Καραγιάννης: Νέο παραγωγικό μοντέλο – 5 βασικές προτεραιότητες

Καραγιάννης: Νέο παραγωγικό μοντέλο – 5 βασικές προτεραιότητες
Πολιτική   | 25/01/2020 | 15:00

«Το 2023 θα εγκαινιάσουμε μετρό και όχι μουσαμάδες. Επαναφέραμε το έργο στον αρχικό σχεδιασμό του αλλά και με βελτιώσεις, πετυχαίνοντας επιπλέον μείωση κόστους. Δεν πρόκειται να ταλαιπωρήσουμε τους Θεσσαλονικείς» δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης προσθέτοντας ότι με την τεχνική «λύση» που προωθούσε η προηγούμενη κυβέρνηση το έργο θα τελείωνε το 2025-2026.

Τα παραπάνω δήλωσε μιλώντας από την τελετή κοπής της βασιλόπιτας ΤΕΕ/ΤΚΜ που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του τμήματος.

Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά όσα είπε ο κ. Καραγιάννης:

Επενδύουμε σε έργα που αλλάζουν την καθημερινότητα του πολίτη.

Στο Υπουργείο μας, δουλεύουμε για έργα που θα αλλάξουν μακροπρόθεσμα την εικόνα της χώρας, αλλά και την καθημερινότητα του πολίτη.

Και όπως έχει τονίσει και δείχνει και στην πράξη ο Κώστας Καραμανλής, είμαστε αποφασισμένοι να μην αφήσουμε απλώς τον καιρό να περάσει με πυροτεχνήματα, όπως έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση, αλλά όταν ολοκληρώσουμε τη θητεία μας να έχουμε αφήσει πίσω μας έργο χειροπιαστό.

Πολλά προβλήματα που έχουμε κληρονομήσει είναι σύνθετα και δεν λύνονται με μαγικό ραβδί… Απαιτούν σοβαρό σχεδιασμό… συστηματική δουλειά σε βάθος χρόνου, τα αποτελέσματα της οποίας σταδιακά θα γίνονται και πιο ορατά.

Δεν μας αρέσει να μηδενίζουμε, αλλά να αναγνωρίζουμε το έργο όλων των κυβερνήσεων και τη συνέχεια του Κράτους. Δεν έκανε μόνο λάθη η προηγούμενη κυβέρνηση λοιπόν. Ολοκλήρωσε και έργα που παρέλαβε. Πέρα από αυτά, όμως, άφησε πίσω της μεγάλα προβλήματα και το χειρότερο,

ΔΕΝ άφησε πίσω της καμία ώριμη μελέτη, κανέναν σχεδιασμό για τα έργα της επόμενης 15ετίας.

 

Νέο παραγωγικό μοντέλο/5 βασικές προτεραιότητες

Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει ήδη κάνει σοβαρά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση.

Η μείωση της φορολογίας,

οι εμπροσθοβαρείς μεταρρυθμίσεις,

η μείωση της γραφειοκρατίας και το άνοιγμα των αγορών είναι η αναγκαία αρχή.

Στόχος να καταστήσουμε την Ελλάδα κόμβο της ευρύτερης περιοχής μας.

Υποδομές σε σιδηρόδρομο, λιμάνια και logistics, πρέπει να έχουν κεντρικό ρόλο στα επόμενα χρόνια. Το 2020 είναι ένα κομβικό έτος για την προσπάθειά μας

Πρώτον. Να δώσουμε οριστικές λύσεις σε μεγάλα έργα που έχει ανάγκη ο τόπος.

Προβλήματα που χρόνιζαν, λύνονται με εντατική μελέτη, και ρεαλιστικές παρεμβάσεις. Με υψηλή ποιότητα, εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, το συντομότερο δυνατό και όσο γίνεται χαμηλότερο κόστος.

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Πάτρα-Πύργος. Αντί να είναι έτοιμο το έργο, είναι στο μηδέν. Το τεμάχισαν σε 8 μέρη για λόγους που όλοι γνωρίζουν και το οδήγησαν στο τέλμα. Όπως ξέρετε, τις προηγούμενες μέρες είχαμε μια πολύ θετική εξέλιξη, καθώς συμφωνήσαμε με τον παραχωρησιούχο το έργο να ενταχθεί ξανά στη σύμβαση παραχώρησης.

Αλλά πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της κατηγορίας υπάρχει και εδώ, στην πόλη μας. Κι αναφέρομαι στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Όσοι έχουμε δεσμούς με τη Θεσσαλονίκη, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι ότι οι Θεσσαλονικείς δεν αντέχουν άλλη κοροϊδία για αυτό το ζήτημα. ..

Λυπάμαι που το λέω, αλλά δυστυχώς αυτό ακριβώς έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση, κορόιδευε…

Εγκαινίαζαν μουσαμάδες και έφεραν όλο το έργο πίσω με ιδεοληψίες για το σταθμό Βενιζέλου.

Έλεγαν ψέματα ότι θα είναι έτοιμο το 2020, ενώ στην πραγματικότητα ένα μέρος θα δινόταν κολοβό το 2022, μετά κεντρικοί σταθμοί θα έκλειναν για πάνω από έναν χρόνο και τελικά θα παραδιδόταν ολοκληρωμένο γύρω στο 2026!

Εμείς επαναφέραμε το έργο στον αρχικό σχεδιασμό, με βελτιώσεις.

Προστατεύουμε πιο αποτελεσματικά τις αρχαιότητες.

Όπως ξέρετε, το ΚΑΣ γνωμοδότησε θετικά με ευρύτατη πλειοψηφία, κι έτσι μας άνοιξε το δρόμο και έκλεισε τα στόματα όσων έριχναν λάσπη στο σχεδιασμό μας… Κι επιπλέον, με τη λύση που δίνουμε όχι μόνο διασφαλίζουμε και μετρό και αρχαιότητες, αλλά και μειώνουμε το κόστος, περίπου κατά 40.000.000. Και δεσμευόμαστε να παραδώσουμε έργο ολοκληρωμένο το 2023. Να εγκαινιάσουμε Μετρό και όχι μουσαμάδες!

Παράλληλα με τη βασική γραμμή, προχωράμε και την επέκταση του Μετρό προς Καλαμαριά.

Εδώ θέλω να αναφερθώ και σε δυο ακόμα έργα που ενδιαφέρουν άμεσα τη Βόρειο Ελλάδα και έχουν κεντρική θέση στον προγραμματισμό μας.

Με ταχύτητα, λοιπόν, σχεδιάζουμε να προχωρήσουν το 2020 και οι εργασίες αναβάθμισης στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Η διαδρομή αυτή μπορεί να πέσει ακόμα και κάτω από τις 3,5 ώρες!

Επίσης, θέλω να αναφερθώ  στην Εγνατία. Ο προγραμματισμένος  διαγωνισμός   θα πραγματοποιηθεί στις 26/6/2020 με όρους διαφάνειας και ορθολογισμού. Λειτουργούμε τους σταθμούς διοδίων, όπως δεσμευόταν η χώρα, αλλά χωρίς τις αυξήσεις του ΣΥΡΙΖΑ.

Και αξιοποιούμε την τεχνογνωσία της εταιρείας, ολοκληρώνοντας τις μελέτες για έργα που θα αλλάξουν τη Θεσσαλονίκη, όπως η νέα υπερυψωμένη περιφερειακή λεωφόρος ταχείας κυκλοφορίας, γνωστή ως fly over.

Και περνώ στη δεύτερη προτεραιότητα του Υπουργείου μας: συνεχίζουμε τις στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις, για το καθεστώς ανάθεσης, υλοποίησης και λειτουργίας των έργων. Θέλουμε διαφάνεια, απλούστευση διαδικασιών και σεβασμό στον φορολογούμενο.

Ήδη κάναμε ουσιώδεις παρεμβάσεις. Αναστείλαμε την ισχύ του Π.Δ. 71/2019 που δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα. Θεσμοθετήσαμε το Μητρώο Υποδομών.

Τρίτη προτεραιότητα: Δεν είναι στο κομμάτι των υποδομών, όμως καίει κυριολεκτικά την πόλη μας, τη Θεσσαλονίκη. Καθημερινή μάχη, για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών. Όσο και αν μέρα με τη μέρα λύνονται επιμέρους προβλήματα, οι πολίτες ακόμα δεν είναι ικανοποιημένοι –και έχουν δίκιο.

Όλοι γνωρίζουν ότι βρήκαμε τον ΟΑΣΘ ένα βήμα πριν την κατάρρευση. Παραλάβαμε έναν οργανισμό σε διάλυση και έναν στόλο γερασμένο και κακοσυντηρημένο. Εκπονήσαμε σχέδιο διαχείρισης κρίσης. Αλλάξαμε διοίκηση με αξιοκρατικά ικανά στελέχη, θέσαμε σε κυκλοφορία 102 επιπλέον λεωφορεία, πετύχαμε συμφωνία με τα ΚΤΕΛ, προχωρήσαμε σε οικονομικό έλεγχο και καταργήσαμε τις διατάξεις περί ΑΣΥΘ,  που θα άφηναν τη Θεσσαλονίκη κυριολεκτικά χωρίς συγκοινωνία.

Τις επόμενες εβδομάδες θα μπουν 120 νέα οχήματα στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ, από τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ. Μέχρι το καλοκαίρι, θα έχουμε άλλα 100. Έτσι, από 215 που παραλάβαμε, θα ξεπεράσουμε τα 500, όσα περίπου είχαμε το 2014.

Παράλληλα, προετοιμάζουμε διαγωνισμό που θα γίνει εντός του 2020, για προμήθεια 1000 λεωφορείων και για την Αθήνα και για τη Θεσσαλονίκη. Πολλά από αυτά θα είναι ηλεκτρικά και γενικότερα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Θυμίζω ότι ένας διαγωνισμός που πήγε να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν τόσο πρόχειρος που έπεσε δικαστικά επειδή δεν είχε χρηματοδότηση…

Τέταρτον. Βάζουμε μπρος έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό για τον εθνικό στόχο της οδικής ασφάλειας.

Με παρεμβάσεις σε όλα τα επίπεδα: Έργα σε επικίνδυνα σημεία του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου με το Πρόγραμμα Επεμβάσεων Οδικής Ασφάλειας ύψους 455 εκ. Παράλληλα σχεδιάζουμε δράσεις που θα αγγίξουν και τον ΚΟΚ, για την αλλαγή της οδηγικής συμπεριφοράς μας. Και μαζί, ετοιμάζουμε ένα νέο, σύγχρονο, λειτουργικό και αδιάβλητο μοντέλο εξετάσεων οδήγησης.

Τέλος, ο πέμπτος πυλώνας Να προετοιμάσουμε το στρατηγικό σχεδιασμό της νέας γενιάς έργων που χρειάζεται η Ελλάδα, που θα αναζωογονήσουν την αγορά και θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας. Έργα με τεκμηριωμένη σχέση κόστους – οφέλους, σκοπιμότητα και βιωσιμότητα.

Κι εδώ επιστρέφω σε κάτι που ανέφερα νωρίτερα στην τοποθέτησή μου. Αυτή η νέα γενιά έργων, πρέπει να υπηρετεί το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας.

Οι  συνδυασμένες μεταφορές,

η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου μας,

οι επενδύσεις σε λιμάνια και logistic centers, με δεδομένη τη στρατηγική θέση της χώρας μας για ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, μας προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες.

Η ταχεία διασύνδεση Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Αλεξανδρούπολης αλλά και Αλεξανδρούπολης-Μαύρης Θάλασσας, μπορεί να αναβαθμίσει στρατηγικά όλη τη Βόρεια Ελλάδα.

Αλλά κι η Θεσσαλονίκη  μπορεί να γίνει λιμάνι μεταφόρτωσης, αλλά και λιμάνι εξόδου για τα προϊόντα από τη ΝΑ Ευρώπη. Συνδυάζοντας αυτές τις δυνατότητες, η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να καταστεί ένα κέντρο, ένα hub για είσοδο και έξοδο προϊόντων από την ΕΕ.

Έργα στη Βόρειο Ελλάδα

Πέρα από αυτές τις 5 κεντρικές πολιτικές μας επιλογές, επειδή βρισκόμαστε στη Θεσσαλονίκη, λίγο πριν κλείσω θέλω να αναφερθώ και σε ορισμένα ακόμα έργα της ευρύτερης περιοχής μας που ξέρω ότι σας ενδιαφέρουν. Μιλήσαμε ήδη για το Μετρό, το fly over, την Εγνατία, τη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα.

Πέρα από αυτά, υπάρχουν και άλλα σημαντικά έργα που ξεμπλόκαραν αυτό το εξάμηνο και προχωράμε με ταχύτητα στην υλοποίησή τους.

Ιδιαίτερα θέλω να σταθώ στην ολοκλήρωση της σύνδεσης αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας  οδού με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης και το οδικό δίκτυο περιοχής Καλοχωρίου.

Το έργο αυτό περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης μήκους 3,5 χλμ περίπου. Παράλληλα αναβαθμίζεται μέρος του τοπικού οδικού δικτύου, στην βιομηχανική περιοχή του Καλοχωρίου, αποκαθιστώντας τη σύνδεση του με τον 6ο Προβλήτα και τον ΠΑΘΕ. Το έργο εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ και αναμένεται άμεσα η δημοπράτηση του.

Να αναφερθώ επίσης στις παρεμβάσεις για βελτίωση της οδικής ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης Πολυγύρου και ιδίως στο Τμήμα Θέρμη-Γαλάτιστα που παρουσιάζει αυξημένα προβλήματα. Παρεμβάσεις όπως είναι η διαπλάτυνση κατά τμήματα της οδού, η πλήρης αναμόρφωση ισόπεδων κόμβων, η κατασκευή πεζοδρομίων και η κατασκευή επιφανειακών και υπόγειων έργων αποχέτευσης και αντιπλημμυρικής προστασίας. Η κατάθεση των προσφορών για αυτό το έργο είναι στις  4 Φεβρουαρίου. Άλλο οδικό έργο είναι η βελτίωση και διαπλάτυνση του τμήματος Ν. Μουδανιά-Ποτίδαια, σε μια περιοχή με πολλά ξενοδοχεία και παραθεριστικές κατοικίες, αλλά και καταστήματα. Όσοι έχουμε επαφή με την περιοχή γνωρίζουμε ότι η κυκλοφορία επιβαρύνεται ιδιαίτερα  τους θερινούς μήνες. Με το έργο αυτό, ο δρόμος βελτιώνεται και μετατρέπεται της σε οδό ταχείας κυκλοφορίας, με διαχωρισμό της κυκλοφορίας σε δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η κατάθεση των προσφορών για το εν λόγω έργο είναι την ερχόμενη Τρίτη.

Άλλο σπουδαίο έργο της ευρύτερης περιοχής: η οδική σύνδεση της Εγνατίας Οδού με το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Ολοκληρώνεται η επισκόπηση των μελετών, ώστε να ενταχθεί και αυτό το έργο στο ΥΜΕΠΕΡΑΑ, ενώ ταυτόχρονα θα προχωρήσει άμεσα και η δημοπράτησή του.

Έχουμε επίσης την κατασκευή του 2ου Κλάδου Κεντρικού Αποχετευτικού αγωγού (ΚΑΑ) Θεσσαλονίκης. Δηλαδή την κατασκευή ενός νέου αγωγού, μήκους 4.400μ. Ξεπεράσαμε τα προβλήματα χρηματοδότησηςκαι προχωράμε την κατασκευή του, έως το τέλος του 2020.

Άλλο έργο: Αποχέτευση Ομβρίων υδάτων νοτίου τμήματος Δήμου Καλαμαριάς. Το δεύτερο εξάμηνο του 2020 θα δημοπρατήσουμε το έργο, για την προστασία της ευρύτερης ανάντη περιοχής της οδού Πόντου. Το έργο αυτό, όπως και το επόμενο που θα σας αναφέρω, τα έχουμε εντάξει στο μεγάλο πρόγραμμα αντιπλημμυρικής προστασίας που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Τράπεζα του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Τέλος, λοιπόν, προχωράμε στην κατασκευή Αντιπλημμυρικών έργων ευρύτερης περιοχής Λαχαναγοράς. Θα δημοπρατηθεί και αυτό την ίδια περίοδο, κι έχει ως στόχο την προστασία της ευρύτερης περιοχής, που είναι εν μέρει οικιστική και κατά το πλείστον βιοτεχνική και βιομηχανική. Η ολοκλήρωσή του αναμένεται μέχρι το τέλος του 2023.

Θέλω να σας πω ότι μόνο αυτά τα 7 έργα τα οποία σας ανέφερα τώρα, έχουν συνολικό προϋπολογισμό αρκετά πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ. Χρήματα τα οποία σε μεγάλο βαθμό θα ενισχύσουν την τοπική οικονομία και θα στηρίξουν και τον τεχνικό κόσμο της ευρύτερης περιοχής.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

13:3024/02

Άκυρα και τα προγράμματα Erasmus λόγω κοροναϊού Διεθνή ,Ελλάδα ,Παιδεία

13:2724/02

Ν. Ντιμιτρόφ: Το VMRO θα χάσει τις εκλογές Βαλκάνια ,Θεσσαλονίκη ,Σημαντικά

13:2024/02

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ενίσχυση δρομολογίων λόγω Αποκριών Ελλάδα ,Κοινωνία

13:1024/02

Κικίλιας: Θωρακισμένη η Ελλάδα από τον κοροναϊό Ελλάδα ,Υγεία

13:0024/02

Ι. Χαϊδά: Νέα πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μαρμάρου ΜΑΘΡΑ Ελλάδα ,Επιχειρήσεις

12:5424/02

Δολοφονία 45χρονου: Για ατύχημα μιλούν οι κατηγορούμενοι Θεσσαλονίκη ,Σημαντικά

12:4024/02

Κοροναϊός: Αδειάζουν τα σούπερ-μάρκετ στην Ιταλία Διεθνή

12:3424/02

Αναστασιάδης: Ο Τσίπρας στρέφεται εναντίον του ίδιου του Συντάγματος Ελλάδα ,Πολιτική

12:2024/02

«Μακεδονία»: Αύξηση επιβατών τον Ιανουάριο Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

12:1024/02

Αλ. Κόπτσης: Υγιείς οι μαθητές που επιστρέφουν από την Ιταλία Ελλάδα ,Υγεία

12:0024/02

Θεσ/νίκη: Μπούκαραν σε γήπεδο και τραυμάτισαν παίkτες Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

11:5024/02

Τριήμερο με κέφι στον Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

11:4024/02

Γ. Βούρος στο Grtimes.gr: Η ΑΕΚ είχε «αποβληθεί» από τον Δήμο (VIDEO) SamTimes ,Σημαντικά ,Συνεντέυξεις

11:3224/02

Έταζαν δάνεια και… αυγάτιζαν ευρώ μέσω παραχάραξης! Ελλάδα ,Κοινωνία

11:2524/02

Δένδιας: Το μέλλον των Βαλκανίων βρίσκεται στην ΕΕ Πολιτική ,Σημαντικά

11:1824/02

Θεσ/νίκη: Σύγκρουση τριών οχημάτων στον περιφερειακό Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

11:1024/02

ΑΠΘ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο για κοροναϊό Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία ,Υγεία

11:0524/02

Θεσ/νίκη: Αναστάτωση από την έντονη οσμή αερίου Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

11:0024/02

Κοροναϊός: Πρώτο κρούσμα και στο Αφγανιστάν Διεθνή ,Υγεία

11:0024/02

Καράογλου: Ανέδειξε την τουριστική Β. Ελλάδα Β.Ελλάδα ,Κοινωνία ,Τουρισμός

10:5024/02

ΠΟΕΔΗΝ: Ζητά μέτρα προστασίας για κοροναϊό Ελλάδα ,Κοινωνία ,Υγεία

10:4024/02

Στο Πανόραμα ο δήμαρχος Κονάκ Σμύρνης Δήμοι ,Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη

10:3024/02

Κοροναϊός: Τέταρτος νεκρός στην Ιταλία Διεθνή ,Υγεία

10:2024/02

Ομάδα εργασίας για το κλείσιμο ανοιχτών δομών στα νησιά Ελλάδα ,Κοινωνία ,Πολιτική

10:1024/02

Θεσ/νίκη: Χωρίς τον Ιταλό ΥΠΕΞ η διάσκεψη λόγω κοροναϊού Βαλκάνια ,Διεθνή ,Ελλάδα

10:0024/02

ΦΣΘ: Εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη Ελλάδα ,Κοινωνία ,Υγεία

09:5024/02

Τούρκικα ΜΜΕ: Στο Ιντλίμπ ο τουρκικός στρατός (βίντεο) Διεθνή

09:4024/02

Μαξίμου: Σύσκεψη για κοροναϊό και μέτρα προστασίας Ελλάδα ,Υγεία

09:3024/02

Ωραιόκαστρο: Τεράστια η συμμετοχή στο καρναβάλι (ΦΩΤΟ) Δήμοι ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

09:2824/02

Παυλίδης Μάρμαρα: Εξαγορά της DionyssoMarbleBulgaria Επιχειρήσεις

09:2024/02

Θεσ/νίκη: «Έξυπνα» φανάρια προτείνουν μαθητές για το κυκλοφοριακό Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

09:1024/02

Διακοπή νερού στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

09:0024/02

Κοροναϊός: Τα πρώτα κρούσματα σε Μπαχρέιν- Κουβέιτ Διεθνή

08:4624/02

Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ για τη δολοφονία του 45χρονου Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

08:4024/02

Κοροναϊός: Αυστριακό «στοπ» στα τρένα από και προς Ιταλία Διεθνή

08:3024/02

«Πέθανε το παιδί λίγο μετά τη γέννα-16 χρόνια αργότερα ήρθε χαρτί από το στρατό» Κοινωνία ,Σημαντικά

08:2024/02

Από αύριο οι δηλώσεις για τα «ξεχασμένα» τετραγωνικά Ελλάδα ,Κοινωνία ,Οικονομία

08:1024/02

Αμβούργο: Θρίαμβος για Πράσινους, ιστορικό χαμηλό για CDU Διεθνή ,ΕΕ

08:0024/02

ΥΠΕΞ: Σήμερα στη Θεσ/νίκη διάσκεψη για τα Δ. Βαλκάνια Βαλκάνια ,Θεσσαλονίκη ,Πολιτική

07:4024/02

Κοροναϊός: Περίπου 2.600 οι νεκροί στην Κίνα Διεθνή

07:3724/02

Αδέρφια οι δράστες της δολοφονίας του 45χρονου Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

07:3024/02

ΕΛΤΑ: Τριήμερη απεργία σε Θεσ/νίκη, Χαλκιδική, Κιλκίς Β.Ελλάδα ,Ελλάδα ,Θεσσαλονίκη

07:1624/02

Θεσσαλονίκη: Η «αγορά του πωλητή» στα οικιστικά ακίνητα Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη ,Οικονομία

07:1024/02

ΠΚΜ: Σε ποια σημεία εκτελούνται εργασίες συντήρησης Θεσσαλονίκη ,Κοινωνία

07:0024/02

Ο καιρός σήμερα, Δευτέρα Κοινωνία ,Σημαντικά

06:0024/02

Ιράκ: Άγριες συγκρούσεις στη Βαγδάτη – Ένας νεκρός Διεθνή

05:0024/02

Laptops: Τα πέντε λάθη που κάνουμε και τα καταστρέφουμε Τεχνολογία

04:3024/02

MOMus: Εργαστήρια εικαστικών για ενήλικες ‘Adult Art’ Πολιτισμός

04:0024/02

Φωτογραφική έκθεση του Άκη Δέτση & Δημήτρη Μυτά Πολιτισμός

03:3024/02

Συνεχίζεται ο 1ος Κύκλος Διαλέξεων: ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ και ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ στο ΑΜΦΙΘ Πολιτισμός

03:0024/02

Μουσική Φιλανθρωπική Βραδιά Αφιερωμένη στα παιδιά της «Στοργής» Πολιτισμός

02:3024/02

Τα 4 ζώδια που νοσταλγούν τους πρώην τους Διάφορα

02:0024/02

Ν. Σφακιανάκης: «Έφαγα κοκορέτσι 40 λεπτά πριν, πού να τραγουδήσω;» Διάφορα

01:3024/02

Η Άσπα Τσίνα μιλάει για τον Ανδρέα Μικρούτσικο Διάφορα

01:0024/02

Τα 4 ζώδια που ερωτεύονται εύκολα Διάφορα

00:3024/02

Ρούλα Κορομηλά: «Δύο άνθρωποι που έφυγαν, μα δεν θα τους ξεχάσω ποτέ» Διάφορα

00:1924/02

Μυτιλήνη: Συμβολική διαμαρτυρία κατά της δημιουργίας δομής προσφύγων Ελλάδα ,Κοινωνία

00:0924/02

Συνάντηση Μητσοτάκη-Κικίλια τη Δευτέρα για τον κοροναϊό Ελλάδα ,Πολιτική ,Υγεία

23:5923/02

Λ. Μενδώνη για το ζήτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα Ελλάδα ,Πολιτική

23:4623/02

Κοροναϊός: Συναγερμός στην Ευρώπη μετά την έξαρση στην Ιταλία Διεθνή ,Υγεία

23:3323/02

Ανακοίνωση δημάρχων Ανατολικής και Δυτικής Σάμου κατά της νέας δομής Ελλάδα ,Κοινωνία

23:2123/02

Γερμανία: Ταξιδιωτική οδηγία για την Ιταλία λόγω κοροναϊού Διεθνή

23:0823/02

Κοροναϊός: Δεν θα μπουν σε καραντίνα οι μαθητές όταν επιστρέψουν από Ιταλία Διεθνή ,Ελλάδα ,Παιδεία

22:5523/02

Συγκέντρωση κατά της δημιουργίας της νέας δομής στη Χίο Ελλάδα ,Κοινωνία

22:4223/02

Κοροναϊός: Η Αυστρία αρνήθηκε είσοδο τρένου από την Ιταλία Διεθνή ,Υγεία

22:3423/02

Θεσ/νικη: «Επιχείρηση» καθαρισμού μετά τον αγώνα στη Τούμπα Θέματα GR Times ,Θεσσαλονίκη

22:2923/02

Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί του Τζόκερ Αθλητισμός

22:1723/02

Συγκίνηση με τον Μάκη «Μανάβη» στην Τούμπα (ΦΩΤΟ) Αθλητισμός ,Θεσσαλονίκη

22:0423/02

G20: Ο Κοροναϊός θέτει σε κίνδυνο την παγκόσμια οικονομία Διεθνή

21:5123/02

Κύπρος: «Δεν υπήρξε κρούσμα κοροναϊού στο αεροδρόμιο Λάρνακας» Διεθνή ,Υγεία

21:3823/02

Ο Ολυμπιακός «άλωσε» την Τούμπα με 0-1 Αθλητισμός

21:3223/02

Η Αρμενία κλείνει τα σύνορά της με το Ιράν λόγω κοροναϊού Διεθνή ,Υγεία

21:2623/02

Ανησυχία για 10 ελληνικά σχολεία που είναι στην Ιταλία Ελλάδα ,Παιδεία

21:1923/02

Βρετανία: Τέσσερα νέα κρούσματα κοροναϊού Διεθνή ,Υγεία

21:1023/02

Θεσσαλονίκη: Πήρε «φωτιά» η Τούμπα (ΦΩΤΟ) Αθλητισμός ,Θεσσαλονίκη

21:0623/02

Παρεμπόριο στο Σχιστό: Πρόστιμα 6.500 ευρώ Ελλάδα ,Κοινωνία

20:5423/02

ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός: 0-1 με αυτογκόλ του Γιαννούλη Αθλητισμός

20:5323/02

Το πρόγραμμα του Κ. Μητσοτάκη τη Δευτέρα Ελλάδα ,Πολιτική

20:4123/02

Γλυφάδα: Φωτογραφίες-ντοκουμέντο από το τροχαίο Χωρίς κατηγορία

20:3523/02

ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός: Λήξη Α’ Ημιχρόνου στο 0-0 Αθλητισμός

ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ