Μαγκριώτης: Οι υποσχέσεις για τη Δυτική Θεσσαλονίκη, είναι συνήθως χωρίς αντίκρισμα

Μαγκριώτης: Οι υποσχέσεις για τη Δυτική Θεσσαλονίκη, είναι συνήθως χωρίς αντίκρισμα

Τις προτάσεις του για τη δυτική Θεσσαλονίκη παρουσίασε, κατά τη συνάντηση με τον Δήμαρχο Μενεμένης-Αμπελοκήπων Λάζαρο Κυρίζογλου, ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής στην Α’ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης.

Ιδιαίτερα τόνισε:
Είναι αδιανόητο πολλοί πολιτικοί και κόμματα προεκλογικά να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για την δυτική Θεσσαλονίκη και την επομένη να την ξεχνούν.

Στην κρίση της πανδημίας η Θεσσαλονίκη πλήρωσε ένα από τα μεγαλύτερα τιμήματα σε σχέση με τον πληθυσμό της στην Ελλάδα, και η Ελλάδα ένα από τα μεγαλύτερα στην ΕΕ, η δυτική Θεσσαλονίκη ήταν η πιο ευάλωτη.

Στην ενεργειακή κρίση, τον πληθωρισμό και την ακρίβεια, πάλι η Θεσσαλονίκη πλήρωσε ένα από τα μεγαλύτερα τιμήματα και η δυτική Θεσσαλονίκη ακόμη μεγαλύτερο, στην Ελλάδα, όπου η αγοραστική δύναμη κατέρρευσε στην τρίτη θέση από το τέλος μεταξύ των χωρών της ΕΕ, σύμφωνα και με τα στοιχεία της ΕΕ.

Οι κυβερνήσεις και οι τοπικοί υποστηρικτές τους, αφαίρεσαν το δικαίωμα της Δυτικής Θεσσαλονίκης να φιλοξενήσει την ΔΕΘ, όπως είχε αποφασιστεί από το 1985, το 2013, με πρόσχημα τα μνημόνια. Δέκα χρόνια χαμένα για την ανάπτυξη της ΔΕΘ, της Δυτικής Θεσσαλονίκης και την δημιουργία ενός μητροπολιτικού πάρκου στο κέντρο της πόλης, για να αναπνεύσει από την αέρια ρύπανση, για την οποία πριν δύο μήνες καταδικάστηκε η χώρα μας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης είναι μισοδιαλυμένες και η κυβέρνηση δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα κυκλοφορούν, ακόμη και αυτά τα παλιά και δανεικά λεωφορεία, μετά το τέλος του χρόνου, αφού λήγει και η δεύτερη παράταση που έδωσε η κυβέρνηση στον υποεκκαθάριση ΟΑΣΘ.
Ακόμη χειρότερα, το Μετρό δεν έχει καμιά προοπτική τα επόμενα χρόνια, να αρχίσει να κατασκευάζεται στην δυτική Θεσσαλονίκη, αφού όλα πάγωσαν στο 2012 και καμιά σοβαρή προετοιμασία δεν έχει γίνει.

Μαζί με την οικονομική και κοινωνική κρίση στην δυτική Θεσσαλονίκη είναι ακόμη πιο μεγάλη η περιβαλλοντική επιβάρυνση, αφού όλες οι ρυπογόνες δραστηριότητες της πόλης, στα όρια της Δυτικής Θεσσαλονίκης αναπτύσσονται.
Τα προβλήματα της ασφάλειας των πολιτών, είναι ακόμη πιο μεγάλα στην Δυτική Θεσσαλονίκη.

Μόνο ένα ειδικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την Δυτική Θεσσαλονίκη, μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος για την Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, που θα δεσμεύει το 20% των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και η δημιουργία ενός Υπουργείου Ανάπτυξης Μακεδονίας Θράκης, που θα τους διαχειριστεί, μπορεί να αναχαιτίσει την διαρκή υποχώρηση της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, σε σχέση με την Αθήνα.

Η δυτική Θεσσαλονίκη και οι φορείς της πρέπει να αφυπνιστούν και να διεκδικήσουν αυτά που δικαιούνται.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top