Φραγκάκης – ΕΟΤ στο GRTimes.gr: Ξεκινάει η καμπάνια για την ηπειρωτική χώρα

Φραγκάκης – ΕΟΤ στο GRTimes.gr: Ξεκινάει η καμπάνια για την ηπειρωτική χώρα

«Η αυθεντικότητα είναι στην καρδιά της τριετούς στρατηγικής του ΕΟΤ» δήλωσε ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Δημήτρης Φραγκάκης στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργανώθηκε στην 36η Philoxenia, με τίτλο «Τουρισμός Εμπειρίας. Αναζητώντας την Αυθεντικότητα». «Το θέμα του συνεδρίου αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τον ΕΟΤ» δήλωσε στο GRTimes.gr ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.

Της Ντέπυς Χιωτοπούλου ([email protected])

Ιδιαίτερα στοχευμένη αποδείχθηκε η φετινή θεματολογία του συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε χθες (Σάββατο 13 Νοεμβρίου) στο πλαίσιο της 36ης  Philoxenia. Η αυθεντικότητα του τουριστικού προϊόντος, αναμφίβολα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό και ως συμπέρασμα από τις εργασίες διακριμένων ομιλητών του συνεδρίου «Τουρισμός Εμπειρίας. Αναζητώντας την Αυθεντικότητα» είναι το γεγονός πως αυξάνονται οι τουρίστες που αναζητούν προσωποποιημένες εμπειρίες.

«Είμαστε εδώ, μετά από δυο χρόνια απουσίας της Philoxenia, που είναι ένα σήμα ότι σιγά σιγά μπαίνουμε σε μια κανονικότητα» δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο GRTimes.gr ο οποίος απεύθυνε χαιρετισμό στο συνέδριο.

Όπως ο ίδιος επισήμανε η θεματολογία του συνεδρίου αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τον ΕΟΤ «είναι η αυθεντικότητα του ελληνικού τουρισμού και πώς την προβάλλουμε» ενώ σχολιάζοντας τη φετινή σεζόν ο κ. Φραγκάκης επισήμανε πως ο ελληνικός τουρισμός τα  πήγε καλά φέτος, «θα πάει πολύ καλά και του χρόνου, φαίνεται ότι θα έχουμε αύξηση και στις αφίξεις και στα έσοδα. Όμως, οι μεγάλες προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού είναι μπροστά μας και θα πρέπει σιγά σιγά να μιλάμε με όρους μέλλοντος, με όρους μετά πανδημίας εποχή» πρόσθεσε.

Καμπάνια για την ηπειρωτική Ελλάδα

Η καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την ηπειρωτική χώρα  ανακοινώθηκε στο πλαίσιο της 36ης Philoxenia, η οποία θα είναι ειδικευμένη για τον χειμώνα, και θα αφορά όχι παράκτιες περιοχές, αλλά περιοχές της ηπειρωτικής χώρας, ορεινές, ημιορεινές και πεδινές.

Όπως δήλωσε στο GRTimes.gr ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, η καμπάνια θα ξεκινήσει σε ένα μήνα, θα έχει διάρκεια τρεις μήνες, θα προβληθεί σε 15 χώρες της Ευρώπης αλλά και στην Ελλάδα.

City break

Όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, αμέσως μετά την καμπάνια για την ηπειρωτική χώρα, «θα κάνουμε άλλη μια καμπάνια, ήδη έχουμε ξεκινήσει να την ετοιμάζουμε, και αφορά το city break,  για τα Σαββατοκύριακα και τα τριήμερα που μπορεί να περάσει κανείς στις πόλεις μας» δήλωσε εστιάζοντας κατά κύριο λόγο σε Αθήνα και  Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.

Σ’ ότι αφορά το ύψος της καμπάνιας που θα τρέξει το επόμενο διάστημα ο ΕΟΤ, στο σύνολό τους είναι ύψους περίπου 5 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

36η Philoxenia: Μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό η αυθεντικότητα του τουριστικού προϊόντος

Ο Δήμος Καλαμαριάς στην 36η Philoxenia: Εξωστρέφεια και ενθαρρυντικά μηνύματα

36η Philoxenia: “Εμπειρία και αυθεντικότητα” στο επίκεντρο συνεδρίου παρουσία Κικίλια

Kικίλιας: Κορυφαία τουριστική έκθεση η Philoxenia

Συμμετοχή του Δήμου Αλεξανδρούπολης στην 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «PHILOXENIA» !

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top