RCLG: Επέκταση αποθηκών στη Σίνδο- 1η κάθοδος νότια

RCLG: Επέκταση αποθηκών στη Σίνδο- 1η κάθοδος νότια

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Tην επέκταση  των αποθηκευτικών της χώρων στη Σίνδο Θεσσαλονίκης διερευνά η σιδηροδρομική επιχείρηση Rail Cargo Logistics Goldair, όπως είπε στο GRTimes.gr o εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Ομίλου Goldair κ. Κ. Καλλίνικος.

H RCLG μεγαλώνει παρά τις  δυσκολίες που συνάντησε στα πρώτα της βήματα και προχθές , 18/1, έκανε το πρώτο της δρομολόγιο νότια, συγκεκριμένα για Οινόη και Θριάσιο, μεταφέροντας γενικό φορτίο από Τσεχία, Γερμανία και Ουγγαρία.

H Eταιρεία στην έκταση των 50 στρεμμάτων που έχει στη ΒΙΠΕ Σίνδου, διαθέτει στεγασμένους χώρους 6.000 τ.μ. και μελετάει την προσθήκη 7.000 τ.μ., ενώ διερευνά και τη δημιουργία χώρου υπαίθριας αποθήκευσης containers σε όμορη έκταση.

Εάν αποφασισθεί η προσθήκη των 7.000 τ.μ., θα απαιτηθεί επένδυση περίπου 4,5 εκατ. ευρώ, χωρίς τον εσωτερικό εξοπλισμό αποθήκευσης και διαχείρισης των φορτίων.

Προσέλκυση πελατών εξωτερικού

Το έργο της επέκτασης εξετάζεται επειδή μεγάλοι πελάτες εξωτερικού του Ομίλου Goldair προτίθενται να έρθουν στην Ελλάδα. Πρόκειται για πολυεθνικές εταιρείες, των οποίων η επωνυμία και το αντικείμενο δεν αποκαλύπτονται  επί τους παρόντος.

Η RCLG- θυγατρική του Ομίλου Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων, από το 2020 επέκτεινε το μεταφορικό της έργο και στη διακίνηση containers, όταν ως τότε μετέφερε κυρίως στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Ειδομένης πετρελαιοειδή και χύδην φορτία τροφίμων ( π.χ. ζάχαρη και δημητριακά).

H εταιρεία  που ξεκίνησε να εκτελεί εμπορικά δρομολόγια το καλοκαίρι του 2018, σήμερα πραγματοποιεί κατά μέσο όρο ενάμισι δρομολόγιο την ημέρα με φορτία γενικού εμπορίου, έναντι ενός δρομολογίου το 2019. Για την εκτέλεση του μεταφορικού έργου χρησιμοποιεί τέσσερις μηχανές, δύο ηλεκτράμαξες και δύο ντίζελ ενώ απασχολεί 12 μηχανοδηγούς, από έξι προ διετίας. Στα σχέδια της εταιρείας είναι να μισθώσει δύο ακόμη ντιζελομηχανές από τη ΓΑΙΑΟΣΕ.

Υψηλά κόστη και ανταγωνισμός

Το 2020 ήταν μία ακόμη χρονιά αρνητικών αποτελεσμάτων για την RCLG, με τις ζημίες να οφείλονται κυρίως στην επένδυση που η Εταιρεία έκανε σε περισσότερους μηχανοδηγούς και στα υψηλά κόστη συντήρησης του τροχαίου υλικού.  Όπως είπε ο κ. Καλλίνικος, το υψηλό κόστος συντήρησης δεν επιτρέπει ακόμη στην Εταιρεία να είναι ανταγωνιστική.

Το 2020 ήταν γενικότερα μία δύσκολη χρονιά για τον Όμιλο Goldair εξαιτίας των ανατροπών που προκάλεσε η πανδημία του covid-19.

Covid-19 και οι ανατροπές του 2020

H Goldair, στο σύνολο των μεταφορών και logistics του Ομίλου, είχε μια κάμψη δραστηριότητας της τάξης του 10% έναντι της προηγούμενης χρονιάς, ενώ στο handling η μείωση της κίνησης ξεπέρασε το 65%, λόγω του πολύ μεγάλου πλήγματος που δέχθηκαν οι αερομεταφορές.

Όπως είπε ο κ. Καλλίνικος, τα πράγματα στον τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης, στο handling, είναι δραματικά καθώς ως και σήμερα 1.200 υπάλληλοι του Ομίλου βρίσκονται σε αναστολή.

Ο τομέας του handling το 2020 ήταν όχι απλώς ζημιογόνος αλλά «κατακόκκινος», ενώ στις μεταφορές ο Όμιλος είχε ελαφρώς θετικά αποτελέσματα.

Καταλήγοντας ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Ομίλου της Goldair πρόσθεσε ότι ο κλάδος των αερομεταφορών χρειάζεται οικονομική ενίσχυση, έστω και αν απαιτούνται ειδικές ρυθμίσεις για τις μεγάλες εταιρείες,  καθώς οι αερομεταφορές και οι εταιρείες που τις εξυπηρετούν ανήκουν στους πλέον πληττόμενους κλάδους.

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top