ΤCB: Το 45% των διοργανωτών συνεδρίων δεν ξέρει τη Θεσσαλονίκη

Tags#: ACT | Philoxenia | TCB

ΤCB: Το 45% των διοργανωτών συνεδρίων δεν ξέρει τη Θεσσαλονίκη

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Άγνωστη είναι η Θεσσαλονίκη ως προορισμός συνεδρίων, στο 45%  των εταιρειών που ασχολούνται με τη διοργάνωση συνεδρίων και την προώθηση προορισμών, με το λεγόμενο MICE, τη βιομηχανία που πραγματικά “αφήνει χρήμα” στον Τουρισμό.

Η πόλη, από αυτούς τους hosted buyers που τη γνωρίζουν, βαθμολογήθηκε με ένα “Καλώς”, αφού συνδεσιμότητα και υποδομές της έδωσαν συνολική βαθμολογία 3,9 με άριστα τo 5.

Τα παραπάνω προκύπτουν από στοχευμένη έρευνα που έκανε το Business School του ACT για το Τhessaloniki Convention Bureau, στη διάρκεια ενός εξαμήνου περίπου, σε 80  hosted buyers, 25 διαφορετικών εθνικοτήτων, κάποιοι από τους οποίους έχουν έρθει στην πόλη και διοργανώσει events και κάποιοι άλλοι όχι, αλλά έχουν προσεγγισθεί από το TCB.

Την έρευνα παρουσίασαν για το  TCB ο πρόεδρος και η διευθύντρια του Γραφείου, κ. Γιάννης Ασλάνης και Ελένη Σωτηρίου, από δε το  Βusiness School  του ACT ο διευθυντής κ. Νϊκος Χουρβουλιάδης και ο συντονιστής ακαδημαϊκών προγραμμάτων τουρισμού κ. Ανέστης Αναστασίου.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, από αυτούς που έχουν έρθει στη Θεσσαλονίκη, οι περισσότεροι, το 86%, την επέλεξε στη διάρκεια της τελευταίας τετραετίας, με το 48,3% να είναι hosted buyers ( προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες), το 27,6% διοργανωτές συνεδρίων και , το υπόλοιπο 24,1% και τα δύο.

Ήρθαν στην Ελλάδα, όχι στη Θεσσαλονίκη

Εντυπωσιακό είναι ότι από αυτούς που δεν γνωρίζουν τη Θεσσαλονίκη – συνεδριούπολη, το 90% έχει διοργανώσει event κάπου αλλού στην Ελλάδα, στοιχείο που κρίνεται θετικό αφού όποιοι κάνουν δουλειές σε άλλο ελληνικό προορισμό, θεωρείται ότι πιθανότερο είναι να διαλέξουν μία επόμενη φορά τη Θεσσαλονίκη.

Όλες οι κατηγορίες των επαγγελματιών της βιομηχαίας  ΜΙCE, σαν σημαντικότερους παράγοντες για την επιλογή ενός προορισμού, θεωρούν τον επαγγελματισμό, τις υποδομές και τη συνδεσιμότητα ( αεροπορικές διασυνδέσεις).

Καλό το φαγητό , αλλά….

Από αυτούς που υλοποίησαν διοργανώσεις στη Θεσσαλονίκη, η πόλη αξιολογήθηκε με ένα συνολικό “Καλώς”, αφού πήρε 3,9 με άριστα το 5. Στα δυνατά σημεία της πόλης βρέθηκε να είναι ο ….καιρός, η γαστρονομία και οι τιμές. Αντίθετα, χαμηλά βαθμολογήθηκαν οι υποδομές και η συνδεσιμότητα.

Αυτό που τονίσθηκε κατά την παρουσίαση είναι ότι η Θεσσαλονίκη, παρά τις αδυναμίες της, έχει καταφέρει να μπει στην αξιολόγηση του Congress Magazine, στην πρώτη δεκάδα των πόλεων – μεσαίου μεγέθους συνεδριακών προορισμών, καταλαμβάνοντας την 8η θέση.

Eπίσης, επισημάνθηκε ότι ως το 2021, με την ολοκλήρωση των έργων στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”, θα έχει βελτιωθεί και η συνδεσιμότητα της πόλης με διεθνείς προορισμούς. Άλλωστε, το 2020 είναι “κλεισμένη” στο 90% η πόλη, με συνεδριακές διοργανώσεις και, το 2021, σε ποσοστό 50%.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top