Ποτίδαια: Παραδόθηκε το «ορφανό» χιλιόμετρο-Κερδήθηκε η μάχη του αυτονόητου (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Ποτίδαια: Παραδόθηκε το «ορφανό» χιλιόμετρο-Κερδήθηκε η μάχη του αυτονόητου (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

“Σήμερα κερδίσαμε τη μάχη του αυτονόητου, κερδίσαμε ουσιαστικά μια μάχη του χθες. Υλοποιήσαμε ένα έργο που έπρεπε να έχει κατασκευαστεί πριν τουλάχιστον 10 χρόνια”, δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης εγκαινιάζοντας επίσημα το έργο του πολυσυζητημένου «ορφανού» χιλιόμετρου, πριν τη γέφυρα της Ποτίδαιας.

Το καλοκαίρι, η Χαλκιδική θα είναι σε θέση να υποδεχτεί με πολύ καλύτερες συνθήκες κυκλοφορίας, τις δεκάδες χιλιάδες των επισκεπτών που κατευθύνονται προς την Κασσάνδρα, ενώ όπως πρόσθεσε ο Υφυπουργός, ως το τέλος του καλοκαιριού θα παραδοθεί στο σύνολό του και το αναβαθμισμένο Τμήμα του “Θέρμη -Γαλάτιστα”.

Το περίφημο “ορφανό” έχει κάτι λιγότερο από 1 χλμ μήκος, στον  κύριο κορμό του, αλλά αυτό το μικρό τμήμα έχει πολλαπλάσιο αντίκτυπο στις μετακινήσεις στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, γι’ αυτό και καταβλήθηκαν τόσο μεγάλες συντονισμένες προσπάθειες ώστε να παραδοθεί σε κυκλοφορία  πριν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Η δέσμευση τηρήθηκε και με το παραπάνω και το έργο,   που πέρασε από χίλια κύματα, εξ’ αιτίας των αντιδράσεων των περιοίκων, κατοίκων και καταστηματαρχών, είναι πλέον στη διάθεση των χρηστών.

“Όταν υπάρχει πολιτική βούληση, σωστός σχεδιασμός και οργανωμένη επίβλεψη ενός έργου, αυτό πραγματοποιείται παρά τις δυσκολίες” τόνισε ο Υφυπουργός, ο οποίος έδωσε τα εύσημα στην Εγνατία Οδό ΑΕ, για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου όπως και όσων έχουν αναλάβει την εκτέλεση, για να πει ότι “η κυβέρνηση είχε πιστέψει στις δυνατότητες της Εγνατίας”. Επίσης, ο κ. Καραγιάννης συγχάρηκε τον ανάδοχο, την “Μηχανική Περιβάλλοντος ΑΕ”, αλλά και την “Κεντεποζίδης” που την υποστηρίζει υπεργολαβικά.

Το “ορφανό”, μπορεί να είναι μήκους 1 χλμ., αλλά η παράπλευρη οδοποιία για την εξυπηρέτηση των γύρω οικισμών και επιχειρήσεων και τις συνδέσεις με το λοιπό δίκτυο, είναι επιπλέον 5 χλμ. ενώ επίσης κατασκευάζονται δύο ισόπεδοι κόμβοι και μία μονάδα ελέγχου ρύπανσης δια της διηθήσεως των ομβρίων υδάτων. Για να ολοκληρωθεί η εργολαβία, μένουν να κατασκευαστούν 2 χλμ. παράπλευρου οδικού δικτύου.

Ο Υφυπουργός υπογράμμισε τη μεγάλη σημασία που έχει για την οδική ασφάλεια η αναβάθμιση του συγκεκριμένου τμήματος του δρόμου μεταξύ Νέων Μουδανιών και Ποτίδαιας, τη μεγάλη διευκόλυνση στις μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής, των επισκεπτών και των τουριστών, σε μία περιοχή, την Κασσάνδρα, που είναι ο μεγαλύτερος τουριστικός προορισμός της Βόρειας Ελλάδας.

Από τον πρόεδρο και τον δ/νοντα σύμβουλο της Εγνατίας Οδού ΑΕ κκ. Κωνσταντόπουλο και Κουτσούκο, επισημάνθηκε η θετική περιβαλλοντική επίπτωση του έργου καθώς, λόγω της στενότητας του “ορφανού”, κάθε χρόνο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, σημειώνονταν καθυστερήσεις στη διέλευση περίπου 1 εκατ. οχημάτων, κάτι που σε αξία χρημάτων αντιστοιχούσε σε 10 εκατ. ευρώ, Υπάρχει λοιπόν μεγάλη εξοικονόμηση σε χρόνο και χρήματα αλλά και στην περιβαλλοντική επιβάρυνση, γιατί λόγω των καθυστερήσεων των οχημάτων, εκλύονται περί τις 2,5 χιλιάδες τόνοι  CO2, που για να απορροφηθεί από το περιβάλλον χρειάζονται περί τις 50.000 δένδρα.

Παρόντες στη σύντομη εκδήλωση ήταν ο βουλευτής Χαλκιδικής κ. Γιώργος Βαγιωνάς, ο δήμαρχος Νέας Προποντίδας κ. Μανώλης Καρράς, στελέχη της Εγνατίας Οδού ΑΕ και εκπρόσωποι των κατασκευαστών .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Mytilineos: Προμηθευτής πράσινης ενέργειας στη Χιλιανή Enel Generation 

Χαλκιδική: Άφησαν τα αυτοκίνητα τους για να πάνε παραλία και τους τα έκλεψαν-Τρεις συλλήψεις

Λεβαντόφσκι: «Ένα είναι σίγουρο, η ιστορία μου με την Μπάγερν τελείωσε»

Δείτε τις ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο GRTimes.gr

Ακολουθήστε το GRTimes στο Google News και ενημερωθείτε πριν από όλους

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

go-to-top