Μασούτης: Δύο νέες συνεργασίες κάνουν login στο e-mall

Μασούτης: Δύο νέες συνεργασίες κάνουν login στο e-mall

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Δύο νέες συνεργασίες, για το e-mall της, πρόκειται άμεσα να ανακοινώσει η «Μασούτης», μετά τα πολύ θετικά αποτελέσματα από τη σύμπραξη με το you.gr του Ομίλου Φέσσα και το biokarpet.gr του Ομίλου Καντώνια.

Σε πρώτο χρόνο, θα ανακοινωθούν συνεργασίες με δύο γνωστές εταιρείες που εμπορεύονται είδη κουζίνας – μαγειρικά σκεύη και, αξεσουάρ ταξιδίου και ένδυσης, ενώ το eshop της «Μασούτης», θα εμπλουτισθεί και με πολλές ακόμη κατηγορίες προϊόντων καθώς θα ακολουθήσουν και άλλες συνεργασίες, όπως είπε στο GRTimes.gr o Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού της «Μασούτης Α.Ε.» κ. Σάββας Τορτοπίδης.

Στην παρούσα φάση γίνεται, από τεχνικής πλευράς, η υλοποίηση των δύο νέων συνεργασιών, κάτι που μπορεί να διαρκέσει από δύο – τρεις εβδομάδες ως δύο μήνες maximum, καθώς πρέπει να γίνουν οι ‘γέφυρες’ των διεπαφών των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Παράλληλα όμως, βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις για  τον επόμενο γύρο των συνεργασιών που «κτίζει» για το eshop.masoutis η Εταιρεία.

«Έχουμε μεγάλες προσδοκίες για τα οφέλη που θα αποφέρουν αυτές οι συνεργασίες, τόσο για τη «Μασούτης», όσο και για τις άλλες επιχειρήσεις με τις οποίες έχουμε έρθει σε συμφωνίες. Άλλωστε βλέπουμε την ανάπτυξη που έχουν οι ηλεκτρονικές μας πωλήσεις και προσπαθούμε να οργανωθούμε καλύτερα για να μπορεί ο πελάτης να βρίσκει ό,τι θέλει στο eshop.masoutis, έχοντας μία βελτιωμένη αγοραστική εμπειρία», τόνισε ο κ. Τορτοπίδης.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το eshop της «Μασούτης», έχει  ξεπεράσει σε πωλήσεις το μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας, που είναι το grand της Καλαμαριάς.

winwin συνεργασίες

«Το σούπερ μάρκετ είναι το καθημερινό κανάλι συναλλαγών του καταναλωτή και αναμφίβολα αυτό που επισκέπτεται συχνότερα, καθώς έχει μία διευρυμένη γκάμα προϊόντων πολλά από τα οποία είναι ταχείας ανάλωσης.

«Ο πελάτης, που θέλει να κάνει τα ψώνια του από το διαδίκτυο, τείνει να συνηθίζει το περιβάλλον ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και προτιμάει να κάνει τις αγορές του μέσα από αυτό, αντί να «πηγαίνει» από eshop, σε eshop», είπε ο κ. Τορτοπίδης εξηγώντας τη συλλογιστική πίσω από την πρωτοπόρα για τη χώρα μας ενέργεια της «Μασούτης».

«Επιδίωξη λοιπόν είναι, η δημιουργία ηλεκτρονικών malls, στη φιλοσοφία του one-stop- shop. «Μία φορά κάνω log-in, μία φορά «ψήνω» τα cookies μου, αντί να πηγαίνω από κατάστημα σε κατάστημα. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω δεδομένα, αποφασίσαμε να ανοίξουμε, επιλεκτικά, το eshop μας ώστε να γίνει και το eshop.masoutis ένα e-mall, ένα μεγαλύτερο market place, απ’ όπου ο σημερινός και αυριανός πελάτης θα μπορεί να καλύψει και άλλες ανάγκες του, πέρα από αυτές του σούπερ μάρκετ».

Αυτές οι συνεργασίες, με το you.gr του Ομίλου Φέσσα και, το biokarpet.gr του Ομίλου Καντώνια, ξεκίνησαν στα τέλη του 2020. Με το you.gr να μπαίνει στη συμμαχία με την «Μασούτης» αρχές περυσινού Δεκεμβρίου, το eshop.masoutis εμπλουτίζεται με ηλεκτρονικές και οικιακές συσκευές, home appliances, εργαλεία. Ακολουθεί η συνεργασία και με τη «Βιοκαρπέτ» οπότε στο «καλάθι» της «Μασούτης» μπαίνουν και προϊόντα όπως χαλιά, μοκέτες, λευκά είδη.

Συμφέρουν όμως οικονομικά τον καταναλωτή, αυτές οι συνεργασίες;

«Ο καταναλωτής αγοράζει στις ίδιες τιμές που πουλάει ο κάθε συνεργάτης μας, μέσα από τα δικά του ηλεκτρονικά καταστήματα. Η «Μασούτης» έχει μία προμήθεια από την κάθε πώληση προϊόντος των συνεργατών, οι οποίοι γλυτώνουν όλο το κόστος της παραγγελιοληψίας. Ο συνεργάτης επικοινωνεί τα προϊόντα του στους δικούς μας πελάτες, που δεν ήταν απαραίτητα και δικοί του.

«Το σημαντικότερο όμως όλων είναι, ότι έτσι δημιουργούμε μία διαφορετική εμπειρία για τους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος της «Μασούτης», κάτι που θα έχει οφέλη μεσο-μακροπρόθεσμα. Η πανδημία επιτάχυνε τις αλλαγές στο λιανικό εμπόριο και η «Μασούτης» κινείται στην κατεύθυνση των νέων τάσεων που εκδηλώνονται πλέον δυναμικά στην αγορά», κατέληξε ο κ. Τορτοπίδης.

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ