Ξεπέρασε τα 17 εκατ. ευρώ η επένδυση που πραγματοποίησε η «New Era IKE» στο πολυτελές MonAsty Thessaloniki Hotel, το oποίο πριν καλά- καλά κλείσει τον πρώτο μήνα λειτουργίας του, προσελκύει στη Θεσσαλονίκη Αμερικανούς τουρίστες οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν μέσα από ένα ιδιαίτερο πάντρεμα αισθητικής, το παρελθόν της βυζαντινής Θεσσαλονίκης και τη σύγχρονη πόλη.
Στο ξενοδοχείο, που άνοιξε για τους πελάτες του μόλις στις 18 Οκτωβρίου, ξενάγησαν σήμερα εκπροσώπους των ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, η αρχιτέκτων Βάγια Χαριζοπούλου ( D2C2), ο γενικός διευθυντής κ. Σάκης Πανταζής και από πλευράς της SWOT Hospitality που έχει αναλάβει το management, η κα. Εύη Πρατσόλη, marketing director και η marketing manager του Monasty κα. Λένα Στεργίου.
Nα τονιστεί ότι το MonAsty αποτελεί επένδυση των επιχειρηματιών Σπύρου Κολοβού και Μιλτιάδη Χατζηηλιού, μετόχων της τεχνικής εταιρείας «Μηχανική Περιβάλλοντος ΑΕ».
Το MonAsty, που ετοιμάζεται για το μεγάλο επίσημο opening το βράδυ της 25ης Νοεμβρίου, είναι το πρώτο ξενοδοχείο της Marriott στη Θεσσαλονίκη, ένα ξενοδοχείο της σειράς Autograph, το οποίο πέρα από τα υψηλά ποιοτικά στάνταρτς της διεθνούς αλυσίδας έχει το ξεχωριστό χαρακτήρα, την ιδιαίτερη ταυτότητα που του έδωσαν οι αρχιτέκτονες, κατασκευαστές, διακοσμητές και τεχνίτες που δούλεψαν, για να αποτελεί σήμερα ένα κόσμημα στον κλάδο Φιλοξενίας της πόλης.
Όπως είπε η κα. Χαριζοπούλου, το concept του ξενοδοχείου είναι ένα η Bυζαντινή Θεσσαλονίκη, η οποία και αποτέλεσε έμπνευση για τους αρχιτέκτονες, τους καλλιτέχνες και τους τοπικούς τεχνίτες που ανέλαβαν το έργο.
Να σημειωθεί ότι κατά την εκσκαφή, από τον πρώην ιδιοκτήτη του ακινήτου (σ.σ. Δομοτεχνική), είχαν έρθει στην επιφάνεια ευρήματα αρχαϊκά, της πρωτοβυζαντινής και μεσοβυζαντινής εποχής, τμήματα ρωμαϊκής κατοικίας με ψηφιακά δάπεδα, στοιχεία αξιόλογα που τότε είχαν καθυστερήσει την κατασκευή για περίπου μία πενταετία (σ.σ. τα ευρήματα καταχώθηκαν).
Με τη σφραγίδα της ιδιαιτερότητας
Εκείνα όμως τα ευρήματα όπως και ο μνημειακός πλούτος της Θεσσαλονίκης, αποτέλεσαν τα ερεθίσματα για όσους δούλεψαν για να γίνει το Monasty, το ξενοδοχείο που σήμερα είναι. Έπιπλα σχεδιασμένα ειδικά για αυτό, έργα τέχνης, αίσθηση μεταξιού, διακριτική πολυτέλεια αλλά με τη σφραγίδα της ιδιαιτερότητας.
Το MonAsty έχει 100 δωμάτια, πέντε διαφορετικών τύπων που στην ουσία, μέσα από 26 διαφορετικές κατόψεις, διαρρυθμίσεις και διακοσμήσεις, αξιοποιούν τις ιδιαιτερότητες των δίδυμων κτιρίων στον αριθμό 45 της Βασιλέως Ηρακλείου. Και βεβαίως, το εστιατόριο Botargo, το μπαρ και lounge Samite, αίθουσες για επιχειρηματικές συναντήσεις, γυμναστήριο, ακόμη και τζακούζι στη μεγάλη σουίτα του 7ου ορόφου.
Το MonAsty, που σήμερα έχει μέση πληρότητα 67%, περιμένει πολλά από την απευθείας αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκη με τις ΗΠΑ, καθώς, όπως είπε ο κ. Πανταζής, τα μέλη του Loyalty Club της Marriott, αρχίζουν να συμπεριλαμβάνουν τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό, στα ταξίδια τους ανά την Ευρώπη.
Αριθμητικά ως σήμερα, πρώτοι πελάτες είναι οι Έλληνες, ακολουθούν Αμερικανοί, Γερμανοί, αρκετοί Σέρβοι, Βούλγαροι, Κύπριοι και Ισραηλινοί.
Σημειώνεται ότι βασικοί συντελεστές στη δημιουργία του MonAsty Thessaloniki είναι οι: αρχιτεκτονικός σχεδιασμός DEL BLU Architetti και , d2c2Architects & Engineers, concept και interior design Νοt a Number Architects, interior design d2c2 Architects & Engineers, Eleftheria Deko Lighting Design – μελέτη φωτισμού.
Tα μενού του Botargo εμπνεύστηκε ο chef Γιώργος Στυλιανουδάκης και επιμελείται ο chef Κωνσταντίνος Μποβιάτσης.
Για την SWOT Hospitality, το MonAsty είναι το πρώτο ξενοδοχείο του οποίου τη διαχείριση αναλαμβάνει στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία έχει το management 25 ξενοδοχείων, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι σε νησιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: