«Τραγική» χαρακτηρίζει στο GRTimes o πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Παντελής Φιλιππίδης την απόφαση λοιμωξιολόγων και κυβέρνησης να μην ανοίξουν τα εμπορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης με click in shop και να συνεχίσουν να λειτουργούν με click away – Για λουκέτα προειδοποιεί ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης

Ρεπορτάζ: Νεκταρία Ψαράκη 

Την ώρα που ο εμπορικός κόσμος ήλπιζε να λειτουργήσει και στη Θεσσαλονίκη το μοντέλο της Αθήνας, με αγορές εντός (click in shop) στα εμπορικά καταστήματα, μία απόφαση «βόμβα» ήρθε να φέρει τα πάνω κάτω, καθώς όπως φέρονται να προτείνουν στην κυβέρνηση οι λοιμωξιολόγοι, το λιανεμπόριο της Θεσσαλονίκης θα εξακολουθεί να δουλεύει με click away.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, τονίζει στο GRTimes ότι πρόκειται για μία απόφαση «τραγική», ενώ χαρακτηρίζει το click away ως μία μέθοδο «αποτυχημένη». Ταυτόχρονα, υποστηρίζει ότι πρόκειται για μία απόφαση «ακατανόητη», καθώς δεν έχει εντοπιστεί ποτέ ως σήμερα κρούσμα στα εμπορικά καταστήματα.

Αν το πρόβλημα είναι ο συνωστισμός εκτός των καταστημάτων, να πάρουν στοχευμένα μέτρα

«Δεν είναι τα μαγαζιά μας υπερμεταδότες. Το λιανεμπόριο δεν έχει να κάνει με το ιικό φορτίο των πόλεων. Άλλωστε, έχει αποδειχθεί. Δεν έχει βρεθεί ούτε ένα κρούσμα στα μαγαζιά μας. Γιατί μας εμπλέκουν; Τι σχέση έχουμε εμείς; Αν το πρόβλημά τους είναι ο συνωστισμός εκτός των καταστημάτων, ας πάρουν μέτρα που να στοχεύουν εκεί. Είναι δυνατόν για αυτό να μας κρατούν ουσιαστικά κλειστούς; Με 120.000 άτομα την Κυριακή στην Παραλία της Θεσσαλονίκης, ευθυνόμαστε εμείς και οι δύο πελάτες που θα περιμένουν έξω από το μαγαζί μας;», διερωτάται.

Ο κ. Φιλιππίδης, τονίζει επίσης ότι οι προβλέψεις για λουκέτα δυστυχώς έπεσαν μέσα, καθώς «ήδη 17 εμπορικά καταστήματα στην Τσιμισκή έχουν κλείσει και δεν τα αγοράζει κανείς, ενώ 10 έχουν βάλει λουκέτο στον πρώτο εμπορικότερο και ακριβότερο δρόμο της χώρας, την Ερμού της Αθήνας».

Ζορπίδης: Τα λουκέτα θα τα δούμε μετά το Πάσχα

Ο κ. Ζορπίδης τονίζει στο GRTimes ότι η αγορά «έτσι κι αλλιώς έχει πάρει την κάτω βόλτα, είτε με click away είτε χωρίς». Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει και ο ίδιος ότι το click away είναι μάλλον μία μέθοδος που… «δεν περπατάει».

«Έχουν υπάρξει μαγαζιά που δεν έχουν δεχτεί ούτε έναν πελάτη. Δεν έχουν πουλήσει ούτε ένα μπλουζάκι. Είναι αδύνατον ο πολίτης να αγοράζει από το ίντερνετ ορισμένα προϊόντα, όπως για παράδειγμα παπούτσια. Θέλουν να τα δοκιμάζουν. Προβλέπω πολλά λουκέτα, μετά το Πάσχα», δηλώνει.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ