Έτοιμοι οι κρεοπώλες για το «τσικνιάτικο» τραπέζι – Από τα πιο «απλά», μέχρι στα πιο gourmet η γκάμα

Έτοιμοι οι κρεοπώλες για το «τσικνιάτικο» τραπέζι – Από τα πιο «απλά», μέχρι στα πιο gourmet η γκάμα

Ρεπορτάζ: Μιχαήλ Παπαβασιλείου

Με πυρετώδεις ρυθμούς έχουν ξεκινήσει οι προετοιμασίες των κρεοπωλών για τη Τσικνοπέμπτη, μία ημέρα που ανέκαθεν πρώτη θέση στα τραπέζια των περισσοτέρων κυριαρχεί το κρέας.

Από σήμερα, Δευτέρα (4/3) έχει ξεκινήσει η κύρια προετοιμασία των κρεοπωλών, ώστε να είναι έτοιμοι για τις παραγγελίες που θα δεχθούν το επόμενο διάστημα από χιλιάδες καταναλωτές.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών, Σάββα Κεσίδη ήδη οι περισσότεροι επαγγελματίες έχουν ξεκινήσει τις προετοιμασίες για την Τσικνοπέμπτη είτε επιθυμούν οι πολίτες πιο «απλά» προϊόντα, όπως παντσέτες και μπριζόλες είτε πιο gourmet, δηλαδή πιο ιδιαίτερα παρασκευάσματα. «Είμαστε στη διάθεση των καταναλωτών ότι κι αν μας ζητήσουν και θέλουμε για μία ακόμη χρονιά να τους ευχαριστήσουμε, προσφέροντάς τους τα καλύτερα ελληνικά και ποιοτικά προϊόντα για το «τσικνιάτικο» τραπέζι. Ουσιαστικά σήμερα έχουμε ξεκινήσει τις κοπές και τις παρασκευές για τα κρέατα, διότι εμείς στον καταναλωτή σερβίρουμε πάντα φρέσκο κρέας».

Παράλληλα, ο κ. Κεσίδης τονίζει στο GRTimes.gr ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν προ παραγγελίες, ωστόσο «ο Έλληνας είναι της τελευταίας στιγμής πάντα, οπότε αναμένουμε τον μεγαλύτερο όγκο παραγγελιών να έρθουν Τρίτη, Τετάρτη και φυσική τη Τσικνοπέμπτη».

Όσον αφορά την αυξητική τάση στις τιμές των προϊόντων το τελευταίο διάστημα, ο πρόεδρος τονίζει ότι δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στα κρέατα και όσες έχουν σημειωθεί τις αφομοιώνουν οι επαγγελματίες, δίχως να «περάσει» στον πελάτη.

«Δεν έχουμε αυξήσεις στις τιμές, ενώ όπου έχουν υπάρξει στην πρώτη ύλη, ήδη το έχουμε αφομοιώσει, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να αγοράσει στις τιμές που υπάρχουν τους τελευταίους τρεις μήνες. Η περσινή χρονιά με τις πολλές ανατιμήσεις, μας έδειξε ότι οι οικονομική δυσχέρεια των πολιτών, δεν κόβει την πελατεία, απλώς μειώνει την ποσότητα που παίρνουν οι καταναλωτές. Δηλαδή, αν κάποιος αγόραζε μέχρι πρότινος 2 κιλά κρέας, τώρα θα αγοράσει 1,5 κιλό, ώστε να μην του μείνει. Εμείς είμαστε προετοιμασμένοι για τα περσινά δεδομένα και έτοιμοι να προσφέρουμε ποιοτικό, φρέσκο και ελληνικό προϊόν» πρόσθεσε στο GRTimes.gr o Σάββας Κεσίδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Κακοκαιρία: Έρχονται βροχές και καταιγίδες – Με τι καιρό θα κάνουμε Τσικνοπέμπτη

Θεσσαλονίκη: Κατά 50% περισσότερα σκουπίδια λόγω Τσικνοπέμπτης

Τσικνοπέμπτη: «Άναψε» το γλέντι στη Θεσσαλονίκη – Σουβλάκια, ρετσίνες και χορός από μεταμφιεσμένους (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top