Πεζογέφυρα στην Μ. Αλεξάνδρου: «Χρήζει άμεσης επισκευής» – Οι ενέργειες αποκατάστασης (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Πεζογέφυρα στην Μ. Αλεξάνδρου: «Χρήζει άμεσης επισκευής» – Οι ενέργειες αποκατάστασης (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Ρεπορτάζ: Μιχαήλ Παπαβασιλείου

Έντονη διάβρωση έχει υποστεί τμήμα της πεζογέφυρας που βρίσκεται από την δεκαετία του ’70 στη Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, στην περιοχή του Φαλήρου της Θεσσαλονίκης. «Χρήζει άμεσης επισκευής για λόγους ασφαλείας», τονίζει στο GRTimes.gr o πρόεδρος της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ/ΤΚΜ και πολιτικός μηχανικός, Ηλίας Περτζινίδης.

Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες και το βίντεο του GRTimes.gr, η πεζογέφυρα που κοσμεί έναν από τους μεγαλύτερους δρόμους της Θεσσαλονίκης, πλησίον του Μακεδονία Παλλάς και εξυπηρετεί τους πεζούς να διέρχονται με ασφάλεια από το σημείο, χρειάζεται άμεσα αποκατάσταση, λόγω της έντονης διάβρωσης που φέρεται να έχει σε τμήμα της.

«Η διάβρωση φέρεται να έχει προκληθεί πάνω στον αρμό από την πεζογέφυρα. Λογικά πρέπει να έχει «ανοίξει» εκείνο το κομμάτι και σίγουρα χρήζει άμεσης επισκευής. Όποιος περνάει κάτω από την συγκεκριμένη πεζογέφυρα λογικό είναι να τρομοκρατηθεί. Ο δήμος πρέπει να μεριμνήσει και να αποκατασταθεί η… ασφάλεια αρχικά» αναφέρει στο GRTimes.gr o o πρόεδρος της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ/ΤΚΜ, Ηλίας Περτζινίδης.

Επιπρόσθετα, ο κ. Περτζινίδης προσθέτει πως τα φορτία που δέχεται η πεζογέφυρα είναι πολύ μικρά (π.χ. ποδηλάτες, πεζοί), οπότε δεν υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης. «Το συγκεκριμένο σημείο πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα, διότι μπορεί ακόμη και μ’ έναν ισχυρό σεισμό να εξογκωθεί ακόμη περισσότερο το πρόβλημα ή από την διάβρωση σε βάθος χρόνου να οξυνθεί κι άλλο. Τα μαύρα σημάδια που έχουν σχηματιστεί στο κάτω μέρος της είναι υγρασία από το νερό που αντλήθηκε, οπότε χρειάζεται επισκευή 100%».

 

Η άμεση κινητοποίηση του δήμου Θεσσαλονίκης – Είχε κλείσει το 2009 ξανά

«Έχουμε επιληφθεί του θέματος και άμεσα θα προχωρήσουμε σε μελέτη για να αποκατασταθεί το πρόβλημα και οι πολίτες να μην φοβούνται για την σωματική τους ακεραιότητα. Επίσης, εφόσον βγει άμεσα η μελέτη, απευθείας θα προχωρήσουμε στην διευθέτηση του ζητήματος, ενώ εάν το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο του αναμενόμενου θα την κλείσουμε για να μην κινδυνεύσει ο κόσμος» εξήγησε στο GRTimes.gr ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του δήμου Θεσσαλονίκης, Εφραίμ Κυριζίδης.

Τέλος, το εν λόγω έργο κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1970 και αρχικά οι υπεύθυνοι για την συντήρησή της πεζογέφυρας ήταν το τότε υπουργείο Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΥΠΕΧΩΔΕ) και η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Από το 2008 την ευθύνη για την συντήρηση της έχει ο δήμος Θεσσαλονίκης. Το 2009 η πεζογέφυρα έμεινε κλειστή λόγω πτώσης στηθαίου και ο δήμος προχώρησε σε αντικατάσταση των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δ. Παύλου Μελά: Εγκαινιάζεται σήμερα ο  Δημοτικός Βρεφονηπιακός Σταθμός «Ουράνιο Τόξο» στη Σταυρούπολη (ΦΩΤΟ)

Ουκρανία: Ο Εμανουέλ Μακρον χαιρετίζει «τον ηρωισμό» των Ουκρανών

Κυρ. Μητσοτάκης: Δεν είμαστε ουραγοί των εξελίξεων, μπορούμε να γίνουμε πρωταγωνιστές

Συνάντηση Κ. Μητσοτάκη – Μ. Ντράγκι την ερχόμενη Τετάρτη στη Ρώμη

Τετ α τετ Παναγιωτόπουλου – Ακάρ στο περιθώριο της συνόδου του ΝΑΤΟ 

Γ. Γεωργαντάς: Πολλές οι προοπτικές ανάπτυξης του οινοτουρισμού στην Ελλάδα

Γ. Στόλτενμπεργκ: Το ΝΑΤΟ θα συνεχίζει να παρέχει ουσιαστική υποστήριξη στην Ουκρανία

Βασίλης Κικίλιας: Η κρουαζιέρα φέρνει έσοδα στις τοπικές οικονομίες

Μάνδρα-Δούρου για δίκη: Να αποτελέσει σημείο αναφοράς προς όλους

Χρ. Τριαντόπουλος: Το ευρύ πλέγμα στήριξης των ρητινοκαλλιεργητών προχωρά και επεκτείνεται

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top