Οι επιχειρήσεις στην κατεύθυνση της αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας

Οι επιχειρήσεις στην κατεύθυνση της αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κινούνται προς την κατεύθυνση της αξιοποίησης, στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, της ψηφιακής τεχνολογίας, ενώ πολλές επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα επεδίωξαν να επενδύσουν στις ψηφιακές τεχνολογίες, υλοποιώντας σημαντικά έργα, παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε η οικονομική κρίση.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Κωνσταντίνος Μίχαλος μιλώντας στο πάνελ του συνεδρίου Digital Economy Forum 2019 που διοργάνωσε ο ΣΕΠΕ σήμερα στο ξενοδοχείο Ιντερκοντινένταλ, «η εφαρμογή και η αξιοποίηση της ψηφιακής οικονομίας δεν αποτελεί προαιρετική επιλογή αλλά ανάγκη επιβίωσης». Μάλιστα είπε χαρακτηριστικά ότι οι παγκόσμιες δαπάνες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό φτάνουν τα 2 τρισ. δολάρια, ενώ ανέφερε ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην 26η θέση στη λίστα των 28 χωρών ως προς την ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας. Ο κ. Μίχαλος υπογράμμισε ότι την περίοδο της κρίσης υπήρξε μια δυναμική ανάπτυξη των νεοφυών επιχειρήσεων, ενώ έκανε λόγο για την ανάγκη τριών σημαντικών κινήσεων: Την ενίσχυση χρηματοδοτικών κινήτρων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, την ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και τέλος τη δημιουργία δικτύου υποστήριξης των νεοφυών επιχειρήσεων.

Για το Beyond 4.0 μίλησε ο πρόεδρος ΔΣ ΔΕΘ- Helexpo, Τάσος Τζήκας. Πρόκειται για την πρωτοποριακή έκθεση που θα αφορά την αναγέννηση της καινοτομίας, της εφευρετικότητας και της πρωτοπορίας και θα γίνει στην Θεσσαλονίκη τον Οκτώβριο 2020. «Δεν μπορούμε να κάνουμε το άλμα στην ανταγωνιστικότητα, αν οι νέες τεχνολογίες δεν έρθουν στο επίκεντρο» τόνισε ο κ. Τζήκας.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Αλέξανδρος Βασιλικός, σχολίασε στη διάρκεια της τοποθέτησής του ότι «η τεχνολογία αποτελεί ήδη, εδώ και καιρό, καθημερινότητα για τον τουριστικό κλάδο. Το επόμενο βήμα και το στοίχημα είναι να αρχίσουμε οι ίδιοι οι εκπρόσωποι να παράγουμε τεχνολογία».

Ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών υπογράμμισε ότι «τα υψηλά ποσοστά που κατέχει η Ελλάδα στη χρήση των Social Media αποδεικνύουν το ναρκισσιστικό προφίλ του νεοέλληνα, που δεν δίνει βάση στην ουσιαστική χρήση της τεχνολογίας».

Τον ρόλο που διαδραματίζει η ψηφιακή τεχνολογία και οι ειδικά οι νέες τάσεις της, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, στον τομέα του λιανεμπορίου επεσήμανε ο πρόεδρος του ΔΣ του ΣΕΛΠΕ, Αντώνης Μακρής. Όπως είπε, πάντως, «ενώ η τεχνητή νοημοσύνη είναι το back office για τις επιχειρήσεις, η συναισθηματική νοημοσύνη είναι αυτή που κάνει τις πωλήσεις».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ