Περισσότερες από 3,5 εκατομμύρια κλήσεις έχει δεχθεί ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 με το 99,4% των αιτημάτων να απατώνται άμεσα, τόνισε σε ανάρτηση του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, επισημαίνοντας ότι παραμένει προτεραιότητα ο στόχος της συνεχούς βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών.
«Με σχέδιο ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει δεχτεί πάνω από 3,5 εκατ. κλήσεις με το 99,4% των αιτημάτων να απαντώνται άμεσα.
»Το 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα. Στόχος παραμένει η συνεχής βελτίωση ώστε να γίνει καθημερινός σύμμαχος των πολιτών», επισημαίνει ο κ. Οικονόμου.
#Με_σχέδιο ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει δεχτεί πάνω από 3,5 εκατ. κλήσεις με το 99,4% των αιτημάτων να απαντώνται άμεσα. Το 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα. Στόχος παραμένει η συνεχής βελτίωση ώστε να γίνει καθημερινός σύμμαχος των πολιτών.@K_Hatzidakis
— Γιάννης Οικονόμου (@joikonomou) November 11, 2022
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θεσσαλονίκη: Νέα αναβολή στη δίκη Ψωμιάδη για την επίθεση στον Μπουτάρη
Θεσσαλονίκη: Με ευλάβεια ο λαμπρός εορτασμός του προστάτη των εμπόρων, Αγίου Μηνά (ΦΩΤΟ-VIDEO)