Μέση πληρότητα 38,4% κατέγραψαν τα ξενοδοχεία τον Μάρτιο

Μέση πληρότητα 38,4% κατέγραψαν τα ξενοδοχεία τον Μάρτιο

Χαμηλή πληρότητα δείχνουν τα τελευταία στατιστικά στοιχεία για τα ξενοδοχεία δωδεκάμηνης λειτουργίας που αφορούν τον Μάρτιο, μήνα που εποχικά είναι πάντοτε από τους πιο αδύναμους.

Ωστόσο, τα στοιχεία αυτά δεν είναι αντιπροσωπευτικά της κίνησης που καταγράφεται στα μεγάλα πεντάστερα ξενοδοχεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης και τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, όπου σημειώνονται πολύ υψηλότερες επιδόσεις. Την ίδια ώρα, άλλη, διαφορετική έρευνα της Booking.com επιβεβαιώνει την αυξημένη διάθεση διεθνώς για ταξίδια, αλλά και τη μεγάλη σημασία που αποδίδουν πλέον οι ταξιδιώτες στις αρχές βιωσιμότητας των προορισμών των καταλυμάτων και των αεροπορικών επιχειρήσεων.

Το 85% των ελληνικών ξενοδοχείων συνεχούς λειτουργίας ορεινού όγκου και πόλεων σε όλη τη χώρα ήταν ανοιχτά τον Μάρτιο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ). Η μέση πληρότητα ήταν 38,4% και η μέση τιμή διάθεσης δίκλινου δωματίου τα 51 ευρώ. Για το τρίμηνο που προηγήθηκε, δηλαδή την περίοδο από 1 Δεκεμβρίου 2021 έως 28 Φεβρουαρίου 2022, που αποτελεί και την υψηλότερη περίοδο από πλευράς κίνησης για τα ξενοδοχεία του ορεινού όγκου, ήταν ανοιχτό το 79,3% των ξενοδοχείων, ενώ ένα στα πέντε δεν λειτούργησε, επιλέγοντας να παραμείνει κλειστό, δείχνουν τα στοιχεία του ΙΤΕΠ.

Όσον αφορά τα ανοιχτά ξενοδοχεία, η μέση πληρότητα ήταν 28,2%, που με αναγωγή στο σύνολο των ξενοδοχείων συνεχούς λειτουργίας γίνεται 21,3%.

Σε άλλη χωριστή έρευνα, που έγινε για λογαριασμό της Booking.com, με δείγμα 30.000 δυνητικούς ταξιδιώτες από 32 χώρες επιβεβαιώνεται η διάθεση για ταξίδια, καθώς το 71% των ερωτηθέντων διεθνώς απαντάει ότι τους επόμενους 12 μήνες επιθυμεί να ταξιδέψει και μάλιστα με βιώσιμο τρόπο.

Ποσοστό που είναι αυξημένο κατά 10% σε σχέση με εκείνο της αντίστοιχης έρευνας του 2021.

Το 81% των ταξιδιωτών συμφωνούν πως η αειφορία στα ταξίδια είναι σημαντική, ενώ 50% αναφέρουν πως οι πρόσφατες εξελίξεις για την κλιματική αλλαγή τους έχουν επηρεάσει, ωθώντας τους προς πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

Περισσότερο από 35% των ερωτηθέντων μάλιστα δηλώνουν ότι οι σχετικές πολιτικές βιωσιμότητας των επιχειρήσεων φιλοξενίας και μεταφορών συναξιολογούνται σε μεγάλο βαθμό όταν λαμβάνουν αποφάσεις για κρατήσεις.

Πηγή: Καθημερινή 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top