Καραμανλής: Tέρμα στο ράβε- ξήλωνε με το σταθμό Βενιζέλου

Καραμανλής: Tέρμα στο ράβε- ξήλωνε με το σταθμό Βενιζέλου

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

“Δεν είναι καφενείο η ΔΕΘ για να διακόπτετε”, είπε σε ασυνήθιστα έντονα ύφος ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κώστας Καραμανλής απευθυνόμενος στον πρώην πρόεδρο της Αττικό Μετρό καθ. Γιάννη Μυλόπουλο, ο οποίος τον διέκοπτε με ερωτήσεις την ώρα που εξηγούσε την κατάσταση που βρήκε πριν ένα χρόνο, για τον πολυσυζητημένο σταθμό “Βενιζέλου”.

Εμείς θα περιμένουμε την απόφαση της Δικαιοσύνης, αλλά μετά θα πρέπει να προχωρήσουμε γιατί δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση του ράβε- ξήλωνε, είπε ο κ. Καραμανλής προσθέτοντας ότι τουλάχιστον, αφού δεν υπάρχει συμφωνία για το πως θα κατασκευαστεί ο σταθμός Βενιζέλου, ας συμφωνηθεί ότι θα….συμφωνήσουμε στο να σεβαστούμε την απόφαση που θα βγάλει η Δικαιοσύνη.

Το Μετρό και ο σταθμός Βενιζέλου, ήρθαν στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης και σύντομης κόντρας, από το πάνελ του Thessaloniki Helexpo Forum για τις υποδομές.

Για το σταθμό “Βενιζέλου” άναψαν ακόμη μία φορά τα αίματα, όταν ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Νίκος Ταχιάος, ανοικτά είπε ότι τα προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης οφείλονται στους πολιτικούς, όταν η πολιτική μπαίνει μπροστά από την τεχνική και την τεχνολογία.

Πώς περιπλέχθηκαν τα πράγματα όταν το 2015 υπήρχε απόφαση του ΣτΕ για την κατασκευή του σταθμού; Όπως θύμισε ο κ. Ταχιάος, αρκούσε μία επιστολή του τότε δημάρχου Θεσσαλονίκης, που δεν στηριζόταν σε μελέτη, γιατί μελέτη δεν υπήρχε, για να παει το θέμα στο ΚΑΣ.

Η σφήνα Ταχιάου για Μυλόπουλο

Και τι ρόλο έπαιξε η τότε διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε.; H αναφορά του κ. Ταχιάου, ήταν έμμεση μεν, αλλά πολύ σαφής όταν ο νυν πρόεδρος της Εταιρείας είπε δηκτικά “κάποτε το να είσαι καθηγητής ήταν κυρίως τεκμήμιο επιστημονικής αυθεντίας, περισσότερο από πολιτικής ανέλιξης”.

Παραλάβαμε το Υπουργείο είπε ο κ. Καραμανλής και η μελέτη για κατασκευή με τα αρχαία in situ, ήταν σε επίπεδο ΟΜ 1, με πολλές παρατηρήσεις από πλευράς Υπηρεσίας, ενώ δεν είχε καν υπογραφεί η παραλαβή της από τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό.

Παρέμβαση στην παρέμβαση, μέχρι που ο κ. Ταχιάος, απαντώντας σε ερώτηση του Τομεάρχη Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκου Παππά είπε ότι σε αυτή τη φάση, εγκρίνεται με τον ανάδοχο το χρονοδιάγραμμα του έργου που προβλέπει ολοκλήρωση τον Απρίλιο του 2023.

“Θα περιμένουμε να βγει η απόφαση του ΣτΕ, μετά τις τρεις προσφυγές που έγιναν. Μετά όμως αυτός ο δικαστικός ακτιβισμός πρέπει να λήξει, να γυρίσουν όλοι στο έργο όποια και αν είναι η απόφαση”.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top