Υoleni’s: Επόμενα βήματα σε Βοστώνη, Μαϊάμι αλλά και Ευρώπη

Tags#: ΗΠΑ

Υoleni’s: Επόμενα βήματα σε Βοστώνη, Μαϊάμι αλλά και Ευρώπη

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Boστώνη, Μαϊάμι ή…Μαϊάμι, Βοστώνη και μετά Ουάσιγκτον και Νέα Υόρκη θα είναι, όπως όλα δείχνουν, οι επόμενοι σταθμοί της «Yoleni’s» στις ΗΠΑ, καθώς το ‘Yoleni’s store’ στο Πρόβιντενς του Ρόουν Άϊλαντ, ήταν μόνο το πρώτο βήμα της ελληνικής εταιρείας στη γη της Αστερόεσσας.

Στο στρατηγείο της «Υοleni’s», στην οδό Σόλωνος, στο Κολωνάκι, καταρτίζoνται τα σχέδια για τις επόμενες κινήσεις της στις ΗΠΑ αλλά και στην Ευρώπη, με τις νέες καλές ειδήσεις πιθανώς να ανακοινώνονται εντός του 2019.

Η δημιουργία του ‘Yoleni’s’, Νοέμβριο του 2016, στο εξαώροφο της Σόλωνος 9,  τάραξε τα νερά στο χώρο της ελληνικής γαστρονομίας. Τα ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα και ποτά, οι μικροί και μεγαλύτεροι παραγωγοί από όλη τη χώρα που προστατεύουν με ζήλο την παράδοση πλάθοντας παράλληλα την Αναγέννηση της ελληνικής αγροτοδιατροφής με τα καλύτερα υλικά και ανεξάντλητη έμπνευση, έχουν βρει φιλόξενο σπίτι στο ‘Υοleni’s’ αλλά και στήριξη και προβολή και προώθηση στο εξωτερικό.

Επέκταση μέσω franchising

«Μετά το επιτυχημένο πρώτο βήμα που κάναμε πέρυσι με το ‘Υοleni’s store’ στο Πρόβιντενς του Ρόουντ Άϊλαντ, σχεδιάζουμε την επέκτασή του, πάλι μέσω franchising και σε άλλες πόλεις των ΗΠΑ που μπορούν να υποδεχτούν το concept Yoleni’s» δήλωσε στο GrTimes.gr o κ. Γιάννης Φιλιππίδης, μέτοχος της «Yoleni’s Hellas ΜΕΠΕ».

βράβευση στη Food Expo

Και η επέκταση στις Η.Π.Α. δεν είναι απλή επιθυμία. H εταιρεία έχει ήδη κάνει την έρευνά της σε τέσσερις μεγαλουπόλεις που έχουν τα δημογραφικά και οικονομικά χαρακτηριστικά  για να καλοδεχτούνε ένα ‘Yoleni’s’.

«Η προσοχή μας έχει στραφεί σε Βοστώνη, Μαϊάμι, Ουάσιγκτον και Νέα Υόρκη. Θα έλεγα ότι επιλέγω τη Βοστώνη πρώτα καθώς βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το Πρόβιντενς, κάτι που θα μας διευκολύνει σε θέματα οργανωτικά, λειτουργικά και εκπαίδευσης του προσωπικού. Αλλά βρισκόμαστε και σε συζητήσεις για το Μαϊάμι.

«Εάν δεν είναι Βοστώνη, θα είναι Μαϊάμι. Στις ΗΠΑ το ζήτημα δεν είναι η εξεύρεση κεφαλαίων, αλλά το να βρούμε τον κατάλληλο άνθρωπο για να υποστηρίξει το project, έναν άνθρωπο με αγάπη για τα ελληνικά τρόφιμα, την ελληνική γαστρονομία, που θα αντιλαμβάνεται πολύ καλά τις ποιοτικές απαιτήσεις και τα στάνταρτς του ‘Yoleni’s’. Εάν καταλήξουμε στο franchisee, τότε το επόμενο κατάστημα στις ΗΠΑ πιθανώς να ανοίξει μέσα στο 2019», τόνισε ο κ. Φιλιππίδης.

Eνδιαφέρον και για Γερμανία

Ωστόσο η «Υοleni’s» δεν έχει στραμμένο το βλέμμα μόνο στις ΗΠΑ. Όπως αποκάλυψε ο επιχειρηματίας, γίνονται εδώ και αρκετό διάστημα συζητήσεις για επέκταση στη Γερμανία, σε δύο ή και περισσότερες μεγάλες πόλεις, σε Φρανκφούρτη, Στουτγκάρδη κ.αλ., ενώ υπάρχουν και σκέψεις για Βρετανία, για το Λονδίνο.

«Όλες αυτές οι κινήσεις θα εξαρτηθούν από τους ανθρώπους που θα βρούμε για να συνεργαστούμε στο εξωτερικό».

GReat’ και εξαγωγές μέσω τουρισμού

Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός δεν προβλέπει δημιουργία ‘Υoleni’s’ σε άλλες πόλεις, προβλέπει όμως και άλλα προϊόντα κάτω από το brand ‘GReat’ της Εταιρείας, αν και όπως υπογραμμίζει ο κ. Φιλιππίδης, στόχος είναι τα περισσότερα τρόφιμα και ποτά που διατίθενται από το κατάστημα να έχουν τη σφραγίδα, τη μπράντα και την ξεχωριστή ταυτότητα των ανθρώπων που τα παράγουν.

«Δίνουμε μεγάλη έμφαση στις ιδιαιτερότητες του κάθε παραγωγού, θέλουμε αυτές να προβάλλονται. Ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα έχει κάνει άλματα την τελευταία δεκαετία και αυτό πλέον αναγνωρίζεται στο εξωτερικό. Το διαπιστώνουμε και από τους ξένους, τους τουρίστες που έρχονται στο ‘Yoleni’s’, οι οποίοι σημειωτέον όταν ψωνίζουν κάνουν αγορές πενταπλάσιες σε αξία από τους Έλληνες.

«Διαπιστώνουμε ότι το ‘Yoleni’s’ λειτουργεί ως τουριστική ατραξιόν και αυτό μας ικανοποιεί ιδιαίτερα. Βλέπουμε το ‘Υοleni’s’ σαν ένα πρεσβευτή των ελληνικών τροφίμων και ποτών, της ελληνικής γαστρονομίας  και αυτό επιδιώκουμε να το ενισχύσουμε και με τις on line πωλήσεις, με τα σεμινάρια και τις γευσιγνωσίες που διοργανώνονται, με τα δώρα από εκλεκτά ελληνικά προϊόντα», πρόσθεσε ο κ. Φιλιππίδης για να σημειώσει:

«Κάτι ακόμη θα ήθελα να υπογραμμίσω, ότι σε αυτή την ποιοτική επανάσταση που έχει γίνει τα τελευταία δέκα χρόνια στη χώρα μας στον κλάδο των τροφίμων και  ποτών, έχουν συμβάλλει καθοριστικά νέοι άνθρωποι, με γνώσεις και μεράκι, που αποφάσισαν να τα δώσουν όλα μέσα στα χρόνια της κρίσης, αναδεικνύοντας τον πλούτο της ελληνικής γης και της γαστρονομικής μας παράδοσης».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ