τα κόστη τους.

Πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη συνέβη ένα τραγικό συμβάν. Ένας διανομέας της εταιρείας έχασε τη ζωή του. Σε τι ενέργειες προχώρησε η εταιρεία σε συνέχεια αυτού του συμβάντος;

Καταρχήν, θέλω να εκφράσω τη βαθιά μου λύπη για αυτό το τραγικό συμβάν που στοίχησε τη ζωή σε έναν άνθρωπο και τον στέρησε από την οικογένειά του. Από την πρώτη στιγμή είμαστε κοντά στην οικογένεια για να μεταφέρουμε τη συμπαράστασή μας.

Προσωπικά, επικοινώνησα με την οικογένεια του αδικοχαμένου συνεργάτη μας την επόμενη μέρα από το συμβάν και προχωρήσαμε τις διαδικασίες για να λάβουν όσο το δυνατόν πιο άμεσα την αποζημίωση που προβλέπεται από το πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης που παρέχουμε δωρεάν σε όλους τους συνεργάτες μας.

Αυτό όμως που δεν πρέπει να παραβλέπουμε είναι ότι αυτό το περιστατικό υπενθυμίζει σε όλους τη σημασία της οδικής ασφάλειας. Πρόκειται για ένα εθνικό ζήτημα που πρέπει να δούμε επιτέλους ως κοινωνία για να σταματήσουμε να χάνουμε άδικα συμπολίτες μας.

Tι αλλαγές θα φέρει στην Wolt Greece η εξαγορά της μητρικής από την αμερικανική DoorDash;

Η συμφωνία μεταξύ Wolt και DoorDash αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022. H ονομασία μας ως Wolt θα παραμείνει η ίδια, όπως και η χρωματική μας παλέτα, το λογότυπο καθώς και ο χαρακτήρας των δραστηριοτήτων μας.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top