Η Χαλκιδικιώτικη μπύρα που παλεύει για τα δικαιώματα της γυναίκας! (ΦΩΤΟ)

Η Χαλκιδικιώτικη μπύρα που παλεύει για τα δικαιώματα της γυναίκας! (ΦΩΤΟ)

Ρεπορτάζ: Μιχαήλ Παπαβασιλείου

Μία ξεχωριστή ιστορία βρίσκεται πίσω από μία ετικέτα μπύρας της εταιρείας «Valtinger» που έχει έδρα την Κασσάνδρεια Χαλκιδικής. «She is a Hero» η ονομασία της μπύρας και πολεμάει για τα δικαιώματα των γυναικών σε όλες τις ζυθοποιίες του κόσμου.

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της «Valtinger», Θανάση Μισάλτη ο κλάδος της ζυθοποιίας στο εξωτερικό, αλλά και στην Ελλάδα θεωρούνταν πάντα ανδροκρατούμενος. Ωστόσο, με την δημιουργία του οργανισμού Pink Boots Society, οι ισορροπίες άλλαξαν αρκετά. «Ο συγκεκριμένος οργανισμός βοηθάει γυναίκες σε όλο τον κόσμο και κυρίως στην Αμερική που υπάρχουν χιλιάδες ζυθοποιίες και είναι και η φυσική του έδρα. Δίνει υποτροφίες πάνω στον τομέα της ζυθοποιίας και ουσιαστικά βοηθάει τις γυναίκες να βρουν δουλειά και να σπουδάσουν το αντικείμενο».

Οι «Ροζ Μπότες Εργασίας» -κατά την ελληνική αργκό- υποστηρίζουν τις γυναίκες επαγγελματίες του κλάδου, σε όλα τα νομικά και όχι μόνο θέματα. Στις ΗΠΑ υπάρχουν παρακλάδια του οργανισμού σε κάθε πολιτεία, ενώ στην Ευρώπη σε χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία.

Η Χαλκιδικιώτικη εταιρεία μέσω της ετικέτα «She is a Hero» θέλει να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα προς την κοινωνία για τα δικαιώματα της γυναίκας και παράλληλα συνδράμει οικονομικά στην προσπάθεια αυτή, με την αγορά λυκίσκου για την εμφιάλωση του συγκεκριμένου μπουκαλιού . «Αυτή η καμπάνια πραγματοποιείται τα τελευταία πέντε χρόνια περίπου και ουσιαστικά διοργανώνεται μία «συνεργατική βρασιά». Όποιο ζυθοποιείο επιθυμεί στον κόσμο, λαμβάνει μέρος και βράζει μπύρα. Συνήθως το blend που φτιάχνουν είναι αρκετά αρωματικό και στη συνέχεια το αγοράζουν οι ζυθοποιοί και δημιουργούν την δική τους συνταγή, ενώ από την αγορά λυκίσκου ένας μέρος των χρημάτων πηγαίνει στο Pink Boots Society» τονίζει στο GRTimes.gr ο ιδιοκτήτης της «Valtinger».

«She is a Hero» ονομάζεται η ετικέτα της εταιρείας από την Κασσάνδρεια Χαλκιδικής και θα είναι διαθέσιμη στην αγορά τον Μάϊο. Το γευστικό προφίλ της μπίρας (Session IPA) θα έχει χαμηλό αλκοόλ, πολλά αρώματα, δίχως πικρή γεύση, καλοκαιρινή «επίγευση» αναδεικνύοντας μία γυναικεία φιλοσοφία σε αυτή την προσπάθεια.

Γνωστή η καμπάνια στο εξωτερικό – Αγκαλιάζεται και στην Ελλάδα

«Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πολλά εργοστάσια παραγωγής μπύρας, παρόλα αυτά εργάζονται γυναίκες, με αποτέλεσμα να προωθούν αυτά τα δικαιώματα και στη χώρας μας. Οι τουρίστες γνωρίζουν ήδη τη συγκεκριμένη καμπάνια, αλλά και ο κόσμος που την «έμαθε»… την υποστήριξε απευθείας» συμπληρώνει στο GRTimes.gr ο Θανάσης Μισάλτης.

Η αγάπη του κόσμου ήταν τόσο μεγάλη για την ετικέτα «She is a hero» που μέσα σ’ έναν μήνα είχαν πουληθεί όλα τα μπουκάλια. «Φέτος θα βράσουμε σε πεντάτονη δεξαμενή και η πρώτη παρτίδα θα περιέχει 12 χιλιάδες φιάλες. Αργότερα, θα προσθέσουμε ακόμη πέντε χιλιάδες κομμάτια» προσθέτει ο ζυθοποιός.

Πώς επηρέασε ο πόλεμος στην Ουκρανία την παραγωγή μπύρας

Μπουκάλια, ετικέτες και σιδερένια καπάκια εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία σύμφωνα με τον κ. Μισάλτη αύξησαν τα κόστη της παραγωγής. «Τα γυάλινα μπουκάλια τα προμηθευόμασταν από εργοστάσιο στην Ουκρανία. Οπότε, για μια περίοδο δεν είχαμε καθόλου μπουκάλια, ενώ μόλις ξεκίνησε και πάλι η λειτουργία του, η παραγωγή ήταν πολύ μικρότερη και το κόστος είχε ανέβει από τα 0,13 λεπτά στα 0,17 λεπτά. Επίσης, οι ανατιμήσεις διπλασίασαν την τιμή και στα σιδερένια καπάκια και στις ετικέτες. Πριν δύο χρόνια περίπου υπήρχε ένα εργοστάσιο παραγωγής μπουκαλιών στην Λάρισα, αλλά έκλεισε, οπότε αναγκαζόμαστε να εισάγουμε από τότε».

*Η «Valtinger» βρίσκεται στην Κασσάνδρεια Χαλκιδικής ή αλλιώς Βάλτα, απ’ όπου πήρε και το όνομά της. Ο Θανάσης Μισάλτης ξεκίνησε να ασχολείται ερασιτεχνικά με την παραγωγή μπίρας το 2012, αλλά από το 2018 και μετά σε συνεργασία με την «SKNIPA Πρώτυπη Μικροζυθοποιία» ξεκίνησε η παραγωγή ετικετών και «με τη βούλα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Artozyma και Detrop Boutique: Ξεπέρασαν τα 1.000 τα προγραμματισμένα επιχειρηματικά ραντεβού μεταξύ hosted buyers και εκθετών

Detrop boutique: «Μάθημα» ελληνικής γαστρονομίας με εκλεκτά προϊόντα (ΦΩΤΟ)

Θεσσαλονίκη – Detrop Boutique: Ο Ζωζεφίνος, το Σαν Μιχάλη και το «Ρεμπέτικο»

Στην 30η DETROP BOUTIQUE και στην 10η ARTOZYMA συμμετέχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Αrtozyma και Detrop Boutique ξανανοίγουν τον εκθεσιακό κύκλο

30η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων & Ποτών Detrop Boutique 2022: Επανέρχεται δυναμικά 2-4 Απριλίου 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top