Sorry… no beaches! Η νέα ταυτότητα της Νάουσας παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη

Sorry… no beaches! Η νέα ταυτότητα της Νάουσας παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη

Ρεπορτάζ: Βαγγέλης Στολάκης

Το νέο…brand name, την νέα εικόνα της, την νέα ταυτότητά της λανσάρει εδώ και λίγο καιρό η ιστορική πόλη της Νάουσας σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες και να γίνει κορυφαίος προορισμός εναλλακτικών προορισμών. Παραδεχόμενοι οι υπεύθυνοι το βασικό τους μειονέκτημα που δεν είναι άλλο από την απουσία… θάλασσας, λένε πλέον sorry no beaches (συγνώμη όχι θάλασσες) και προσκαλούν μικρούς και μεγάλους να ανακαλύψουν τα μυστικά της περιοχής.

Όπως είπε ο δήμαρχος της περιοχής Νίκος Κουτσογιάννης από το 2016 μέχρι και σήμερα καταγράφεται αύξηση 30% στην τουριστική κίνηση της περιοχής. Τους αρχαιολογικούς χώρους επισκέπτονται 27.000 τουρίστες το χρόνο. Σημειώνεται πως η περιοχή διαθέτει 1.000 κλίνες σε σύγχρονες μονάδες της δεκαετίας του 90 και του 2000.

Η Νάουσα είναι η περιοχή της “Μακεδονίας” όπου συναντήθηκαν ο μεγάλος Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης και ο μεγάλος στρατηλάτης και μαθητής του Μέγας Αλέξανδρος.

“Η Νάουσα δεν είχε καταλάβει τον εαυτό της ως τουριστικό προορισμό. Μέχρι πρόσφατα θεωρούνταν το Μάντσεστερ των Βαλκανίων. Τα τελευταία χρόνια η πόλη και η ευρύτερη περιοχή έπεσαν σε κατάθλιψη” σημείωσε. Ανέφερε ότι η “εξαφάνιση” της κλωστοϋφαντουργίας πριν δεκαπέντε χρόνια είχε ως αποτέλεσμα να μαραζώσει η περιοχή. Ο κ. Κουτσογιάννης ανέφερε ότι η Νάουσα είναι ένας υπέροχος τόπος για να ζεις. “Το 2000 αποφασίσαμε μια παρέα πιτσιρικάδων να Κάνουμε ένα φεστιβάλ κινηματογράφου και τα καταφέραμε” ανέφερε.

Όπως σχολίασε ο κ. Κουτσογιάννης για την αλλαγή ττης ταυτότητας της πόλης χρειάστηκε έρευνα σε μεγάλες πόλεις του εξωτερικού και η βοήθεια ειδικών. «Θελήσαμε να βρούμε τις αξίες που θα Κάνουν ελκυστική την Νάουσα, ώστε οι επισκέπτες να περάσουν καλά» ανέφερε.

Συγκεκριμένα είπε πως δόθηκε έμφαση στις Τέχνες, τη φύση, την «χαλάρωση», οι τρεις αξίες της περιοχής που προσφέρονται σε όλους τους επισκέπτες της Νάουσας. «Όλα αυτά τα βρίσκει κάνεις και σε άλλες περιοχής. Όχι όμως τον συνδυασμό τους» τόνισε ο κ. Κουτσογιάννης.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο της Νάουσας Νίκο Κουτσογιάννη βασική στόχευση του είναι η ανάπτυξη των συνεργασιών γιατί όπως είπε «μόνο θετικά αποτελέσματα και ανάπτυξη μπορούν να φέρουν».

Η νέα Νάουσα του αύριο θα είναι μια «πράσινη» πόλη που θα στηρίζεται στο νερό και την ζωογόνο δύναμη του. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια πόλη- σημείο αναφοράς αξιοποιώντας το νερό, τον ήλιο και την ενέργειά τους» είπε.

Την ίδια ώρα, ο δήμος λανσάρει τη δική του… συλλογή με μπλουζάκια, κούπες, παγούρια και βιβλία.

Σημαντικό ρόλο στην προώθηση του τουρισμού στην περιοχή διαδραματίζει ο οινοτουρισμός. Όπως ανέφεραν η Ελπίδα Παλαμίδα και  Γιώργος Σπανέλλης από τον Σύνδεσμο Οινοποιών και Αμπελουργών Νάουσας στην περιοχή υπάρχουν περισσότερα από 20 οινοποιεία τα περισσότερα εκ των οποίων είναι επισκέψιμα. Τα οινοποιεία εκτιμάται ότι επισκέπτονται 25.000-30.000 άτομα το χρόνο.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top